Vakantiehuis Antoine

107 reviews over Vakantiehuis Antoine in het Nederlands

In alle opzichten geweldig

Mieke Merkelbach
21-6-2018

Overcompleet huis, in alle opzichten geweldig!

Heerlijke week gehad!

Fam. Thewissen
8-5-2018

Zoals iedereen al schrijft is het huis groot, netjes, schoon en is alles (maar dan ook echt alles) aanwezig. Het speelhuisje en het speelgoed was een groot succes bij de kleintjes en de tennis- en voetbaltafel bij de volwassenen!

De map met tips voor de omgeving was heel fijn en hieruit leuke activiteiten uit gekozen zoals een wandeling naar Durbuy en naar Domaine de Palogne. Prachtige omgeving met supermarkt om de hoek.

Fijn ontvangst, zelfs toen wij een uurtje eerder aankwamen!!

Je voelt je een koning als je op het terras zit!

Fred Wendel
24-4-2018

Een fantastisch huis met alle voorzieningen. Goede ondersteuning als men vragen heeft. Werkelijk alles is aanwezig. Alleen je eigen kleding en toiletartikelen meenemen!

Ik zou niet weten wat je nog meer zou kunnen zoeken in een huis. Alles is perfect voor elkaar en genoeg ruimte voor gezelligheid maar ook om je even terug te trekken. Fijn dat er meerdere badkamers zijn en de bedden slapen heerlijk. Je krijgt ook veel info over de omgeving en wat je allemaal kan doen dus je hoeft je geen seconde te vervelen. Aanrader dus!

De beloofde plaats

Gubbels Fam.
17-10-2017

Gewoon een hele gave vakantiewoning met alles d'r op en d'r aan. Daarbij een echte aanrader " Top vakantiewoning " en dat komt uit ons hart.

Quality time

Hans de Regt
6-10-2017

Totale ontspanning, compleet ontzorgd door de goede voorzieningen. Aan alles is gedacht in dit comfortabel ingerichte huis, waar alles ook werkt. We hebben een top-top-topweekend achter de rug. Heerlijke plek waar we absoluut zullen terugkomen!

er is aan alles gedacht

familie Vanaenrode
30-8-2017

wandelschoenen zijn welkom in de mooie omgeving/

in de woning is werkelijk aan alles gedacht /

het onthaal is hartelijk /

het kinderhuisje en de zanbak: kinderen zeuren om terug naar het verblijf te gaan /

de administratie is snel en correct.

Een echte aanrader, zeker met kinderen.

we hebben een fantastische week gehad

fam. van Druten
12-8-2017

een geweldig huis en compleet ingericht , we waren met kinderen en kleinkinderen

leeftijd 3 t/m 5 jaar 12 personen totaal

in het huis ontbrak het ons aan niets , kinderen hebben geweldig kunnen spelen

in het speelhuis met glijbaan en rondom het huis volledig afgesloten

Deze moet je onthouden!

Emiel Kahlmann
31-7-2017

Hoe zal ik het zeggen:

- geweldige ligging en uitzicht

- alles is aanwezig (ja echt alles, ga niet van tevoren iets meenemen, niet nodig)

- vermaak voor zowel jong als oud (btw. die tafelvoetbaltafel is van hoge kwaliteit)

- zeer kindvriendelijk, zowel voor jongere als oudere kinderen (neem geen speelgoed mee, nee, ook echt niet nodig)

- nog nooit zoveel wc's gezien in 1 huis.

- omliggende zeer grote tuin op heuvel, met dito uitzicht

- en tot slot zeer vriendelijke beheerders

Groeten

Familie Kahlmann

Daar zien ze mij zeker terug, formidastisch.

Raf De Loore
19-6-2017

Hier is alles voorhanden en in goeie staat. Daar krijg je waarempel een goed humeur van.

Verzorgd, mooi, goed gelegen, aan alles is gedacht.

ik kan geen enkel negatief punt toevoegen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Antoine in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Antoine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.