Vakantiehuis Bungalowpark Sunclass Durbuy nr. 41

12 reviews over Vakantiehuis Bungalowpark Sunclass Durbuy nr. 41

• 2019
    9Milena Van Audenaerde06-05-2019

Heel leuk verblijf!

Heel leuk weekend gehad! Huisje ligt super op het domein. Rustig, en toch niet zo ver weg van de bakker. Het huisje heeft alles wat het moet hebben en is heel gezellig en praktisch ingericht! De kinderen vonden het super en hebben zich geen seconde verveeld!

Brood van het winkeltje heel lekker. Niet zo ver van het domein is de bakker en een heel grote beenhouwerij. De bistro van sunclass hebben we niet bezocht. Uitbater liep grimmig rond op het terras en nodige niet echt uit om binnen te gaan.

Huisje 41 is zeker een aanrader! Wij komen terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Lien13-04-2019

Superleuke bungalow

Heel propere bungalow, alles, maar dan ook alles aanwezig, zelfs speelgoed en spelletjes of materiaal als je een kleintje mee hebt. Goeie bedden. Gezellig ingericht. Voldoende ruimte, prachtig terras, voldoende grote badkamer met hele ruime douche. TV, videos, spelletjes, ... alles aanwezig. Ook in de keuken alles aanwezig wat je nodig hebt. Vakantiepark is niet superdeluxe, maar wel meer als voldoende. Prachtig gelegen omringd door de natuur, superrustig. Zwembad is klein, maar heel proper. we zijn 2 keer gaan zwemmen en we waren er helemaal alleen, zalig! Vriendelijke ontvangst in het nederlands. In de omgeving superveel te doen. Zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8Fam. Ansems12-03-2019

Gezellige, smaakvol ingerichte bungalow, aanrader!

Erg nette en smaakvol ingerichte bungalow. Hier ontbreekt het je aan niets!

De bungalow ligt mooi in het groen op het Sunclass vakantiepark bij Durbuy. Binnen een straal van 10 kilometer is hier van alles te zien en te beleven. Perfecte uitvalsbasis om de Ardennen te verkennen.

Wij komen zeker nog eens terug!

Tim, Eigenaar, 13-04-2019

Beste Luc, Bedankt voor de leuke review. Blij te horen dat jullie een leuk verblijf hadden. We kijken er al naar uit jullie terug te mogen verwelkomen in oktober. Groetjes, Tim

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• Oude reviews

10Gönner31-07-2017

Super mooie plek & mooi huisje

We hebben zo genoten. Ligging was mooi, huisje was schoon. Elke ochtend verse broodjes halen bij het winkeltje. Ligging ook erg goed. Luik,Dinant,Coo bezocht. Durbuy heel dichtbij. Supermarkten in Barvaux (5 min rijden) Niks ontbrak er in het huisje, alles wat je nodig hebt is er. We waren met 2 kinderen en aan alles was gedacht(tekenspul,spelletjes,speelgoed,spelcomputer enz). Zelfs een strijkijzer. Wij komen hier zeker weer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Fam Luschen14-05-2017

Top huisje

Goede ontvangst bij de receptie. Leuke woning netjes ingericht met alles er in wat je maar kan wensen. Mooie omgeving met leuke dorpjes en steden. Dinant is er mooi en dan moet je even met de kabelbaan naar het citadel. Ook erg interessant zijn de grotten van Hotten.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Fam Degloire-Descamps04-04-2017

schitterende bungalow op fantastisch park

Wij gaan al jaren naar Sunclass. Deze keer de eerste keer in huisje 41. Zeer ruim en mooi ingericht. Er is een vaatwas, koelkast, 5pits gasfornuis, heel veel speelgoed voor kinderen. Er is werkelijk aan alles gedacht. Zeer veel oog voor detail: electrische bbq, gourmetstel, verlengkabel,... En bovenal; de bedden en kussens zijn van superkwaliteit (wat vaak niet zo is in een vakantiehuisje) Wij hebben er een nieuw adresje bij :)

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 10Baaren08-01-2017

Heerlijk huisje in een prachtige rustige omgeving

Wij hebben 6 dagen in huisje nr 41 mogen doorbrengen en het was werkelijk heerlijk. Het huisje is van alle gemakken voorzien; keuken met vaatwasser, magnetron, senseo. De douchecabine is erg groot, wat vooral onze kinderen erg leuk vonden. De bedden lagen erg fijn en de ligging van het huisje is ook super. De stilte en de rust hebben ons allemaal erg goed gedaan, komende uit een grote stad. De kinderen praten nog over de uil die ze 's avonds en 's ochtends steeds dichtbij hoorden. De mensen van het park zijn erg vriendelijk en de kinderen hebben erg genoten van het koekjes bakken en knutselen wat als activiteit werd aangeboden. Kortom, een heerlijke tijd gehad!

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

• 10Gerard08-01-2017

Verrassend veelzijdig

Veel rust en plezier gehad. Ondanks dat het park zo'n beetje uitverkocht was erg weinig last van andere.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 9Wilco20-06-2016

Leuk huis en een mooi park

Een goede plaats om te relaxen of om allerlij activiteiten te doen. Het huis ligt in een mooi verzorgd park omringt door bomen voorzien van een binnen zwembad en een restaurant . De ligging van het park is centraal in de Ardenne om allerlei excursies te ondernemen van relaxed iets eten of drinken tot abseilen, kanoën enz

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 8Hans31-03-2016

Prachtlocatie en mooi sfeervol gerenoveerd huisje

Wij hebben afgelopen Paasweekend heerlijk genoten in dit fraai gerenoveerd huisje! De gezellige woonkamer, de ruime douche, fijne keuken (5-pits gaskookplaat) en vaatwasser; helemaal prima! Omgeving heel mooi, gastvrije dames bij de receptie. Kortom: wil je een rustige vakantie midden in de natuur in een comfortabel huisje? Sla dan dit park en zeker huisje 41 niet over!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

1 tip over Vakantiehuis Bungalowpark Sunclass Durbuy nr. 41

• daphne, 04-11-2014

Erg leuk is het gezellige Durbuy en onze kinderen hebben erg genoten van en dagje Plopsa Coo.

0 vragen over Vakantiehuis Bungalowpark Sunclass Durbuy nr. 41

Vakantiehuis Bungalowpark Sunclass Durbuy nr. 41 info