Vakantiehuis Antoine

Laatste review

familiehuis

teis van hulten,
7-1-2015

volgens het gastenboek verbleven hier veel echtparen die een zoveel-jaren huwelijksfeest vierden ; het huis leent zich dan ook voor een groot gezelschap zoals grootouders, ouders en kinderen.Wij waren er met 13-en , waaronder 2 babies.Het huis voorziet in alles! En is veilig! (zelfs traphekjes). Een aanrader!

3 reviews over Vakantiehuis Antoine in het Nederlands

familiehuis

teis van hulten
7-1-2015

Fantastisch huis! Een échte aanrader!

Annita Haasnoot
16-8-2014

Zo'n goed verzorgt vakantiehuis hebben we elders nooit aangetroffen!

Dit is werkelijk een topper! Een schitterende, rustige omgeving. Daarbij is alles aanwezig in huis, en het is super-schoon! Vind dit heel belangrijk! Ontvangst door de vriendelijke beheerder is óók fantastisch en déze heeft alles goed geregeld!

Iedereen kan zich daar vermaken, van heel jong tot oud. Voor de allerkleinste is werkelijk óók alles aanwezig. Van kinderstoel, babybedje, enz. enz. tot de baby-po aan toe. Zelfs de blender is aanwezig. De slaapkamers zijn ruim en ook weer super-schoon. Een ruime keuken waar niets ontbreekt. Van bakblik tot broodrooster en noem maar op! Zélfs kruiden op voorraad. Aan eetgelegenheden in de omtrek, géén gebrek. Werkelijk voor elke portemonnee wat wils!

Daarbij een fantastisch grote tuin bij het huis, met een speelhuisje en zandbak voor de kinderen. U kunt zelf heerlijk barbequen en tegelijkertijd u kinderen in de gaten houden. Prachtig groot tuin-stel én parasol aanwezig!

super !!

carine
21-11-2013

vakantiehuis antoine durbuy : wij verbleven er onlangs een weekendje met twaalf personen

de buitenkant sprak ons al direct aan bij aankomst en ook het vriendelijke onthaal van de beheerder ! het is een super proper en gezellig huisje ! ruimte , slaapgelegenheid en sanitair genoeg !

alles is aanwezig voor een comfortabel verblijf ! leuke living , keuken met alle benodigdheden , propere badkamers en toiletten , nette slaapkamers , fitnesstoestellen , grote veranda met voetbaltafel en ping pong tafel , ruim terras en tuin met bbq , een aanrader !!

mooiste en properste vakantiehuis die ik ooit bezocht heb in de ardennen ! ik wil er zeker terug gaan !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Antoine in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Antoine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.