Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgDurbuyVakantieparken DurbuyVakantiepark Durbuy Adventure Family Park

Vakantiepark Durbuy Adventure Family Park

Meer vakantiepark info

40 Reviews over Durbuy Adventure Family Park

• 4Fran09-07-2015

1 uur kajakken = 3 uur wachten

Op zaterdag 4 juli 2015 besloten mijn vriend en ik dus naar Durbuy Adventure te gaan. Na 30 minuten wachten aan de kassa kregen we te horen dat het i.p.v. 8 km kajakken voor 15 euro het 5à6 km was geworden voor dezelfde prijs en inclusief een drankje. Dit met als reden dat het water te laag stond. We besloten toch te kajakken. We moesten eerst 30 minuten wachten op een bus die ons zou brengen naar een plaats waar we konden starten. De bus zat stampvol. Er was een meisje die ademhalingsproblemen kreeg. Haar moeder en zusje probeerden haar te kalmeren. Uiteindelijk kwamen we om 15 uur aan op de plaats waar we konden starten. Er waren geen kajakken te bespeuren, alleen maar mensen die stonden te wachten om het water te bevaren in deze hitte. Pas na een uur vechten om een kajak, konden we het water in. Na 3km OPVAART van Ourthe moesten we terug keren met onze kajakken. En zo kwamen we aan onze 6 km. VRESELIJK. Na terug 40 min wachten konden we terugkeren met een busje.

• 2Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 8Jeroen21-06-2015

Leuke 2-daagse gehad

We hebben met 4 personen 2 overnachtingen gedaan in een tipi. Basic maar voldoende. Je blijft droog, je slaapt zacht en het is er verwarmd. Vriendelijke ontvangst in het Nederlands. De activiteiten waren voor ons goed getimed (Eco-pass). Het eten is niet om over naar huis te schrijven maar niets weerhoudt je om in Durbuy een ontbijtje mee te pikken.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 1Kenan09-06-2015

Nooit meer!

Niks geïnformeerd in plaats. Geen uitleg over activiteit. Slechten service.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 4jb23-01-2015

Niet geschikt voor een bedrijfsevent

Wij waren op tijd voor onze activiteit maar moesten toch lang wachten. Geen mogelijkheid om waardevol materiaal veilig op te bergen. Begeleiders bijzonder onvriendelijk! Receptie achteraf begon te laat, terwijl we uitgedroogd waren. Binnen barbecuën in putje zomer... Over het algemeen zeer ontevreden over onze uitstap!

• 5Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
  • 3Rene 09-08-2014

Wat een aanfluiting

Bij het beginpunt betaald, daar omgekleed in de wc-ruimte!, vervolgens een tijd op de bus gewacht die ons naar het volgende punt bracht. Hier een uur in de rij wachten, hadden we ook rechtstreeks naar toe gekund, zo bleek. We konden onze zwemvesten uitzoeken uit een stapel kletsnatte spullen.De eenpersoonskayaks waren op, onze zoon moest volgens de helpers in een tweepersoonskayak. Door de verkeerde gewichtsverdeling zonk de boot al na 200 meter. Dus wij naar de kant, de zware boten op de oever getild en terug gelopen. Toen bleek dat de "helpers" maar een paar woorden Frans konden en geen Nederlands of Engels. Waarschijnlijk wel Pools. Communiceren ging dus niet. Gelukkig waren er nu wel eenpersoonskayakken, dus maar weer snel het water in en op een overvolle Ourthe naar het eindpunt gevaren. Toch wel lol gehad, maar dit ondanks en niet dankzij Durbuy adventures. De folder oogt professioneel maar de uitvoering is erg amateuristisch.

• 3Activiteiten
  • 10familie derom11-11-2013

super

net terug van een verlengd weekend buiten het sesoen de mensen van de bar/restaurant hebben zeer hun best gedaan hebben zelfs s'avonds nog spageti voor ons klaargemaakt terwijl ze normaal gesloten waren!!! en elke morgen een super ontbijt met herlijke koffie koeken en meer nog lekkere versgemaakte soep het waren zeer vriendelijke mensen die alles geven om de bezoeker het zo aangenaam mogelijk te maken ook de mensen van de atracties zijn zeer vriendelijk het gaulisch huisje valt ook wel mee in zo'n park dient dit enkel om te slapen dus alles was er aanwezig en ruim genoeg ,moet niet altijd super de luxe zijn eens zonder is ook wel leuk,tijdens ons verblijf veel regen gehad maar dit kon ons niet schelen regen jas en botten en ammuzement verzekert wij gaan zeker terug!!! ook de wandelingen met strip verhaal is zeer leuk,zowel jong en oud kan dit bekoren zo kom je plaatsen tegen waar je anders nooit komt als je in durby bent, een echte aanrader voor wie van avontuur houd !!!!!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 1Vera Robberechts07-10-2013

