Vakantiehuis Antoine

64 reviews over Vakantiehuis Antoine in het Nederlands

Geweldig!

Salina Stubbe,
6-11-2018

We waren aangenaam verrast door het huis!

We werden vriendelijk verwelkomd en kregen een goede uitleg van het reilen en zeilen.

Alles was netjes en enorm goed voorzien: afwasblokjes, afwaszeep, keukenhanddoeken, spelletjes, boeken, CD's en zelfs keukenmateriaal om te bakken!

Ook peper en zout hoef je niet mee te brengen.

De kinderen hebben zich kunnen uitleven in de veranda met tafelvoetbal en pingpong.

Goede bedden en kussens, voldoende ruimte voor iedereen en natuurlijk bieden de sauna en fitnessruimte een leuke ontspanning van spelende kinderen :)

Wij hebben onze volgend verblijf alvast aangevraagd!

Geweldig!

JC,
25-10-2018

Top locatie. Huisje lekker fris en schoon en prima geschikt voor kinderen.

Nadien nog iets vergeten (kinderboekje), werd vervolgens keurig nagestuurd door de familie Paap. Aantal jaar geleden hier ook een drietal jaar achter elkaar geweest met een vriendengroep, de service is nog steeds perfect.

Verslavend, ultiem genieten

Hans de Regt,
30-9-2018

Met een groep vrolijke levensgenieters naar de Ardennen, inmiddels een traditie. Begonnen in huisjes, nu voor de tweede keer in 'Antoine' in Barvaux. We hadden er weer ontzettend naar uit gekeken en het viel niet tegen! Gemoedelijk ontvangen door het echtpaar Paap dat had gezorgd dat alles tot in de puntjes was geregeld. Het huis schoon, fris en kraakhelder en alle kamers konden zó worden betrokken. Alles is 'geregeld' en overal is aan gedacht. Van het haardhout tot aan de eventuele extra fles wijn mocht daar behoefte aan zijn. De omgeving is een Eldorado voor wandelaars en heeft veel gezellige en stemmige gelegenheden om onderweg of naderhand nog even af te zakken voor een drankje of een heerlijke maaltijd. Wij kozen er dit jaar voor om 'thuis' gezamenlijk een aantal heerlijke maaltijden te bereiden. Ook de keuken is uitstekend geoutilleerd dus alles kon perfect worden geregeld, ook voor elf gasten. We hebben wéér geweldig genoten!

Mega fantastisch !

Fonteyn melissa,
19-9-2018

Een zeer aangenaam verblijf alles is de buurt, mooie streek en zeer proper huis.. oook voor de kindjes een leuk speelhuisje met schuifaf en zandbak .. wij zijn al 2 jaar op rij geweest en elkes keer tip top in orde! Een dikke duim

Schitterend

Antoine schokker,
3-8-2018

Schitterende woning. Van alles voorzien, van badje tot BBQ. De beheerder is niets te gek. Genoeg activiteiten in de directe nabijheid. We waren met 10 volwassenen en 1 kind. We hebben ons uitstekend vermaakt. We komen zeker nog een keer terug.

In alle opzichten geweldig

Mieke Merkelbach,
21-6-2018

Overcompleet huis, in alle opzichten geweldig!

Je voelt je een koning als je op het terras zit!

Fred Wendel,
24-4-2018

Een fantastisch huis met alle voorzieningen. Goede ondersteuning als men vragen heeft. Werkelijk alles is aanwezig. Alleen je eigen kleding en toiletartikelen meenemen!

Ik zou niet weten wat je nog meer zou kunnen zoeken in een huis. Alles is perfect voor elkaar en genoeg ruimte voor gezelligheid maar ook om je even terug te trekken. Fijn dat er meerdere badkamers zijn en de bedden slapen heerlijk. Je krijgt ook veel info over de omgeving en wat je allemaal kan doen dus je hoeft je geen seconde te vervelen. Aanrader dus!

Quality time

Hans de Regt,
6-10-2017

Totale ontspanning, compleet ontzorgd door de goede voorzieningen. Aan alles is gedacht in dit comfortabel ingerichte huis, waar alles ook werkt. We hebben een top-top-topweekend achter de rug. Heerlijke plek waar we absoluut zullen terugkomen!

we hebben een fantastische week gehad

fam. van Druten,
12-8-2017

een geweldig huis en compleet ingericht , we waren met kinderen en kleinkinderen

leeftijd 3 t/m 5 jaar 12 personen totaal

in het huis ontbrak het ons aan niets , kinderen hebben geweldig kunnen spelen

in het speelhuis met glijbaan en rondom het huis volledig afgesloten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Antoine in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Antoine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.