Vakantiehuis
9,2

60 reviews over Vakantiehuis Ardennenverblijf Bomal sur ourthe in het Nederlands

Heerlijk onthaasten!

Lisette Smits,
6-2-2019

We waren hier met mijn hele gezin en mijn vader,een super mooie tijd gehad.De bungalow is helemaal compleet er ontbrak niets.Een echte aanrader om eens even lekker te onthaasten! Ook de honden hebben de tijd van hun leven gehad en konden heerlijk in de ruim afgezette tuin heerlijk spelen.Er zijn genoeg bezienswaardigheden in de buurt ,markt,restaurants en Durbuy.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Top !

Meta & (R)ik ..B en J,
24-10-2018

Prachtige bungalow voor vakantie met honden ...mooi plekje !

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Geweldige omgeving en grote bungalow.

Henny,
15-8-2018

We werden hartelijk ontvangen 3 aug. Het was bloed heet, maar zoals op de site al stond was het lekker koel in de bungalow. Door de warmte van de voorgaande weken, was de rivier de Ourthe bijna zo goed als leeg en werd er afgeraden hier in te zwemmen of onze hond er in te laten spelen.

Erg jammer, maar de grote tobbe was prima te doen om, na een mooie wandeling onder de bomen op de vele bospaden die overal en nergens uitkwamen, lekker af te koelen.

We hebben de ruïne en grotten bezocht, op de zondagmarkt van Bomal lekkere aardbeien gehaald, een bezoekje aan Durbuy gebracht en zelfs nog een dag met de trein naar Luik gereisd en daar de trap van 347 treden in de hitte beklommen. Naast de uitstapjes is er rondom de bungalow ook genoeg te zien, een geweldig uitzicht, maar ook hebben we die week verschillende dieren gespot in de tuin, zoals een hazelworm en een eekhoorn.

We hebben genoten in de heerlijk grote bungalow waar niets ontbreekt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijk plekje!

Renate Lokkerbol,
24-6-2018

Een prettige, koele en schone bungalow ( gelijkvloers met horren vd ramen) op een fijne rustige plek met een geweldige tuin, deels omheind.

De wandelliefhebbers ( en hondjes) kunnen hun hart ophalen in de mooie omgeving.

Zeer vriendelijke ontvangst (ook naar de viervoeter toe ;-)), staat klaar voor je indien nodig :-)

Gereisd met partner in juni 2018

Een hartelijke ontvangst voor allen,ontspanning!

Fam. Thijs-Lijnen,
21-5-2018

Ontspannend/rust.... prijs-kwaliteit goed!

Gereisd met vrienden in mei 2018

henry1843,
5-7-2017

Mooie ruime bungalow,met veel ruimte.

Ruime omheinde tuin,prima voor een hond.

Ligging en uitzicht heel erg mooi.

Heel behulpzame en vriendelijke eigenaresse.

Klein minpunt voor mij persoonlijk was de douche in het ligbad.

Gereisd met partner in juni 2017
Nancy van den Berg, eigenaar/beheerster, 11-7-2017

Beste Henry. Bedankt voor uw recensie.

Idd is het bad een minpunt. Het gaat er dan ook uit op 11 september en er komt een fijne inloop douche in.

MVG Nancy.

zeer aangenaam vertoeven.

ghysens,
1-5-2017

de rust en natuur,de stilte.veel te doen erom heen.mooie dorpjes om te bezoeken.zowel voor jong en oud aan te raden.

Gereisd met partner in april 2017

Geweldige bungalow

Ellen Bogaard,
28-4-2017

Ardennenverblijf is een geweldige bungalow in Bomal met prachtig uitzicht op de bergen, waar we een midweek hebben doorgebracht. Vooral de grote afgezette tuin geeft veel speelplezier voor kinderen en/of honden. Vlakbij de bungalow direct de mogelijkheid om de bossen in te gaan en er is veel te doen in de buurt.

Een zeer fijne verhuurster die alles tot in de puntjes verzorgt, maakte ons verblijf helemaal compleet.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Wat een fijn huis(je), wat een mooie omgeving en wat een aardige gastvrouw

Ik, mijn vrienden en al helemaal mijn honden hebben genoten van de rust en de prachtige wandelingen die op een steenworp afstand al beginnen

In het huisje ontbrak het aan niets en omdat het kerst was had Nancy ook nog eens de kerstboom opgetuigd wat een fijne sfeer gaf en ons enorm welkom voelde.

Wil je de rust even ontlopen, dan heb je op loopafstand het centrum van Bomal waar je bij de bakker lekkere wafels kunt halen en een km of 8 verder vindt je het kleinste stadje van de wereld Durbuy wat een beetje Anton Pieck aandoet, met leuke winkeltjes, (verwarmde) terrassen en lekkere eettentjes, zeker rondom kerst de moeite waard een bezoeken aan te brengen

Kortom: Het was fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in december 2016

Ontspannen in de Ardennen!

Eveline
3-11-2016

We waren heel tevreden over het verblijf. Prachtige ligging, verzorgd, rustig, kindvriendelijk (zelfs een kinderbedje en kinderstoel!), een omheinde tuin waar de kinderen veilig in kunnen spelen... Bovendien bevat het huis voldoende slaapkamers en is alles aanwezig, zelfs in de keuken. We werden vriendelijk ontvangen en we hebben er echt van genoten. Tot de volgende keer!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ardennenverblijf Bomal sur ourthe in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ardennenverblijf Bomal sur ourthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.