Vakantiehuis Domaine de l`Ecureuil

Vakantiehuis Domaine de l`Ecureuil

7.4Goed

België, Luxemburg, Durbuy

Op vakantie geweest naar Domaine de l`Ecureuil?

7.4Goed

• 6.4Inrichting
  • 7.4Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

8 reviews over Vakantiehuis Domaine de l`Ecureuil

• 5Trudy van de Bor06-01-2013

dit nooit meer, prijzen ondoorzichtelijk

Jammer dat je na de vooraf betaling en de totale betaling ook nog eens een borgsoom moet betalen en daarop ook nog eens een bijbetaling. De toegangsweg is zo slecht, dat ik blij was dat het niet vroor, dan had ik een kilometer met mijn koffers moeten lopen. Honden worden achteraf van de borg afgehaal, terwijl ze opgegeven zijn. Zeer rustig, prima maar verder alles jammer te DUUR.

Gereisd met partner in december 2012

• 9Victor Maas20-10-2012

Geweldig!

We komen al ruim 8 jaar bij Ecureuil, en het gaat niet vervelen. Meestal studio 5, maar we hebben ook in Trou de Renard gezeten. 5 is gezelliger, Trou is ruimer en dichter bij de natuur.

De plek voelt heel goed aan, voor ons als thuis. De familie Smit is erg gastvrij, en de beheerder neemt ook de tijd voor je.

Op het domein zelf kun je mooie boswandelngen maken, bij de Ourthe kijken, picknicken of indien je een 4x4 hebt door de modder heen rijden of door een vertakking van de Ourthe heen.

Huisjes zijn schoon en goed onderhouden. Er is niet veel luxe aanwezig, bijvoorbeeld geen tv, maar dat missen wij totaal niet.

We komen zeker nog vaak terug op deze fantastische plek! Zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 0Theo en Bettie uit Drachten05-09-2011

Domain L'Ecureuil geeft rust

Prima vakantiekeuze om geheel tot rust te komen in een erg mooie omgeving. Niet geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. "Hondenhaters" kunnen ook beter wegblijven. Wijzelf hebben ons prima vermaakt. Grotte de Bohan in geweest maar de bijzondere vleermuis niet gezien, wel bevers bij een door hen gemaakt beverburcht. Een aanrader voor rustzoekers en mensen die weer eens compleet zonder TV willen.

Theo en Bettie de Jong Drachten

Gereisd met partner in januari 2011

• 6Fam. ten Voorde06-06-2011

Bijzondere locatie

Het appartement is zeer fraai gelegen op een rustige plek dichtbij de Ourthe. De omgeving is heel sfeervol. Dichtbij zijn Barvaux (winkels en restaurants) en Durbuy (leuk en nogal toeristisch) Helaas is de vakantiewoning nogal in trek bij hondenbezitters, in het appartement is heel duidelijk een "natte hondenlucht" te ruiken. Het meubilair is gedateerd en nogal gammel.

Conclusie, een echte aanrader als het appartement eens leuk opgeknapt zou worden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 9Gerhard05-06-2011

Een fantastische plek en een goede accomodatie

Een fantastische plek. Heel bijzonder als je uit een druk NL komt. Je hoort zelfs de nacht, de stilte. Maar overdag veel te beleven in de omgeving. We hebben op gehuurde fietsen gemountainbikes; lekker gewandeld; 's avonds met uitzicht op de bosrand gebarbequed. Even het domaine rondgelopen, de grot gezien (niet helemaal in geweest, te eng); er is geen tv, erg goed. Anders val je gauw in het oude patroon. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in april 2011

• 8mareine23-02-2009

prettig huis op een bijzondere locatie

Wie van rust houdt en natuur en authenticiteit; prima!

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 7Manon02-01-2009

Trou de Reinard in de winter

Het huisje is in de winter zeer vochtig, wat een slechte lucht binnenshuis veroorzaakt. Dat is jammer, want de ligging is mooi.

Gereisd met partner in december 2008

• 8Josja Koornneef31-03-2008

Wij hebben zeer genoten van deze vakantie, de Huisjes liggen na het oprijden van een lange oprijlaan in totale rust tussen weilanden en bossen. Maar er is toch veel te doen in de omgeving, zo hebben wij gekanoed, wandgeklommen, gewandeld in de omgeving (wandelroutes liggen in de huisjes) en genoten van een heerlijk drankje op één van de terassen een cafetjes in Durbuy.

Gereisd met familie in augustus 2007

Vakantiehuis Domaine de l`Ecureuil info