Vakantiehuis
9,5

111 reviews over Vakantiehuis Antoine in het Nederlands

Een fantastisch paas weekend, met het hele gezin.

Familie van Laar
30-3-2016

Met 8 personen werden we zeer prettig verrast door een zeer compleet huis. Per stel een eigen ruime schone slaapkamer met boven een badkamer met bad met toilet en een aparte ruimte met douche, beneden een grote badkamer met douche en aparte toilet.

Er waren zelfs pleisters en zakdoekjes op de kamers. Een wasmachine met droger in kelder, ruimte voor je schoenen en jassen , een keuken overcompleet, kruiden en suiker waren er al, afwas tabletten voor de afwasmachine en in de serre een tafeltennis- en voetbaltafel.. Buiten een heerlijk terras en tuin waar je verstoppertje kunt spelen. Met een gezelschap in de leeftijd van 16 tot 55 jaar geen moment verveeld, iedereen kon comfortabel zitten. De omgeving is heerlijk om te wandelen en outdoor activiteiten te ondernemen. Durbuy op loop afstand [30 min.] Voor boodschappen even de auto naar het dorp beneden.5 min. Genoeg te doen voor ieder wat wils. we hebben genoten en gaan zeker nog eens terug.!! Want we hebben nog niet alles gezien.

Gereisd met vrienden in maart 2016

Heerlijke woning voor golfweekend

Seth Beernink
21-3-2016

Wij zijn afgelopen juli met 8 man een weekend in deze woning geweest, echt heerlijke dagen gehad. Deze woning heeft alle faciliteiten en is ruim genoeg. Voor een groep vrienden die graag een woning zoeken om vanuit hier een mooi golfweekend te hebben zit je hier helemaal goed.

Gereisd met vrienden in juli 2015

in een woord fantastisch

Martin en Lies vd Giessen
16-3-2016

Het huis was echt af, alles erop en eraan. Prachtige omgeving met veel informatie wat in het huis te vinden is. Ook zeker een compliment voor de beheerders. Ideaal om de omgeving te verkennen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in maart 2016

Heerlijk, perfect vakantiehuis!

Familie Peek
11-1-2016

Wij hebben zeer genoten van de accommodatie en de omgeving. Het huis is van alle gemakken voorzien en ruim opgezet. Wij waren met een groep met verschillende leeftijden (7 tot 70 jaar) en iedereen heeft genoten van de verschillende mogelijkheden. De tuin is leuk en veilig voor de kinderen. De tafeltennistafel en de voetbaltafel zijn door ons zeer intensief gebruikt en ook de sauna en fitnessruimte voldoen alle eisen. De keuken is compleet. Het huis heeft voldoende ruimte zodat je elkaar niet in de weg loopt. Het uitzicht vanuit de huiskamer en het balkon is prachtig. De omgeving is erg mooi en er is voldoende te doen (leuke stadjes, prachtige wandelroutes, grotten etc.)

In het huis ligt een map met uitgebreid beschreven wandelroutes en andere ideeën voor uitstapjes. De beheerders van het huis zijn erg vriendelijk en gastvrij.

Gereisd met vrienden in december 2015

Superleuk vakantiehuis!

Fam. Mannaerts
11-11-2015

We hadden hier vooraf al de positieve commentaren gelezen maar toegekomen in het vakantiehuis waren we alsnog super verrast! Aan werkelijk alles is gedacht, alles is aanwezig... (kaarsen, video's, boeken, cd's, streekinfo, ...). Iedereen heeft zich reuze vermaakt met de voetbaltafel, pingpongtafel en de ruime keuze gezelschapsspelletjes die er lagen. Zéér toffe woning om met familie of vrienden te verblijven! Bovendien was het er kraaknet en werden we zéér vriendelijk onthaald (met dank aan Marijke en familie!)

Gereisd met vrienden in november 2015

Een compleet huis op een prachtige plek!

Marian
12-10-2015

Mooie wandelomgeving naar o.a. het mooie Durbuy

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Zeker voor herhaling vatbaar!

Steven
10-8-2015

Alles dik in orde, voor elk wat wils, beheerdersechtpaar zeer vriendelijk en warm onthaal. Geen negatief comentaar van ons!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Mooie ruime woning met een schitterende omgeving!

Bjorn
27-6-2015

Afgelopen weekend heerlijk genoten. Net huis, ruim en van alle gemakken voorzien.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Heerlijk huis

Ransijn
25-5-2015

Mooie omgeving,ruim,net,zeer kindvriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

een prachtig huis met volop ruimte

fam van den Brand
17-5-2015

perfect geschikt voor ons totale gezin, opa oma kinderen en kleinkinderen, totaal 8 personen, dus aan ruimte geen gebrek.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Antoine in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Antoine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.