Hotel Des Comtes Durbuy

Hotel Des Comtes Durbuy
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Des Comtes Durbuy voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Des Comtes Durbuy in het Nederlands

Heel fijn hotel

Irma en Dave
11-12-2017

Voor de kerstmarkt weer naar Durbuy gegaan en in dit hotel overnacht. Het is een heel fijn rustig hotel, de hotelkamers waren heel netjes en schoon en het personeel is vriendelijk en in staat je ook in het Nederlands goed te woord te staan.

Er is in het hotel niet echt een bar aanwezig met personeel, wel een self service bar. Verder heeft het hotel een kleine parkeerplaats waar je als gast je auto kunt parkeren.

Qua ligging ligt het hotel op loopafstand van het centrum van Durbuy. Samenvattend kan gezegd worden dat het hotel nog steeds een goed hotel is.

goed hotel

marlou wouters
6-5-2015

vriendelijke ontvangst. Nette, erg schone kamer en douche. Enige minpunten waren de (voor ons) te zachte matras en geen warm eitje bij het ontbijt.

Heel fijn hotel

Jacqie1963
11-8-2014

Heel fijn hotel,ontbijt is heerlijk maar eenvoudig, jammer dat er niet echt een bar aanwezig is met personeel,er is wel een zelf service bar, de hotelkamers waren heel netjes en elke morgen schone handdoeken personeel was super vriendelijk,privé parkeergelegenheid achter het hotel.

Mooi hotel!

JM1990
19-1-2014

Mooi hotel met een leuke ligging met Durbuy op loopafstand. Een weekendje gezeten en het was geweldig! Leuke gezellige hotelkamers, niet groot maar van alle gemakken voorzien en het ontbijt was prima!

absoluut de moeite waard

Roetie
3-7-2012

Met veel plezier in dit schone hotel verbleven. Na een rustige nacht kun je je laten verwennen met een vers ontbijt. Het kleinste stadje is op kruipafstand. Restaurants in overvloed, ook de betere. De omgeving leent zich voor kano, fiets en wandelschoenen.

Prettig hotel!

Bas
29-5-2012

Een nadeel kunnen ontdekken: geen douche op kamer met bad, dus neem de tijd ervoor ;) Verder prima hotel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Comtes Durbuy in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Comtes Durbuy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Des Comtes Durbuy scoort een 8.69 uit 10 op basis van 6 reviews.