Hotel Côté Cour Côté Jardin

Kleine hotelsWeer vandaag8°4°
Hotel Côté Cour Côté Jardin
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Côté Cour Côté Jardin voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Côté Cour Côté Jardin in het Nederlands

Nooit meer

Van Wesemael
26-8-2016

Het slechtste hotel ooit !Zorg dat je nooit op voorhand alles betaald ! De ontvangst was koel en onvriendelijk.Bij aankomst op de kamer hadden we de deurklink al in de hand. Toen we eindelijk binnen konden zat er een kanjer van een spin in de badkuip en de haardroger werkte ook al niet.Toen ik de eigenaresse daar mee confronteerde kreeg ik als antwoord "voor die prijs kun je niet veel verwachten hé" we betaalden voor 2 nachten 350 €. De wellness ??? 100 meter verderop en 50 € per dag als je in het hotel verbleef !Het ontbijt ?? Net hetzelfde als thuis boterhammetje met choco en een hardgekookt ei. Durbuy is een mooie stad maar mij zien ze daar nooit meer !

4 goede nachten in fijn hotel!

betty meerhoff kouwenhoven
15-9-2015

Eigenaar en echtgenote vriendelijk en behulpzaam. Parkeerplaats op eigen afgesloten plaats op loopafstand.

Goed bed mooie kamer. Sanitair goed maar tegelwerk badkamer wel aan vernieuwing toe. Mis wel een extra plank bij lavabo voor toiletspulletjes Toiletdeur klemt moet even verbeterd worden. Ontbijt uitgebreid en lekker, elke dag een eitje en ook roerei! Restaurant met echt Ardense specialiteiten! Vooral de serre van het restaurant zeer smaakvol ingericht en via trapjes doorloop naar het terras. Goed gedaan. Al met al prettige sfeer om er zeker terug te komen!

1nacht was meer dan genoeg

Fam. Blanckaert
14-8-2012

Zoals anderen terecht opmerken kreeg je enkel je sleutel bij ontvangst. Verder geen uitleg. Het bij reservering gevraagde babybox was nergens te bespeuren. Op de kamer viel niks aan te merken. Propere handdoeken en zeepjes waren voorzien. Van buitenaf hoorde je niks. Helaas het ontbijt was een fiasco. De geringe keuze tot daar aan toe. Maar dat er yoghurt word gegeven die net geen maand over datum is vind ik niet kunnen.

Redelijk

Pascal van Dokkum
21-5-2012

Het hotelpersoneel spreekt heel gebrekkig nederlands/engels. De ligging is perfect in het centrum, maar dat kan in deze stad niet snel missen. De uitleg voor parkeergelegenheid is zeer beperkt/slecht. We hebben de auto ergens op een steile heuvel (gratis) geparkeerd. De kamers waren ruim opgezet en ruim voldoende. Het ontbijt daarentegen zwaar onvoldoende. Op de menukaart van het restaurant van het hotel staan toch wat duurdere gerechten en proberen ze zich toch enigszins te onderscheiden. Je verwacht dan dat het ontbijt ook in orde is. Oude koffie, koude eieren, weinig keuze! Het lijkt net of ze 's ochtends een paar mandjes brood en wat kaas en vlees neerzetten en klaar!...... Melkproducten, yoghurtje enz was er niet. De kamer en bedden waren goed, daarom al met al een 6-je

Helaas.

Sober

F&G
12-12-2010

Matige ontvangst. Behalve het mededelen van het kamernummer en het afgeven van de sleutel kregen we geen enkel woordje uitleg. De kamer was ruim maar heel sober. Het sanitair was proper en het bed was comfortabel.

Het ontbijt was heel pover. Er stonden enkel zoete dingen en wit en bruin brood op het "ontbijtbuffet". We hadden toch een verse pistolet verwacht want we houden niet van zoete dingen bij het ontbijt. Dus hebben we maar een gewoon sneetje brood gegeten. De bediening van fruitsap en koffie liet heel lang op zich wachten.

Het afrekenen verliep al even koel en zakelijk als de ontvangst.

middelmatig hotel maar goede ligging

nancy en guy
1-11-2010

onthaal was heel koel en zonder woordje uitleg, enkel sleutel en nummer van de kamer. Kamer was groot en alles aanwezig maar overal lag stof en hangde stofnetten. Badkamer was praktisch maar de doucheslang lekte aan alle kanten.

Het is een driesterren hotel maar netheid is overal belangrijk.

Wij hebben er 2x geslapen en hebben enkel propere handdoeken gekregen, kamer niet gekuist, bed niet opgemaakt. Prijs kwaliteit ok maar wij gaan er niet terug.

prijs kwaliteit goed maar niet om terug te gaan

Nancy en Guy
1-11-2010

de ligging was ideaal maar het onthaal was minder, we kregen de sleutel en dat was het, geen woordje uitleg ivm uren ontbijt.

De kamer leek op het eerste zicht heel mooi, groot met salon maar bij nader inzien lag er overal stof en stofnetten. Een 3 steren hotel heeft niets met netheid te maken. Douchekraan in bad lekte enorm en men kon enkel de te korte sproeier gebruiken.

Prijs kwaliteit was het ok maar zou er niet terug gaan.

regenvaller

zeeuwsegasten
25-8-2010

Hotel op goede centrale locatie middenin Durbuy.

Kamer wat achteraf weggestopt, zonder uitzicht.

De kamer was niet schoon, er lagen nog spullen van de vorige gasten op de badkamervloer. Badkamer verder goed, apart toilet, toiletpapier werd niet aangevuld.

Het ontbijt was minimaal, veel vliegen welke ongestoord op het broodbeleg konden landen. Koude eieren!!! Schimmelend fruit.

Het personeel was niet erg gastvrij en het hotel wordt 's nachts niet afgesloten.

Slechts 3 parkeerplaatsen vlakbij het hotel, met 25 kamers dus grote kans dat je

buiten het dorp moet parkeren. Best een eindje lopen, wel langs de mooie Ourthe.

Betaling met Mastercard niet mogelijk.

prima hotel

diny en jaap
16-8-2010

prima hotel, schoon,goed ontbijt, wel iedere dag het zelfde maar wel elke dag verse broodjes.

de eigenaar spreekt redelijk nederlands .

enig nadeel is dat ze zelf geen parkeerplaatsen hhebben en dat er gezien de periode dat wij er wearen het lastig was om je auto te parkeren.

Leuk om eens weg te zijn...

Kurt en Saskia
7-3-2010

Koel maar beleefd onthaald. Geen extra woorden maar eerder zakelijk. Toch niet onvriendelijk.

De kamer oogde op het eerste zicht mooi, en dat was ook zo. Toen we iets verder keken vonden we voornamelijk stof en nog eens stof. Bed was goed en proper. Niks op aan te merken. Badkamer was eenvoudig maar proper, ook hier niks op aan te merken.

Het eten is lekker maar niet spectaculair. Wij hadden een gastronomisch arrangement. We hebben lekker gegeten maar geen wow gevoel ervaren. De ober was attent, beleefd en sprak perfect nederlands! Hij gaf ons een welkom gevoel en was niet opdringerig. Een zeer aangename man.

De drankprijzen waren fair en normaal.

We hebben een leuk weekend gehad. Waarschijnlijk gaan we er niet terug, maar we breken het zeker niet af. Kortom, een leuk hotelletje voor een faire prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Côté Cour Côté Jardin in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Côté Cour Côté Jardin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.