Vakantiehuis

65 reviews over Vakantiehuis Antoine in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Rien Kluitmans,
10-1-2019

Het was de 2e keer in Antoine en weer was het goed bevallen. Het huis is mooi gelegen, groot genoeg voor 7 volwassenen, 1 puber en 2 zes-jarigen. Ondanks het grijze weer hebben we ons uitstekend vermaakt. Het huis is schoon en ook makkelijk schoon te maken. Wij hadden helaas 2 maal iemand, die over moest geven. Maar alles was snel gereinigd. Het is ook een mooie afstand van ons huis in Nederland, zodat de reistijd ook niet lang is.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Geweldig!

Salina Stubbe,
6-11-2018

We waren aangenaam verrast door het huis! We werden vriendelijk verwelkomd en kregen een goede uitleg van het reilen en zeilen. Alles was netjes en enorm goed voorzien: afwasblokjes, afwaszeep, keukenhanddoeken, spelletjes, boeken, CD's en zelfs keukenmateriaal om te bakken! Ook peper en zout hoef je niet mee te brengen. De kinderen hebben zich kunnen uitleven in de veranda met tafelvoetbal en pingpong. Goede bedden en kussens, voldoende ruimte voor iedereen en natuurlijk bieden de sauna en fitnessruimte een leuke ontspanning van spelende kinderen :) Wij hebben onze volgend verblijf alvast aangevraagd!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geweldig!

JC,
25-10-2018

Top locatie. Huisje lekker fris en schoon en prima geschikt voor kinderen. Nadien nog iets vergeten (kinderboekje), werd vervolgens keurig nagestuurd door de familie Paap. Aantal jaar geleden hier ook een drietal jaar achter elkaar geweest met een vriendengroep, de service is nog steeds perfect.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Verslavend, ultiem genieten

Hans de Regt,
30-9-2018

Met een groep vrolijke levensgenieters naar de Ardennen, inmiddels een traditie. Begonnen in huisjes, nu voor de tweede keer in 'Antoine' in Barvaux. We hadden er weer ontzettend naar uit gekeken en het viel niet tegen! Gemoedelijk ontvangen door het echtpaar Paap dat had gezorgd dat alles tot in de puntjes was geregeld. Het huis schoon, fris en kraakhelder en alle kamers konden zó worden betrokken. Alles is 'geregeld' en overal is aan gedacht. Van het haardhout tot aan de eventuele extra fles wijn mocht daar behoefte aan zijn. De omgeving is een Eldorado voor wandelaars en heeft veel gezellige en stemmige gelegenheden om onderweg of naderhand nog even af te zakken voor een drankje of een heerlijke maaltijd. Wij kozen er dit jaar voor om 'thuis' gezamenlijk een aantal heerlijke maaltijden te bereiden. Ook de keuken is uitstekend geoutilleerd dus alles kon perfect worden geregeld, ook voor elf gasten. We hebben wéér geweldig genoten!

Gereisd met vrienden in september 2018

Mega fantastisch !

Fonteyn melissa,
19-9-2018

Een zeer aangenaam verblijf alles is de buurt, mooie streek en zeer proper huis.. oook voor de kindjes een leuk speelhuisje met schuifaf en zandbak .. wij zijn al 2 jaar op rij geweest en elkes keer tip top in orde! Een dikke duim

Gereisd met vrienden in september 2018

Schitterend

Antoine schokker,
3-8-2018

Schitterende woning. Van alles voorzien, van badje tot BBQ. De beheerder is niets te gek. Genoeg activiteiten in de directe nabijheid. We waren met 10 volwassenen en 1 kind. We hebben ons uitstekend vermaakt. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In alle opzichten geweldig

Mieke Merkelbach,
21-6-2018

Overcompleet huis, in alle opzichten geweldig!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Je voelt je een koning als je op het terras zit!

Fred Wendel,
24-4-2018

Een fantastisch huis met alle voorzieningen. Goede ondersteuning als men vragen heeft. Werkelijk alles is aanwezig. Alleen je eigen kleding en toiletartikelen meenemen!

Gereisd met vrienden in april 2018

Ik zou niet weten wat je nog meer zou kunnen zoeken in een huis. Alles is perfect voor elkaar en genoeg ruimte voor gezelligheid maar ook om je even terug te trekken. Fijn dat er meerdere badkamers zijn en de bedden slapen heerlijk. Je krijgt ook veel info over de omgeving en wat je allemaal kan doen dus je hoeft je geen seconde te vervelen. Aanrader dus!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Quality time

Hans de Regt,
6-10-2017

Totale ontspanning, compleet ontzorgd door de goede voorzieningen. Aan alles is gedacht in dit comfortabel ingerichte huis, waar alles ook werkt. We hebben een top-top-topweekend achter de rug. Heerlijke plek waar we absoluut zullen terugkomen!

Gereisd met vrienden in september 2017

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Antoine in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Antoine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.