Tijdelijk €25 aanbetaling

Ardennenverblijf Bomal sur ourthe

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Ardennenverblijf Bomal sur ourthe voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 85 reviews

• 9.2Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

85 Reviews over Ardennenverblijf Bomal sur ourthe

• 9Inge19-09-2022

Fijn verblijf

De bungalow ligt hoog op de berg in een prachtige omgeving dus goede wandelschoenen mee . ( veel klimmen ) . De eigenaresse Nancy zorgde voor een gastvrij onthaal en uitgebreide informatie . Het huis is van alles voorzien en heel comfortabel . De tuin is heerlijk groot en voor onze hond perfect omheind . Helaas hadden wij veel regen dus niet optimaal van alle mooie wandelroutes gebruik gemaakt maar in de bungalow is van alles aanwezig om je goed te vermaken . Al met al een aanrader !

• 9Annet van den Broek14-09-2022

Super weekend in bungalow Ardennenverblijf

Alles aan dit verblijf was fantastisch: comfortabele bungalow, uitgebreide informatie over omgeving en mogelijkheden, heerlijk rustige ligging, hondvriendelijker dan we ooit zijn tegengekomen, mooie wandelingen direct vanuit bungalow, prachtige en zeer goed omheinde tuin, cultuur- en sportmogelijkheden op enkele km afstand. Kortom: heerlijk weekend gehad!

• 8Familie De Coninck12-08-2022

Prachtige omgeving

Hartelijk onthaal door de gastvrouw, ze gaf heel wat tips … prachtige, rustige omgeving … eenvoudige vakantiebungalow maar kraaknet, wij komen zeker eens terug!

• 9Fam Beerten01-08-2022

Rust, ontspanning en plezier

Rust, ben je opzoek naar Rust dan zal je dat hier vinden. De woning is van alle gemakken voorzien, ruime slaapkamer, kasten om alles in op te bergen, een wasmachine en wat voor ons een hele leuke toevoeging was, was de uitgebreidde spelletjeskast voor de kinderen en het uitgebreidde assortiment in de keuken. Je kan er prima zelf koken.

• 10Natuur
  • 9Simons27-06-2022

Van alle gemakken voorzien , grote omheinde tuin

Huis had alles wat je nodig had , tuin was ideaal voor onze hond groot en goed afgezet , bos vlakbij , prima naar ons zin gehad ook de hond voelde zich gelijk thuis en Nancy een gezellige gastvrouw

• 10Erika18-06-2022

Meer dan geweldig👌

Het was geweldig!!! Schoon en alles was er wat je maar nodig had. 2 Grote honden hebben het ook geweldig gehad. Ook de eigenaresse is zeer behulpzaam en vriendelijk. Bracht ons naar een geweldige plek waar de honden lekker t water in konden. Zeer zeker voor herhaling vatbaar👌

• 10Natuur
  • 8Fam van Ellen08-01-2022

Ik zou er zelf wel willen wonen!

We zijn er 2 weken geweest. Met kerst en oud en nieuw. Heerlijk rustig. Ontzettend getroffen met het weer. Was een top vakantie. Fijn huis.mooie omgeving.eindeloos kunnen wandelen. Een ontzettende fijne gastvrouw die een hoop weet over de omgeving en je goed weg wijs kan maken. Goed bereikbaar mocht je haar nodig hebben. Het huis is van alle gemakken voorzien. Na ons verblijf hebben we gelijk weer geboekt.

• 8Natuur
  • 9Sarah26-11-2021

In 1 woord Prachtig!!

We hebben hier samen met ons hondje Angel een midweek doorgebracht. Gezellige bungalow, prachtige uitzichten, mooie wandelingen vanaf bungalow, terugkomen en heerlijk de open haard aan....voor leuke uitstapjes moet je ook niet ver gaan, Durbuy, Barvaux ( eten bij Mama Gusto)....wij hebben een geweldige tijd gehad, wat een rust!!! En vergeet zeker niet de eekhoorntjes die je in de tuin bezoeken!! Kortom, een aanrader!!

• 9Pascale01-10-2021

in een woord Genoten

Prima bungalow, de omgeving kenden we al, maar ook hiervandaan kun je heerlijjk wandelen. De tuin was fijn afgezet met een jonge pup!

• 8Steve Naessens, Sharon Soreyn, de kids en Rex10-08-2021

Het was super!

Een heel tof verblijf gehad in een mooie, ruime bungalow met alles erop en eraan. Gelegen in de prachtige bossen, op de berg van Bomal. We komen heel graag terug! De week is veel te snel gegaan. Een supervriendelijke gastvrouw!

Vakantiehuis Ardennenverblijf Bomal sur ourthe info

• CafeBeschikbaar (1)