Vakantiehuis Antoine

107 reviews over Vakantiehuis Antoine in het Nederlands

Geweldige vakantiewoning

Fam Van Bulck - Peeters - Vleugels
1-6-2017

Prima woning, alles aanwezig, vriendelijk onthaal.

In de directe omgeving genoeg om te doen, op wandelafstand van Barvaux.

Heel goed

Van Bulclk
29-5-2017

Alles was in orde,zeer proper huis.

Er waren genoeg douchen,maar een extra badkamer zou nog beter zijn.

Wij hadden zeer mooi en warm weer,nog een extra parasol zou een plus punt zijn.

In 1 woord: fantastisch.... !

Dineke
9-5-2017

Het huis is prachtig en zeer compleet !

Er is niets dat we gemist hebben.

Heel klein puntje: als het geregend heeft zijn de tegels van het balkon spiegelglad.

Voor de tweede keer, nu nóg mooier

Fred Wendel
3-5-2017

Een ruim compleet ingericht vakantiehuis. Schitterend gelegen.

Perfect voor een groep.

Helaas wéér mijn hoofd gestoten bij het afdalen van de trap naar de begane grond.

Graag een stootrubber!

Prima uitvalsbasis voor allerhande activiteiten

Hannelore
28-4-2017

Voor outdoor activiteiten hebben wij het toch buiten Durbuy gezocht. La Petite Merveille is een soort pretpark aan het worden met een erg aangeharkt buitensport park. Wij vonden het duur en veel te gekunsteld. Wij gingen klimmen en abseilen 15 minuten verderop bij Fun Adventure, echt een aanrader. Super leuke gids en prachtige omgeving. Als je gaat mountainbiken en je bent niet erg getraind, wees verstandig en huur een elektrische mountainbike. Dat kan wel bij Adventure Valley /La petite Merveille. Neem niet een van hun routes maar koop de mountainbike routekaart bij de VVV in Durbuy voor 7,-. Daar staan echt mooie bosroutes in van verschillende afstanden die desgewenst in te korten zijn.

Prachtige lokatie, van alle gemakken voorzien.

Familie van der Velden uit Nuland
23-4-2017

Mooie omgeving, vanuit de woning en vanaf het terras een prachtig uitzicht, de woning zeer schoon en van alle gemakken voorzien, de recreatieruimte met voetbalspel en tafeltennistafel viel erg in de smaak, bovendien hartelijke ontvangst door beheerders, kortom: aanrader.

Gezellig, mooi, verzorgd, rustig, zeer tevreden !

Familie Schokkaert-Wijns
29-3-2017

Het perfecte verblijf, zeker een aanrader, mooi en verzorgd vakantiehuis met alles erop en eraan.

Rustig gelegen, mooie omgeving, en vriendelijk onthaal.

Ook de verhuurders zijn heel correct en geven je niet alleen hun huis in vertrouwen, maar zorgen dan hun huis een thuis is.

Zeer volledig uitgerust

Geert
11-3-2017

Mooie woning , zeer verzorgd en zeer volledig uitgerust. Ook zeer vriendelijke contacten zowel met verhuurder als mensen ter plaatse.

Wat een fantastisch huis!

MvEijk
1-3-2017

Een geweldig, compleet en prachtig gelegen huis! Aan werkelijk alles is gedacht en alles is aanwezig, tot en met de springvorm voor een lekkere taart aan toe!

Voor de kinderen en voor volwassenen is er meer dan genoeg te doen, je hoeft je hier geen minuut te vervelen.

Er was voor alles gezorgd, ook ruim voldoende wc papier, schoonmaakspullen, vaatwastabletten, etc.

Het sanitair (en het hele huis) is keurig en superschoon. In het huis een infomap met allerlei hele leuke en zeer diverse tips over de omgeving. Heel lekker gegeten in Barvaux bij Le Karawa, betaalbaar, goede service en kindvriendelijk (bedankt voor de tip!). Wij komen heel graag terug, bedankt voor de fantastische gastvrijheid in jullie prachtige huis!

Geweldig huis met alles op en aan, mooi uitzicht

Ingrid Coenen
9-1-2017

Lekker wandelen langs de Ourthe naar Dubuy.. Het huis is mooi, met alles erop en eraan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Antoine in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Antoine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.