Vakantiehuis Bungalowpark Sunclass Grandhan 163

Vakantiehuis
Vakantiehuis Bungalowpark Sunclass Grandhan 163
9,6

12 reviews over Vakantiehuis Bungalowpark Sunclass Grandhan 163 in het Nederlands

Met jonge kinderen

Van Alphen
7-8-2018

Super netjes en leuk huisje.

Heel compleet in een bijzonder mooie omgeving. Wij hebben genoten.

Fantastische plek en geweldig huisje!

laurie scholte
15-6-2017

Ardennenhuisje 163 is gegarandeerd een heerlijke vakantie! Een paar dagen of een week of langer, je bent echt op vakantie. Midden in de natuur, op een heerlijk ontspannen park. Van alle gemakken voorzien. Wij hebben, samen met onze kids echt genoten. Het huisje zelf is heel gezellig ingericht, van alle gemakken voorzien, zelfs met speelgoed voor kids. 's ochtends wakker worden met een lekker kopje koffie, de deuren van het balkon openslaan al midden in het groen ontbijten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Leuk huisje op een mooi park

Bas
27-8-2016

Leuke inrichting en mooi terras. Zwembad is niet groot, maar onze kinderen hebben er zich prima vermaakt. Genoeg te doen op het park en in de omgeving.

Heerlijke omgevingArdennenhuusje

Sandra Ultee
27-7-2016

Ardennenhuisje 163 is een heerlijk huisje en van alle gemakken voorzien! De mensen op het park zijn vriendelijk en behulpzaam. Er zijn op een paar km afstand prima supermarkten te vinden voor je dagelijkse boodschsppen en in de omgeving is genoeg te blijven bij zowel mooi weer als minder mooi weer.

gezellig!

Gezelligheid!
8-6-2016

Huisje 163 is heel gezellig en knus.

Perfecte ligging op het park.

Heerlijk balkon en heel vrij.

Alles wat je nodig heb is aanwezig in het huisje.

Huisje tussen de bomen

Inge
10-3-2016

Alles wat je nodig hebt, is aanwezig in het gezellige en goed onderhouden huisje tussen de bomen. De badkamer en keuken zien er keurig uit en het interieur is goed op elkaar afgestemd; je voelt je er direct thuis. Met een beetje geluk zie je de eekhoorntjes rondom je huisje.

Ook is er een overdekt zwembad aanwezig op het park. Hoewel het zwembad weinig extra's biedt, lijkt dit voor de kinderen helemaal geen probleem.

Wij troffen het: we konden het weekend zelfs langlaufen bij Baraque de Fraiture!

klein maar fijn

linda
3-3-2016

Prachtige omgeving, net huisje met heerlijke haard. Veel te zien en te doen. Helaas haperde de wifi. Voor de kinderen erg belangrijk. Maar wij komen zeker nog eens terug. Zowel in de stad als bij de om de hoek gelegen grill super gegeten. Zwembad op t park is klein en vast voor kleinere kinderen prima. Die van ons zijn ietwat veeleisend.... In de avonden hebben we dvd'tjes gekeken. Mooie collectie, voor ieder wat wils.

fantastische plek

Debby
16-11-2015

We hebben heerlijk genoten van het huisje en de omgeving

Ardennenhuisje 163: Genieten!

Esther
14-9-2015

Afgelopen weekend waren wij in Ardennenhuisje 163. Het is een comfortabel, goed onderhouden en gezellig huisje. Het is van alle gemakken voorzien en erg knus ingericht. De bedden slapen heerlijk en er is een zeer uitgebreide inventaris. Ook de locatie is fantastisch. Voor elk wat wils. Op het park, maar ook in de nabije omgeving is er genoeg te doen. Je bent er echt even tussenuit en komt helemaal ontspannen terug. Wij gaan zeker nog eens terug!

Fantastisch knus huisje

J Drost
22-8-2015

Het huisje is netjes ingericht en overal in voorzien. Je voelt je gelijk helemaal thuis. De omgeving is geweldig mooi en verschrikkelijk veel te doen voor jong en oud. Een absolute aanrader voor jong en oud. Doordat het huisje van privé eigenaren is is het gezelliger ingericht als de grote commerciële bungalowparken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bungalowpark Sunclass Grandhan 163 in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bungalowpark Sunclass Grandhan 163 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.