Laat dit een waarschuwing zijn

Familieweekend geboekt (via bon ) " Logies in gallisch dorp chalet "stond op info bon. 1 stapelbed en 2eenpersoonsbedden.1 wc en vieze douche. geen stoel of tafel!onze vrije stapruimte was 90 cm breed. kon niet rechtop zitten in bed want zat met hoofd tegen dakrand.alles betalend. zelfs de speeltuin kostte 5 euro.ontbijt :koffie uit isimo beker,confituur, choco,2 koffiekoeken, 1 harde sandwich.deze logies zijn enkel goed voor jeugdbeweging maar niet voor families met kinderen.Ik hoef geen comfort maar logeren in een uitvergroot hondehok is heel erg. Het was een vreselijke ervaring.

• 4Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 9fabvht29-08-2013

agréable séjour

nous avions pris un séjour pour 4 personnes,le matin nous avons fait le parcours challenger, malgré que ma petite fille de 11 ans ne fait que 1m42,aucun soucis, elle a fait les 4 pistes, il est vrai qu'elle est sportive,l'après midi descente en kayak avec un retour en vtt,tout simplement génial,le soir nous avons dormis dans un tipi,il est vrai qu'il y a des efforts à faire pour un minimum de confort,nous avons eu de la chance car le soleil était bien présent, par contre si la pluie s'invite, là c'est autre chose, même pas une table ni une chaise à l'intérieur

• 10Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen
  • 3Crime11-08-2013

Dit echt niet meer!

2 overnachtingen en 2 activiteiten besteld. Vooraf de activiteiten vast gelegd, maar 1 dag van te voren kon ik deze nog wisselen. Dat was erg fijn, het verblijf, was niets op tegen, behalve dat je met je auto niet even voor je tipi kon stoppen. Dus ik moest een aantal keer lopen van de tipi naar de parkeerplaats, ong.100mtr. Jammer, maar niet echt een probleem. Accomodatie, er is voor de kinderen onder de 1.40mtr een leuk terrein met springkussens etc erg leuk. Als je groter bent, is er niks te doen. Je kan geld meenemen en naar de speelautomaathal gaan, maar verder is er niet veel te doen. Service? Wat is dat?Lomp en onbeschoft ontvangst/loket personeel. Je betaald 100 borg voor de tipi, die je na het inleveren van je sleutel weer terug krijgt. Niemand controleert je tent, niemand loopt met je mee.Bijzondere borg is het dan ook. Het geld terug krijgen,we stonden bij een loket en vroegen of wij de borg terug mochten.(beoordeling in 2x, ruimtegebrek)

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 1Damien G12-07-2013

Durbuy Challenger ... Plus Jamais !!!

Je reviens de Durbuy adventure où j'ai participé, avec ma compagne, à l'activité Challenger sur les 4 pistes. Nous avons passé un très mauvais moment car ma compagne n'étant pas très grande (mais pourtant bien au-delà des 1m40 exigé par le parc, elle fait 1m60) n'arrivait pas à toucher le sol (la corde sur laquelle elle devait marcher) à certains endroits car son baudrier la maintenait beaucoup trop en hauteur.Comme expliqué par les moniteurs au début de l'activité : "En cas de problème, appelez-nous on viendra vous aider", nous avions beau appeler, jamais personne n'est venu nous aider. Au final, nous avons donc dû abandonner après 2 pistes. Nous avions donc opté pour le grand parcours à 25€/pers alors que nous n'avons pas su aller plus loin que les 2 pistes d'initiation à 10€/pers.Au final nous avons donc perdu 30 € sans avoir eu aucune sensation d'aventure mise à part la frustration d'appeler les moniteurs dans le vide...

• 2Activiteiten

Vakantiepark Durbuy Adventure Family Park info