Vakantiehuis Ardennenverblijf Bomal sur ourthe

67 reviews over Vakantiehuis Ardennenverblijf Bomal sur ourthe

• 2019
    9Ineke Mul22-11-2019

Geweldig

Echt een dikke aanrader voor mensen met honden. Een ruime omheinde tuin, rustig gelegen, van alle gemakken voorzien en mooie uitstappen en wandelingen in de directe omgeving. Wij komen heel graag terug met onze 3 honden.

Nancy, eigenaar/beheerster, 25-11-2019

Beste Fam. Mul, bedankt voor uw lieve woorden, jammer dat u wel een 1 gaf voor het zwembad, nu gaan mensen misschien denken dat het zwembad ( wat er niet is) niet schoon is ofzo ;) Groetjes Nancy en hopelijk tot de volgende keer.

• 9Lut Van Bogaert11-11-2019

Heerlijk gewandeld in een mooie omgeving.

Prachtige omgeving. Ideaal om tot rust te komen. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in het huis. Hartelijk onthaald geweest door de eigenares

Nancy, eigenaar/beheerster, 14-11-2019

Beste fam. Van Bogaert.

Bedankt voor uw recensie, hopelijk tot een volgende keer, groetjes nancy

• 9Lut Van Bogaert11-11-2019

Zalig wandelweekend gehad met onze honden.

Ideale ligging in het groen. Genoten van de rust en prachtige natuur. Het huis was in orde. Alles wat men nodig had was aanwezig.Onze honden hebben ook genoten. Tuin is voldoende afgemaakt voor de honden. Super vriendelijk onthaal door de eigenares.

• 10Lindsay06-09-2019

Heerlijk relaxen op prachtige locatie!

Fantastische ontvangst. Mooi huis op een prachtige locatie. Alles is aanwezig in het huisje. Genoeg spellen, dvd's en boeken om je s'avonds bezig te houden. Zeer hondvriendelijk. Mooie omheinde tuin met prachtig uitzicht. De honden hebben genoten van hun verblijf en wij ook. Wandelpaden op de berg op steenworp afstand van het verblijf waar je heerlijk kan wandelen en op ontdekking gaan met de hond. Je hebt meerdere verschillende paden waar je verschillende dingen tegen komt, een grot, rivier, verre uitzichten, dieren,... Ofwel kan je de auto nemen en op een paar minuten afstand kan je meerdere bezoeken doen of wandelpaden in een andere omgeving gaan verkennen. Er is keuze genoeg. Het is er heerlijk rustig op de berg en rond het huisje. Tijdens wandelingen kom je bijna niemand tegen Het is een plaats waar je heerlijk tot rust kan komen en kan genieten van de stilte en uitzicht vanuit de zalige ligbedden die ter beschikking zijn.

Nancy, eigenaar/beheerster, 09-09-2019

Beste Lindsay, Wat een mooie recensie, bedankt, hopelijk tot een volgende keer ;) Groetjes

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Fam Boetekees23-08-2019

Avontuurlijk

Wat een ontvangst zo gastvrij en gewoon in het Nederlands ook het huisje was super alles wat je thuis ook heb maar buiten het huisje waan je jezelf heerlijk in het buitenland veel gewandeld met heel veel leuke routes gelopen ook voor oudere kinderen iedere dag weer wat nieuws ontdekken je kan er ook op loopafstand heerlijk kanoën super vakantie gehad echt een aanrader

Nancy, eigenaar/beheerster, 09-09-2019

Beste familie Boetekees, bedankt voor de mooie woorden en hopelijk komen jullie nog eens terug. groetjes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Ruben en yvet07-06-2019

Super

We hebben een top week gehad! Lekker kunnen lopen met de hond, alles was voorhanden voor onze kleine van 1 jaar en genoeg te doen in de buurt. Super mooi huis met geweldig uitzicht, vanaf huisje een mooie wandelroute naar de rivier! Zeker voor herhaling vatbaar..

