Vakantiehuis Bungalowpark Sunclass Grandhan 163

Tonen op kaart

13 reviews over Vakantiehuis Bungalowpark Sunclass Grandhan 163

• 2018
    10Van Alphen07-08-2018

Super netjes en leuk huisje. Heel compleet in een bijzonder mooie omgeving. Wij hebben genoten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

10laurie scholte15-06-2017

Fantastische plek en geweldig huisje!

Ardennenhuisje 163 is gegarandeerd een heerlijke vakantie! Een paar dagen of een week of langer, je bent echt op vakantie. Midden in de natuur, op een heerlijk ontspannen park. Van alle gemakken voorzien. Wij hebben, samen met onze kids echt genoten. Het huisje zelf is heel gezellig ingericht, van alle gemakken voorzien, zelfs met speelgoed voor kids. 's ochtends wakker worden met een lekker kopje koffie, de deuren van het balkon openslaan al midden in het groen ontbijten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 9Bas27-08-2016

Leuk huisje op een mooi park

Leuke inrichting en mooi terras. Zwembad is niet groot, maar onze kinderen hebben er zich prima vermaakt. Genoeg te doen op het park en in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Sandra Ultee27-07-2016

Heerlijke omgevingArdennenhuusje

Ardennenhuisje 163 is een heerlijk huisje en van alle gemakken voorzien! De mensen op het park zijn vriendelijk en behulpzaam. Er zijn op een paar km afstand prima supermarkten te vinden voor je dagelijkse boodschsppen en in de omgeving is genoeg te blijven bij zowel mooi weer als minder mooi weer.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10Gezelligheid!08-06-2016

gezellig!

Huisje 163 is heel gezellig en knus. Perfecte ligging op het park. Heerlijk balkon en heel vrij. Alles wat je nodig heb is aanwezig in het huisje.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9Inge10-03-2016

Huisje tussen de bomen

Alles wat je nodig hebt, is aanwezig in het gezellige en goed onderhouden huisje tussen de bomen. De badkamer en keuken zien er keurig uit en het interieur is goed op elkaar afgestemd; je voelt je er direct thuis. Met een beetje geluk zie je de eekhoorntjes rondom je huisje. Ook is er een overdekt zwembad aanwezig op het park. Hoewel het zwembad weinig extra's biedt, lijkt dit voor de kinderen helemaal geen probleem.

Wij troffen het: we konden het weekend zelfs langlaufen bij Baraque de Fraiture!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

• 9linda03-03-2016

klein maar fijn

Prachtige omgeving, net huisje met heerlijke haard. Veel te zien en te doen. Helaas haperde de wifi. Voor de kinderen erg belangrijk. Maar wij komen zeker nog eens terug. Zowel in de stad als bij de om de hoek gelegen grill super gegeten. Zwembad op t park is klein en vast voor kleinere kinderen prima. Die van ons zijn ietwat veeleisend.... In de avonden hebben we dvd'tjes gekeken. Mooie collectie, voor ieder wat wils.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 10Debby16-11-2015

fantastische plek

We hebben heerlijk genoten van het huisje en de omgeving

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 10Esther14-09-2015

Ardennenhuisje 163: Genieten!

Afgelopen weekend waren wij in Ardennenhuisje 163. Het is een comfortabel, goed onderhouden en gezellig huisje. Het is van alle gemakken voorzien en erg knus ingericht. De bedden slapen heerlijk en er is een zeer uitgebreide inventaris. Ook de locatie is fantastisch. Voor elk wat wils. Op het park, maar ook in de nabije omgeving is er genoeg te doen. Je bent er echt even tussenuit en komt helemaal ontspannen terug. Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 9J Drost22-08-2015

Fantastisch knus huisje

Het huisje is netjes ingericht en overal in voorzien. Je voelt je gelijk helemaal thuis. De omgeving is geweldig mooi en verschrikkelijk veel te doen voor jong en oud. Een absolute aanrader voor jong en oud. Doordat het huisje van privé eigenaren is is het gezelliger ingericht als de grote commerciële bungalowparken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

0 tips over Vakantiehuis Bungalowpark Sunclass Grandhan 163