Vakantiehuis
8,6

10 reviews over Vakantiehuis Bungalowpark Sunclass Durbuy nr. 41 in het Nederlands

Gezellige, smaakvol ingerichte bungalow, aanrader!

Fam. Ansems,
12-3-2019

Erg nette en smaakvol ingerichte bungalow. Hier ontbreekt het je aan niets!

De bungalow ligt mooi in het groen op het Sunclass vakantiepark bij Durbuy. Binnen een straal van 10 kilometer is hier van alles te zien en te beleven. Perfecte uitvalsbasis om de Ardennen te verkennen.

Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Super mooie plek & mooi huisje

Gönner,
31-7-2017

We hebben zo genoten.

Ligging was mooi, huisje was schoon.

Elke ochtend verse broodjes halen bij het winkeltje.

Ligging ook erg goed. Luik,Dinant,Coo bezocht. Durbuy heel dichtbij.

Supermarkten in Barvaux (5 min rijden)

Niks ontbrak er in het huisje, alles wat je nodig hebt is er.

We waren met 2 kinderen en aan alles was gedacht(tekenspul,spelletjes,speelgoed,spelcomputer enz).

Zelfs een strijkijzer.

Wij komen hier zeker weer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Top huisje

Fam Luschen,
14-5-2017

Goede ontvangst bij de receptie.

Leuke woning netjes ingericht met alles er in wat je maar kan wensen.

Mooie omgeving met leuke dorpjes en steden.

Dinant is er mooi en dan moet je even met de kabelbaan naar het citadel.

Ook erg interessant zijn de grotten van Hotten.

Gereisd met partner in mei 2017

schitterende bungalow op fantastisch park

Fam Degloire-Descamps,
4-4-2017

Wij gaan al jaren naar Sunclass. Deze keer de eerste keer in huisje 41. Zeer ruim en mooi ingericht. Er is een vaatwas, koelkast, 5pits gasfornuis, heel veel speelgoed voor kinderen. Er is werkelijk aan alles gedacht.

Zeer veel oog voor detail: electrische bbq, gourmetstel, verlengkabel,...

En bovenal; de bedden en kussens zijn van superkwaliteit (wat vaak niet zo is in een vakantiehuisje)

Wij hebben er een nieuw adresje bij :)

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Wij hebben 6 dagen in huisje nr 41 mogen doorbrengen en het was werkelijk heerlijk. Het huisje is van alle gemakken voorzien; keuken met vaatwasser, magnetron, senseo. De douchecabine is erg groot, wat vooral onze kinderen erg leuk vonden. De bedden lagen erg fijn en de ligging van het huisje is ook super. De stilte en de rust hebben ons allemaal erg goed gedaan, komende uit een grote stad. De kinderen praten nog over de uil die ze 's avonds en 's ochtends steeds dichtbij hoorden. De mensen van het park zijn erg vriendelijk en de kinderen hebben erg genoten van het koekjes bakken en knutselen wat als activiteit werd aangeboden. Kortom, een heerlijke tijd gehad!

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Verrassend veelzijdig

Gerard
8-1-2017

Veel rust en plezier gehad. Ondanks dat het park zo'n beetje uitverkocht was erg weinig last van andere.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Leuk huis en een mooi park

Wilco
20-6-2016

Een goede plaats om te relaxen of om allerlij activiteiten te doen.

Het huis ligt in een mooi verzorgd park omringt door bomen voorzien van een binnen zwembad en een restaurant .

De ligging van het park is centraal in de Ardenne om allerlei excursies te ondernemen van relaxed iets eten of drinken tot abseilen, kanoën enz

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Wij hebben afgelopen Paasweekend heerlijk genoten in dit fraai gerenoveerd huisje! De gezellige woonkamer, de ruime douche, fijne keuken (5-pits gaskookplaat) en vaatwasser; helemaal prima!

Omgeving heel mooi, gastvrije dames bij de receptie. Kortom: wil je een rustige vakantie midden in de natuur in een comfortabel huisje? Sla dan dit park en zeker huisje 41 niet over!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Wij zijn een lang weekend naar Bungalowpark Sunglass Gradhan geweest en zaten in huisje nr 41. Dit huisje is erg modern en gezellig ingericht. Er was een babybedje, kinderstoel en ook een solide traphekje aanwezig zodat wij onze kinderen 's avonds gerust op bed konden leggen. Ook was er allerlei speelgoed aanwezig waar onze kinderen zich prima mee hebben vermaakt. Wij waren vooral erg blij met de mooie luxe nieuwe keuken waar zelfs een vaatwasser in zit! Vlakbij het huisje is een speeltuintje waar onze oudste zoon makkelijk alleen heen kon. Tijdens een rondje over het park zagen wij dat de huisje qua inrichting erg verschillen en dat wij erg geboft hebben met dit huisje. Een absolute aanrader! Wij gaan zeker nog eens terug maar dan wel in huisje 41 :)

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Heerlijke vakantie gehad!

Fam Waaijer
24-7-2014

Huisje 41 in het Sunclass park in Durbuy, is een heel fijn huisje. Mooie en complete inrichting, met wat speelgoed, waar onze kinderen blij mee waren!

De speeltuin is vlakbij en ook naar het zwembad was niet ver lopen. Ondanks vele regenbuien hebben we ons uitstekend in de omgeving kunnen vermaken en hebben we een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bungalowpark Sunclass Durbuy nr. 41 in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bungalowpark Sunclass Durbuy nr. 41 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.