Villa Ardennen Golf Villa

Villa Ardennen Golf Villa

8.4Fantastisch

België, Luxemburg, Durbuy

Op vakantie geweest naar Ardennen Golf Villa?

8.4Fantastisch

• 8.3Inrichting

Villa info

Meer villa info
Tonen op kaart

7 reviews over Villa Ardennen Golf Villa

• 7Inge12-08-2011

Mwah

Na allle verhalen op Zoover gelezen te hebben hadden wij een hoog verwachtings patroon... Echter: we sliepen op IKEA bedden, niks mis mee, maar je hebt wel een topdek nodig en die was niet aanwezig. Gevolg: zere rug en een kuil in je bed als het morgen was geworden! De afwerking van de woning is niet optimaal, dikke kit randen in de badkamer, latjes die niet geverfd zijn.... Verder vonden wij de omgeving niet echt voldoen, Overal moet je voor rijden, zelfs voor de bakker. De woning was bij aankomst redelijk schoon, er waren nog haren van de vorige bezoekers in de badkamer.

Al met al hebben wij een leuke vakantie gehad, het huis voelt als een thuis, het is heel cosy en met mooie kleuren ingericht. Wel een hoog ikea gehalte en voor 9 personen weinig zitplaatsen.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 9Jeannette van Straaten13-04-2011

Prachtig en comfortabel huis

Al 2 maal een aantal dagen door mogen brengen in dit fantastische huis. Het huis is zeer sfeervol ingericht en voorzien van goede bedden, de ruime woonkeuken is een heerlijke plek om te vertoeven, zo ook de terrassen. De kinderen hebben naar hartelust buiten kunnen spelen en de omgeving is heel leuk en biedt voldoende mogelijkheden voor elk wat wils. Wij komen er graag weer eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9S. van Beerschot19-01-2011

aanrader in Ardennen

Mooi huis, gezellige woonkeuken waar wij veel gezeten hebben. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Goede bedden want we hebben prima geslapen. Durbuy is erg leuk plaatsje, veel outdoor activiteiten in de buurt, mooie wandeling langs de rivier gemaakt. Een aantal van ons heeft gegolft, we konden naar ze zwaaien vanaf het terras!

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 8Kim Viguurs10-01-2011

LUXE VILLA

Mooie villa, met alle comfort en luxe! Zeker aan te raden. Geweldig uitzicht, lekker rustig, maar toch dicht bij het stadje. Wij zijn er geweest met volop sneeuw, lekker van de berg afsleeen achter de villa. Er was zelfs een slee aanwezig. Openhaard aan en de sfeer in het huisje is helemaal compleet. Beneden een grote leefkeuken om gezellig te ontbijten en avondmaal te eten. Het huisje is aan te raden voor in de winter, maar ook zeker voor alle andere periodes van het jaar. Lekker buiten op het terras met een mooi uitzicht, bbq aanwezig. Wij hebben heerlijk genoten met vrienden en twee kleine kinderen. Wij willen zeker terug gaan om ook nog eens van het terras buiten te genieten.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 9familie Koch24-12-2010

Geweldige Villa voor rust of doe vakantie

Prachtige nieuwe villa, rustig gelegen in de bossen. Van binnen alle ruimte en comfort, waaronder een heerlijke woonkeuken, een gezellige huiskamer met openhaard en grote slaapkamers. Buiten een grote tuin waar kinderen heerlijk kunnen ravotten Op het ruime terras is het genieten van de borrel (Belgische bieren!) en de BBQ. Totaal ontspannend door de rust van de omgeving of juist de activiteiten die volop in het gebied georganiseerd worden!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 9Laura15-12-2010

Sfeervol ingericht, van alle gemakken voorzien!

Een mooi ruimtelijk en licht pand, van alle gemakken voorzien. Luxe badkamers een met douche, de ander met bad. 's-avonds in de woonkamer lekker de openhaard aan, genieten was zelden zo makkelijk! Ruim plek voor vier volwassenen (ieder stel zijn eigen tweepersoonskamer). Dichtbij centrum van Barvaux, vanwaar we een mooie wandeling langs de rivier naar Durbuy hebben gemaakt en door de heuvels terug zijn gekomen, de moeite waard! En we gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 8Fam. van Beek15-12-2010

heerlijk familiehuis met super keuken

Heerlijk een weekendje weg met kinderen en opa en oma in een ruim, luxe en smaakvol ingericht familiehuis. Grote woonkamer en zeer ruime keuken zodat ieder een eigen stekje heeft. Gewandeld en natuurlijk Durbuy bezocht. Met de kinderen lekker spelletjes gespeeld (zijn daar aanwezig). Lekker met zijn allen in de keuken gekokkeld. We komen nog eens terug met onze golfspullen want met zo'n baan in je uitzicht, gaat het wel kriebelen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

0 tips over Villa Ardennen Golf Villa