Vakantiehuis Antoine

Vakantiehuis
Vakantiehuis Antoine
9,4

107 reviews over Vakantiehuis Antoine in het Nederlands

Een ontzettend fijn huis voor een grote groep!

Conny de Bresser
30-12-2016

Het huis is echt compleet en erg praktisch ingericht. Goede slaapkamers met prima bedden. Aan alles is gedacht van handzeep tot toiletrollen en openhaard hout en buiten BBQ tot traphekjes voor de kleintjes. De speelkamer met pingpongtafel en voetbalspel is erg leuk voor wat grotere kinderen evenals de diverse gezelschapspellen en fitness ruimte met sauna. De tuin is groot en met een speelhuisje ook erg leuk voor kleinere kinderen. Wij zijn met een groep van 11 personen geweest (6 volw. + 5 tieners (12-15-15-15-17). Absolute aanrader. Durbuy is op loopafstand (wel een pittige klim, maar prima te doen)

Wat ons betreft geen enkele minpunt. Echt een topvakantiehuis!

prima verblijf!

Frans
25-10-2016

Het huis was tot op detail ingericht en keurig schoon. Overal was aan gedacht!

Geweldig vakantiehuis op mooie locatie

Hendrik Vandamme
4-9-2016

Het huis ligt prachtig tegen een helling en heeft een schitterend uitzicht op het dorp. Verder ius het van alle gemakken voorzien met voor de kinderen een heus speelhuisje op palen. Ruime tuin die geheel omheind is zodat je de kinderen rustig hun gang kunt laten gaan. Prima geslapen op de goede matrassen. Keukenuitrusting zeer compleet. Echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Luxe, sfeervol, compleet, kortom Echt genieten

R. Verloove
4-9-2016

Heel gezellige en complete inrichting, alles is aanwezig en nog meer! Leuk voor de kinderen: tafeltennistafel, tafelvoetbal, speelhuis en gewoon de berg op en neer rennen. Leuk voor de volwassenen: tv/dvd, ligbedden in de tuin, bbq, fitnessapparaten en sauna!

Heerlijke donkere kamers, goede bedden en rustige omgeving dus goed geslapen. Fijn balkon en nog een tuin om in te zitten, dus altijd wel zon. Auto's kunnen bij het huis geparkeerd worden; praktisch.

Je hoeft weinig mee te nemen want deze woning is uitermate compleet ingericht met wasmachine, wasdroger, vaatwasser, Senseo apparaat en een fitnessruimte.

Het is een 12 persoons woning en er is werkelijk van alles genoeg.

Er werden uitermate vriendelijk ontvangen door de beheerder die stipt op tijd bij de woning was en ons een rondleiding met heldere uitleg gaf.

Kortom, als je de beste prijs kwaliteits verhouding wilt is dit echt een aanrader.

Dit geweldige huis overtrof al onze verwachtingen

Johannes Cornelissen
22-8-2016

De informatie vooraf was erg uitgebreid. En ook de ontvangst door het leuke beheerderspaar was erg prettig. Er is eigenlijk niets negatiefs op te merken. Het huis was erg compleet ingericht, netjes en schoon. En bovendien een prachtig uitzicht op het dorp vanaf het terras. We hadden een prima golfweekend.

Jan wesselo
11-8-2016

Mooie omgeving voor ritjes zowel met de auto, fiets en wandelen. Ook horeca ruim aanwezig.

Mooi huis op een prachtige plek

V.Danner
10-8-2016

Prima ingericht huis, alle voorzieningen aanwezig + leuke attenties.

Hebben er een heerlijke vakantie gehad en zullen zeker terugkomen.

fantastisch

els doornebal
10-8-2016

hebben veel huizen bezocht, maar nooit zo 1 als deze. prachtige ligging, alles aanwezig en buitengewoon schoon. ook voor kinderen is aan alles gedacht, zelfs een speelhuisje ingericht en al. een buitenkans als je dit huis mag bezoeken!

Fantastische ervaring om nogmaals te doen

marianne van den berg
9-8-2016

Het huis heeft heel veel te bieden voor volwassenen zowel als voor kinderen. Er ligt een boekwerk vol handige tips en wandelroutes. De sauna beneden met de massagedouche en de fitness apparatuur maken het compleet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Antoine in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Antoine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.