Vakantiehuis
Weer vandaag1°-6°
9,5

111 reviews over Vakantiehuis Antoine in het Nederlands

Gezellig, mooi, verzorgd, rustig, zeer tevreden !

Familie Schokkaert-Wijns,
29-3-2017

Het perfecte verblijf, zeker een aanrader, mooi en verzorgd vakantiehuis met alles erop en eraan.

Rustig gelegen, mooie omgeving, en vriendelijk onthaal.

Ook de verhuurders zijn heel correct en geven je niet alleen hun huis in vertrouwen, maar zorgen dan hun huis een thuis is.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Zeer volledig uitgerust

Geert,
11-3-2017

Mooie woning , zeer verzorgd en zeer volledig uitgerust. Ook zeer vriendelijke contacten zowel met verhuurder als mensen ter plaatse.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

Wat een fantastisch huis!

MvEijk,
1-3-2017

Een geweldig, compleet en prachtig gelegen huis! Aan werkelijk alles is gedacht en alles is aanwezig, tot en met de springvorm voor een lekkere taart aan toe!

Voor de kinderen en voor volwassenen is er meer dan genoeg te doen, je hoeft je hier geen minuut te vervelen.

Er was voor alles gezorgd, ook ruim voldoende wc papier, schoonmaakspullen, vaatwastabletten, etc.

Het sanitair (en het hele huis) is keurig en superschoon. In het huis een infomap met allerlei hele leuke en zeer diverse tips over de omgeving. Heel lekker gegeten in Barvaux bij Le Karawa, betaalbaar, goede service en kindvriendelijk (bedankt voor de tip!). Wij komen heel graag terug, bedankt voor de fantastische gastvrijheid in jullie prachtige huis!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Geweldig huis met alles op en aan, mooi uitzicht

Ingrid Coenen
9-1-2017

Lekker wandelen langs de Ourthe naar Dubuy.. Het huis is mooi, met alles erop en eraan.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Een ontzettend fijn huis voor een grote groep!

Conny de Bresser
30-12-2016

Het huis is echt compleet en erg praktisch ingericht. Goede slaapkamers met prima bedden. Aan alles is gedacht van handzeep tot toiletrollen en openhaard hout en buiten BBQ tot traphekjes voor de kleintjes. De speelkamer met pingpongtafel en voetbalspel is erg leuk voor wat grotere kinderen evenals de diverse gezelschapspellen en fitness ruimte met sauna. De tuin is groot en met een speelhuisje ook erg leuk voor kleinere kinderen. Wij zijn met een groep van 11 personen geweest (6 volw. + 5 tieners (12-15-15-15-17). Absolute aanrader. Durbuy is op loopafstand (wel een pittige klim, maar prima te doen)

Wat ons betreft geen enkele minpunt. Echt een topvakantiehuis!

Gereisd met vrienden in december 2016

prima verblijf!

Frans
25-10-2016

Het huis was tot op detail ingericht en keurig schoon. Overal was aan gedacht!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Geweldig vakantiehuis op mooie locatie

Hendrik Vandamme
4-9-2016

Het huis ligt prachtig tegen een helling en heeft een schitterend uitzicht op het dorp. Verder ius het van alle gemakken voorzien met voor de kinderen een heus speelhuisje op palen. Ruime tuin die geheel omheind is zodat je de kinderen rustig hun gang kunt laten gaan. Prima geslapen op de goede matrassen. Keukenuitrusting zeer compleet. Echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heel gezellige en complete inrichting, alles is aanwezig en nog meer! Leuk voor de kinderen: tafeltennistafel, tafelvoetbal, speelhuis en gewoon de berg op en neer rennen. Leuk voor de volwassenen: tv/dvd, ligbedden in de tuin, bbq, fitnessapparaten en sauna!

Heerlijke donkere kamers, goede bedden en rustige omgeving dus goed geslapen. Fijn balkon en nog een tuin om in te zitten, dus altijd wel zon. Auto's kunnen bij het huis geparkeerd worden; praktisch.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Je hoeft weinig mee te nemen want deze woning is uitermate compleet ingericht met wasmachine, wasdroger, vaatwasser, Senseo apparaat en een fitnessruimte.

Het is een 12 persoons woning en er is werkelijk van alles genoeg.

Er werden uitermate vriendelijk ontvangen door de beheerder die stipt op tijd bij de woning was en ons een rondleiding met heldere uitleg gaf.

Kortom, als je de beste prijs kwaliteits verhouding wilt is dit echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Dit geweldige huis overtrof al onze verwachtingen

Johannes Cornelissen
22-8-2016

De informatie vooraf was erg uitgebreid. En ook de ontvangst door het leuke beheerderspaar was erg prettig. Er is eigenlijk niets negatiefs op te merken. Het huis was erg compleet ingericht, netjes en schoon. En bovendien een prachtig uitzicht op het dorp vanaf het terras. We hadden een prima golfweekend.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Antoine in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Antoine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.