Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgDurbuyVakantiehuizen DurbuyVakantiehuis Ardennenverblijf Bomal sur ourthe

Vakantiehuis Ardennenverblijf Bomal sur ourthe

BelgiëLuxemburgDurbuy

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Ardennenverblijf Bomal sur ourthe voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 81 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

81 Reviews over Ardennenverblijf Bomal sur ourthe

• 9Simons27-06-2022

Van alle gemakken voorzien , grote omheinde tuin

Huis had alles wat je nodig had , tuin was ideaal voor onze hond groot en goed afgezet , bos vlakbij , prima naar ons zin gehad ook de hond voelde zich gelijk thuis en Nancy een gezellige gastvrouw

• 10Erika18-06-2022

Meer dan geweldig👌

Het was geweldig!!! Schoon en alles was er wat je maar nodig had. 2 Grote honden hebben het ook geweldig gehad. Ook de eigenaresse is zeer behulpzaam en vriendelijk. Bracht ons naar een geweldige plek waar de honden lekker t water in konden. Zeer zeker voor herhaling vatbaar👌

• 10Natuur
  • 8Fam van Ellen08-01-2022

Ik zou er zelf wel willen wonen!

We zijn er 2 weken geweest. Met kerst en oud en nieuw. Heerlijk rustig. Ontzettend getroffen met het weer. Was een top vakantie. Fijn huis.mooie omgeving.eindeloos kunnen wandelen. Een ontzettende fijne gastvrouw die een hoop weet over de omgeving en je goed weg wijs kan maken. Goed bereikbaar mocht je haar nodig hebben. Het huis is van alle gemakken voorzien. Na ons verblijf hebben we gelijk weer geboekt.

• 8Natuur
  • 9Sarah26-11-2021

In 1 woord Prachtig!!

We hebben hier samen met ons hondje Angel een midweek doorgebracht. Gezellige bungalow, prachtige uitzichten, mooie wandelingen vanaf bungalow, terugkomen en heerlijk de open haard aan....voor leuke uitstapjes moet je ook niet ver gaan, Durbuy, Barvaux ( eten bij Mama Gusto)....wij hebben een geweldige tijd gehad, wat een rust!!! En vergeet zeker niet de eekhoorntjes die je in de tuin bezoeken!! Kortom, een aanrader!!

• 9Pascale01-10-2021

in een woord Genoten

Prima bungalow, de omgeving kenden we al, maar ook hiervandaan kun je heerlijjk wandelen. De tuin was fijn afgezet met een jonge pup!

• 8Steve Naessens, Sharon Soreyn, de kids en Rex10-08-2021

Het was super!

Een heel tof verblijf gehad in een mooie, ruime bungalow met alles erop en eraan. Gelegen in de prachtige bossen, op de berg van Bomal. We komen heel graag terug! De week is veel te snel gegaan. Een supervriendelijke gastvrouw!

• 9Fam. Dictus21-12-2020

Aanrader !

Veel pluspunten : rustige omgeving, ruime en goed uitgeruste bungalow (zowel de keuken als de spelletjes/leesboeken), omheinde tuin met vaste gasten (eekhoorns), leuke wandelingen in de buurt. En het grootste pluspunt : een heel vriendelijke en behulpzame gastvrouw ! Zowel wij als onze 2 honden hebben erg genoten van dit (te korte) weekendje ! Kortom : een echte aanrader !

• 9Annick Geysen04-12-2020

Heel gezellige bungalow

Zeer goed ontvangen door de gastvrouw, die zelfs een snoepje voor onze hond bij had. Alles was aanwezig in de bungalow en zelfs versierd in kerstsfeer, alles was ook heel netjes. Ondanks het slechte weer hebben we toch genoten van de vakantie. Veel spelletjes aanwezig ,waar we ook gebruik van hebben gemaakt, doordat de horeca gesloten was en het minder goed weer was om te gaan wandelen. Genoten van de rust en de omgeving.

• 10Sofie & Harold16-11-2020

Ronduit schitterend!

natuur+++ netjes+++ uitgerust+++ uitstekende houtkachel+++ vriendelijke gastvrouw+++ alleen maar+++

• 9Gemma11-09-2020

Zalig!natuur overal om je heen helemaal zen

Heerlijke natuur en rust..... Ons zoontje van 2.5 en onze hond konden lekker hun gang gaan in de omheinde tuin.prachtige omgeving je wandelt zo het bos in.

Vakantiehuis Ardennenverblijf Bomal sur ourthe info

• CafeBeschikbaar (1)