Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgDurbuyBed & Breakfasts DurbuyBed & Breakfast Comme à la ferme

Bed & Breakfast Comme à la ferme

BelgiëLuxemburgDurbuy

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Comme à la ferme voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 4 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 4 reviews

Bed & Breakfast info

4 Reviews over Comme à la ferme

• 9Elke ,Michael,Lyana en Dimas17-09-2011

Al tweemaal naartoe geweest!

Wij hebben comme a la ferme reeds tweemaal bezocht omdat we het er echt aangenaam vonden. We hadden tweemaal een gite voor ons gezinnetjes met twee kleine kindjes.Deze is wel klein,maar vooral heel netjes en dat vind ik heel belangrijk voor de kleintjes. Voor ons zoontje hadden we een reisbedje mee en ons dochtertje sliep tussen ons in het grote bed.Maar er kunnen gemakkelijk twee resibedjes geplaatst worden ook. Het is waar dat er slechts twee stoelen aan een klein tafeltje staan,maar voor onze kleintjes hadden we een mini tafeltje en stoeltjes mee. Het slaapgedeelte heeft een deur,waardoor wij nog gezellig aan het tafeltje konden babbelen terwijl de kindjes sliepen. De gastvrouw en heer zijn zeer vriendelijke mensen,die alles doen om het er naar uw zin te maken. de tuin met diertjes zijn heel leuk voor de kleintjes! De omgeving is afgelegen,heel rustig,maar toch dichtbij durbuy.

• 9Loose12-08-2011

Du bonheur partagé en famille !

Très bon séjour en mini-gîte : accueil charmant, convivial et discret, décor agréable et reposant, les enfants sont ravis et leurs parents aussi ! Bravo !

• 5Annelies20-10-2009

Slechter dan verwacht, niet voor herhaling vatbaar

We logeerden in een 'gite' voor 2 pers + extra bed voor ons dochtertje. Dit was echter een veel te kleine studio: keuken, tv en slaapkamer in 1 ruimte, geen zetel. Het fornuis was primitief, we moesten zelfs borden en bestek bijvragen. Gelukkig was het maar een weekend, want doordat alles in 1 ruimte was konden we niet anders dan op een vroeg uur gaan slapen omwille van ons dochtertje. De tv stond vlakbij haar bed en dus ook vlakbij ons bed... Er was geen andere zitruimte dan 2 stoelen aan een klein keukentafeltje. Kortom, we betaalden enorm veel geld voor hetgeen het was. De douche was wel in orde (nieuwe regendouche) en het ontbijt was lekker maar niet echt uitgebreid, dus ook te veel geld voor het aanbod dat je maar kreeg. De website geeft duidelijk een vertekend beeld van deze b & b! De tuin met diertjes en speelpleintje was wel leuk voor ons dochtertje. Gelukkig maar!

• 10Lisette04-08-2008

Prachtig!

Dit voormalig hotel is overgenomen door een zeer enthousiast jong echtpaar die er werkelijk alles aan doet om hun gasten een prettig verblijf te geven! De kamers zijn allemaal verbouwd en het ziet er prachtig uit! Alle kamers hebben een andere inrichting. Zij hebben tevens een aantal boerderij dieren achter in de grote tuin: de kinderen vinden dit prachtig! Het ontbijt is ook super! Bovendien bevindt de bed&breakfast zich op 2 km van het centrum van Durbuy dus alle rust maar toch dichtbij!

Bed & Breakfast Comme à la ferme info