Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Aux 10 Clefs

BelgiëLuxemburgDurbuy

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Aux 10 Clefs voor je op een rij gezet:

4.7MatigScore uit 9 reviews

4.7MatigScore uit 9 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

9 Reviews over Aux 10 Clefs

• 4laza30-03-2022

niet goed

de ontvangst was goed maar slechte kamer heel vuil met stofnetten en badkamer was niet netjes loshangende stukken aan de douche geen plaats voor een bench voor de hondjes in het restaurant nemen andere je tafel in terwijl je een luchtje gaat scheppen terwijl je moet wachten achter je dessert de eerste dag bijna 2 uur moeten wachten achter het hoofdgerecht slechte servise booking .com heeft slechte inlichtingen wij gaan zeker daar nooit meer niet tegenstaande dat wij daar regelmatig zijn geweest en iedere keer een slechte kamer gehad de deuren waren rot aan de onderkant van de badkamer en de kamerdeur was ook vuil de muren hebben wel een likje verf nodig en kon niet dicht het eten is dan wel goed spijtig er waren nog koppels die hun beklag deden

• 3IngeVanGaalenSchagen25-04-2017

Teleurstellende Bed & Breakfast op goede locatie

Deze B&B is zéér gedateerd. Wij verbleven hier 3 nachten. De ontvangst was wat vreemd. Er is geen receptie en we moesten de eigenaren even zoeken. De kamer die wij hadden is boven de keuken gelegen. Deze kamer (en de hele accommodatie) is zeer gedateerd en absoluut smoezelig te noemen. In onze kamer was een constante lucht van aangebrand frituurvet en het raam open zetten, maakte dit alleen maar erger... De bedoelingen van de eigenaars zullen ongetwijfeld goedbedoeld zijn, maar het is een enorme onverzorgde rommel. Het zwembad was leeg en een smerige bende, evenals de tuin. Het ontbijt is uitgebreid, maar we hebben een flink aantal kuipjes honing en jam onderschept die tot 2015 goed waren..... Kortom: Qua locatie een aanrader, qua accommodatie zeer teleurstellend! Hier komen wij zeker niet meer terug!

• 9Kenny16-09-2013

Zeer goede bed & breakfast!

Gelegen in het centrum van Durbuy hebben we voor een prikkie 4 nachten doorgebracht in deze B&B. We waren op fietsvakantie en er was gelukkig de mogelijkheid om de fietsen te stallen in de garage. Helaas was die week niet erg warm, anders hadden we zeker van het zwembad gebruik gemaakt. De gastvrouw en heer zijn erg vriendelijk en spreken overigens Nederlands. Het ontbijt is heel uitgebreid en meer dan genoeg. (erg belangrijk als je een lange dag fietsen voor de boeg hebt) Leuk ook dat we elke dag ei geserveerd kregen dat op een andere manier bereid was! Ook hebben we 's avonds een keer in het restaurant gegeten. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Stukken beter dan op het centrale plein

• 9Jochem15-08-2013

Zeer vriendelijk

Zeer vriendelijke mensen een prachtig pand. Tijdens onze terugreis vanuit zuid frankrijk hebben we hier een tussenstop gemaakt. We werden zeer vriendelijk ontvangen en kijken met plezier terug naar deze overnachting.

We zullen zeker nog eens terugkomen.

• 9Vandersteene Annemie02-12-2012

Superweekend !!

Weekendje weg met de kids. Heel goed ontvangen. De familiekamer was ook in orde. Het ontbijt was super met een heel ruime keuze !

• 10Brigitte en Bart13-09-2011

zeer warme ontvangst

familie B&B waar je je onmiddelijk thuis voelt. Wij gaan er reeds 5 jaar

• 8Joop30-04-2011

een aanrader

de uitbaters zijn erg gastvrij. de kaart is eenvoudig, de kwaliteit is uitstekend.

• 8kyndt patrick02-03-2010

zeker aan te bevelen,kortom een topper

Perfect hotelletje voor een weekje uit,rustig en bijna een sublieme keuken.Zeker aan te raden.Vriendelijk onthaal door nederlandstalige uitbaters

• 8Karen Bredo 11-05-2008

Ligt aan de rand van het stadje, maar aan de achterkant heb je een mooie tuin en het is zeer rustig. Tegenover het huis hebben de eignaars een restaurant waar je voor een goede prijs/qualiteit kunt eten. Aan te bevelen !

Bed & Breakfast Aux 10 Clefs info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden