Chalet Ardennes 2

25 reviews over Chalet Ardennes 2 in het Nederlands

Geweldig ! Komen zeker terug

Dorien,
4-12-2018

Super chalet ! Gezellig en leuk ingericht .. alles was voorzien , zelfs een klein medicatiekastje !! Veel spelplezier en wandel en relaxing gehad .. 1 klein nadeeltje is dat er geen afsluiting (deur) is tussen de slaapruimte en speel/eetruimte .

Een geweldige, moderne luxe chalet!

Marc en Catherine,
26-11-2018

‘sAvonds laat aankomen in een verwarmde, perfect ingerichte chalet deed deugd. De ‘Speelkamer’ deed onze 23-27 jarige kinderen zich terug ‘kind’ voelen. De hottub werd goedgekeurd, de bedden waren perfect , heel veel ruimte, netjes, alle keukenapparatuur voor handen. De pizza ‘s uit de pizzaoven waren superlekker. Kortom een geslaagd weekend met de kinderen. De omgeving is ook mooi, bosrijk en dichtbij leuke dorpjes om te verkennen.

Perfect verblijf met alle voorzieningen voorhanden

Lucien Craft,
25-11-2018

Zeer compleet en keurig chalet met uitstekende voorzieningen voor jong en oud.

Bijzonder gezellig is dat alle verblijfsruimtes bij elkaar uitkomen en daarmee veel overzicht bieden. Goede bedden, goede douches enz. geen minpunt gevonden!

Super.

Roger,
13-11-2018

Ideaal verblijf om met kinderen naar toe te gaan. Alle faciliteiten aanwezig (ook voor de volwassenen)

Super!

Kim,
5-11-2018

Super chalet! Alles was aanwezig. De kinderen hebben genoten van de ruime speelkamer en de aanwezigheid van de hottubs was zeker een pluspunt.

Enkel het hoofdkussen was niet zo goed. Er werd gebruik gemaakt van kwaliteitsvolle materialen en dit werd geapprecieerd. Goede ligging om een aantal bezoeken te doen of een wandeling te maken. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Prachtige familie vakantie

Roger Lampo,
8-10-2018

Aan te bevelen chalet voor wie het prachtige Ardennen wil bezoeken. De chalet heeft alles om er een prachtige vakantie van te maken. Hot tubs waren zeer in trek, de spelkamer was super uitgerust, karaoke met bar was zeer leuk om met zijn allen een fijne avond te beleven, en de rest werd door iedereen zeer geapprecieerd (zoals de bedden , de badkamers, de parking en het huis op zich). De ligging is perfect om de omgeving te verkennen, alles ligt op een steenworp van elkaar.

Zelfs na thuiskomst was er al een mail toegekomen om de waarborg terug te storten.

Dus: zeer aan te bevelen

WIM LAMPO,
8-10-2018

Prachtige chalet! Luxe in overvloed en kraaknet.. schitterend gelegen.. een aanrader!

Topadres!

familie Vanhoutte,
4-10-2018

Alles was prima... we moeten echt met een vergrootglas zoeken naar iets waar we niet tevreden over zouden kunnen zijn.

Geweldig huis, echt een aanrader!

Sandra,
24-9-2018

Mooi ruim huis! Alles netjes en duidelijk aangegeven. Ideaal om met vrienden of familie heen te gaan! Wij hebben een super weekend gehad.

Als ik één minpuntje moet geven, ik vind de tuin niet heel mooi maar wel heel praktisch en de hottubs maken alles goed!😊

Ideaal voor groep familie of vrienden

Nancy Bundervoet,
23-9-2018

Ruime,nieuwe, moderne chalet, voorzien van alle comfort. Verveling kan er niet zijn dankzij aanwezigheid van hottubs,biljart, andere speeltuigen , karaoke en heel veel films.

Klein minpuntje is het ontbreken van gras zodat de kinderen kunnen voetballen ,in de tuin is heel veel boomschors aanwezig wat niet zo dier - en kindvriendelijk is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Ardennes 2 in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Ardennes 2 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.