Nancy, eigenaar/beheerster, 16-07-2019

Beste Ruben en Yvet, bedankt en hopelijk tot een volgende keer. MVG Nancy

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 8Wilma08-04-2019

Fantastisch verblijf gehad

Het was gewoon genieten lekker rustig en een gastvrij ontvangst huisje in paassfeer ingericht en heel veel luxe en ook om je eigen te vermaken met dvd's en spellen en boeken en voor de hondjes een heerlijke tuin en je kunt er heerlijk wandelen en alles ziet er piekfijn een paradijsje gewoon we gaan vast en zeker nog een keer terug maar dan langer een weekend is zo om.

Nancy, eigenaar/beheerster, 15-05-2019

Beste Wilma, bedankt voor de review, fijn dat u genoten heeft. Leuk dat jullie nog eens terug willen komen. Jammer dat u een 1 heeft gegeven voor het zwembad, omdat dit er niet is, was beter geweest hier geen cijfer voor te geven, nu maar hopen dat andere mensen niet denken dat het zwembad slacht is ;) Groetjes en tot de volgende keer. MVG Nancy

Gereisd met partner in april 2019

• 9Lisette Smits06-02-2019

Heerlijk onthaasten!

We waren hier met mijn hele gezin en mijn vader,een super mooie tijd gehad.De bungalow is helemaal compleet er ontbrak niets.Een echte aanrader om eens even lekker te onthaasten! Ook de honden hebben de tijd van hun leven gehad en konden heerlijk in de ruim afgezette tuin heerlijk spelen.Er zijn genoeg bezienswaardigheden in de buurt ,markt,restaurants en Durbuy.

Beste fam. Smits.

Fijn dat jullie een aangenaam verblijf gehad hebben en hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Nancy

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 2018
    9Meta & (R)ik ..B en J24-10-2018

Top !

Prachtige bungalow voor vakantie met honden ...mooi plekje !

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 9Henny15-08-2018

Geweldige omgeving en grote bungalow.

We werden hartelijk ontvangen 3 aug. Het was bloed heet, maar zoals op de site al stond was het lekker koel in de bungalow. Door de warmte van de voorgaande weken, was de rivier de Ourthe bijna zo goed als leeg en werd er afgeraden hier in te zwemmen of onze hond er in te laten spelen. Erg jammer, maar de grote tobbe was prima te doen om, na een mooie wandeling onder de bomen op de vele bospaden die overal en nergens uitkwamen, lekker af te koelen. We hebben de ruïne en grotten bezocht, op de zondagmarkt van Bomal lekkere aardbeien gehaald, een bezoekje aan Durbuy gebracht en zelfs nog een dag met de trein naar Luik gereisd en daar de trap van 347 treden in de hitte beklommen. Naast de uitstapjes is er rondom de bungalow ook genoeg te zien, een geweldig uitzicht, maar ook hebben we die week verschillende dieren gespot in de tuin, zoals een hazelworm en een eekhoorn. We hebben genoten in de heerlijk grote bungalow waar niets ontbreekt

Beste Henny,

Bedankt voor de recensie. En fijn dat de vakantie goed is bevallen. Hopelijk tot een volgende keer! Groet Nancy

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

18 tips over Vakantiehuis Ardennenverblijf Bomal sur ourthe

• nancy van den berg, 15-05-2019

Sommige mensen voeren een laag cijfer in bij zwembad en dat is jammer omdat er geen zwembad is, en daardoor het totale cijfer lager is dan zou horen te zijn.. Er is wel een hondenzwembad wat ook als poedelbadje voor kindjes gebruikt kan worden. Groetjes Nancy

• Gwendoline, 07-05-2014

Ga wandelen! ;) Het spoor over naar rechts. Je kan ook in de omgeving kajakken en fietsen huren.

• Cindy, 19-02-2014

De markt in Durbuy is ruim opgezet, erg leuk om erover heen te wandelen

1 vraag over Vakantiehuis Ardennenverblijf Bomal sur ourthe

• Marco, 31-08-2018

Jacuzzi

Ik zie tussen de foto’s een jacuzzi staan. Maar word nergens beschreven. Ook niet op de site van het huisje. Klopt het dat er een jacuzzi aanwezig is?

Vakantiehuis Ardennenverblijf Bomal sur ourthe info

• Aantal personen7 tot 8