Vakantiehuis

28 reviews over Vakantiehuis Antoine in het Nederlands

Tien met 'n griffel

Jeroen Osterhaus,
5-1-2019

Prachtig huis in heerlijke omgeving! We hebben genoten van jullie ruime, schone woning, voorzien van werkelijk alles; waarbij de sauna, fitnessruimte en de spelen in de serre ideaal waren voor het vermaak binnenshuis! Top dat er alsnog 'n box geregeld werd! Tip voor besparing water: kinderbadje ipv het gewone bad! Hartelijk dank familie Paap, voor de lieve ontvangst, de topwoningen het snelle terugbetalen van de borg!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Saint Antoine is en blijft onovertroffen!

Johan Martin,
18-12-2018

Met de familie verbleven we in 2018 al voor de 8ste keer in het onovervakantiehuis Saint Antoine in Barvaux/Durbuy. Het is bijna een traditie geworden om met kinderen en kleinkinderen te genieten van een familiereünie. Het is er zelfs zo goed dat wij ons verblijf al hebben geboekt voor september 2019. Het vakantiehuis is mooi gelegen, het is ruim en gezellig. Alles is er aanwezig, niets ontbreekt. De eigenaar verbetert het constant... zo is er nu ook een infrarood sauna in de fitnessruimte. Er is een grote tuin ...de kinderen kunnen er naar hartelust spelen in de zandbak, op de glijbaan of in het kinderhuisje. Volwassenen beschikken over een ruim zonterras met bbq-faciliteiten. Als het al eens slecht weer wordt... dan is er de ruime veranda met tafelvoetbal, ping pong, spelletjes, dvd's, cd's,.... En zoals gezegd er is een ruim aanbod aan fitnesstoestellen. Het dorp is niet ver en warenhuizen liggen binnen handbereik.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Fantastisch!

P.J. Brouwer,
11-9-2018

Wij hebben ons 45 jarig huwelijk gevierd met ons hele gezin bestaande uit 6 volwassenen en 4 kinderen. Het verblijf in het mooie huis heeft het tot een echt feest gemaakt. Er was voor iedereen ruim voldoende ruimte met veel speelgelegenheid voor onze kleinkinderen. En ´s avonds gezellig met onze kinderen kletsen in de woonruimte. Het huis was van alles ruimschoots voorzien. Voor ons allemaal was het een groot succes wat al begon bij de prettige ontvangst. Alles was goed, schoon en ruim. Een echte aanrader. Ook de ligging is fantastisch met een mooi uitzicht en een ruime tuin.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig genoten!

Erica,
1-8-2018

wat een heerlijk huis alles erop en eraan! we waren met familie, 11 personen waarvan 3 kinderen. het speelhuis en zandbak waren favoriet en de volwassen mannen werden weer kind door de voetbal en pingpong tafel.
heerlijk gebruik gemaakt van de sauna en genoten van de omgeving.
kajakken in de ourthe en de grotten van hotton bezocht.
avonds lekker in de tuin en bbq en . risk gespeeld. alles is aanwezig!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch!

Barbara Thuss,
18-7-2018

Een top vakantiehuis, ruim, alles erop en eraan plus extras zoals speelgoed voor kinderen. Hele fijne tuin en terras en geweldig speelhuis voor de kinderen. Mooie omgeving met veel leuke dingen om te doen. Wederom een heel erg fijn verblijf!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Schitterend

Dorien,
26-6-2018

Een schitterend huis en aangepast voor kleine kinderen. Zowel jong als oud kan zich hier goed amuseren. Alles is aanwezig en heel proper! Een echte aanrader! Wij komen zeker terug. De communicatie met verhuurder ging heel vlot en correct. Bedankt hiervoor.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke week gehad!

Fam. Thewissen,
8-5-2018

Zoals iedereen al schrijft is het huis groot, netjes, schoon en is alles (maar dan ook echt alles) aanwezig. Het speelhuisje en het speelgoed was een groot succes bij de kleintjes en de tennis- en voetbaltafel bij de volwassenen! De map met tips voor de omgeving was heel fijn en hieruit leuke activiteiten uit gekozen zoals een wandeling naar Durbuy en naar Domaine de Palogne. Prachtige omgeving met supermarkt om de hoek. Fijn ontvangst, zelfs toen wij een uurtje eerder aankwamen!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

De beloofde plaats

Gubbels Fam.,
17-10-2017

Gewoon een hele gave vakantiewoning met alles d'r op en d'r aan. Daarbij een echte aanrader " Top vakantiewoning " en dat komt uit ons hart.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

er is aan alles gedacht

familie Vanaenrode,
30-8-2017

wandelschoenen zijn welkom in de mooie omgeving/ in de woning is werkelijk aan alles gedacht / het onthaal is hartelijk / het kinderhuisje en de zanbak: kinderen zeuren om terug naar het verblijf te gaan / de administratie is snel en correct. Een echte aanrader, zeker met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Deze moet je onthouden!

Emiel Kahlmann,
31-7-2017

Hoe zal ik het zeggen: - geweldige ligging en uitzicht - alles is aanwezig (ja echt alles, ga niet van tevoren iets meenemen, niet nodig) - vermaak voor zowel jong als oud (btw. die tafelvoetbaltafel is van hoge kwaliteit) - zeer kindvriendelijk, zowel voor jongere als oudere kinderen (neem geen speelgoed mee, nee, ook echt niet nodig) - nog nooit zoveel wc's gezien in 1 huis. - omliggende zeer grote tuin op heuvel, met dito uitzicht - en tot slot zeer vriendelijke beheerders

Groeten Familie Kahlmann

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Antoine in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Antoine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.