Vakantiehuis

13 reviews over Vakantiehuis Antoine in het Nederlands

Aanrader met hoofdletter!

Louise,
18-12-2018

Ik ken geen vakantiehuis dat zó fantastisch compleet is ingericht, zó netjes en schoon en perfect onderhouden is, van alle gemakken voorzien is en waar je je zo welkom mag voelen! Wij zijn er al meerdere keren geweest, en iedere keer is het geweldig! Daarnaast natuurlijk een heerlijke ligging, prachtige omgeving in alle seizoenen, veel dingen in de directe omgeving te doen. Leuk voor kinderen en volwassenen. Dit keer lekker gewandeld en met de bbq en de vuurschaal aan in de tuin genoten van onze vakantie! Jan en Egidia, we hebben méér dan Genoten! Dankjewel!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

We komen 200% terug!

Fam. Pattinama,
3-8-2018

Fijne uitgebreide info gekregen over het huis (ivm mindervalide zoon) voor het boeken. Ontvangst was zeer hartelijk. We hebben tijdens de midweek echt genoten van elkaar. Echt aan alles gedacht...Voor zowel de jonge ...als de oudere kinderen en ook de volwassenen. De map over de bezienswaardigen was zeer handig maar ook de handleidingen van bijv. Tv. Een en al top.

We komen graag nogmaals terug.

Groeten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima uitvalsbasis voor allerhande activiteiten

Hannelore,
28-4-2017

Voor outdoor activiteiten hebben wij het toch buiten Durbuy gezocht. La Petite Merveille is een soort pretpark aan het worden met een erg aangeharkt buitensport park. Wij vonden het duur en veel te gekunsteld. Wij gingen klimmen en abseilen 15 minuten verderop bij Fun Adventure, echt een aanrader. Super leuke gids en prachtige omgeving. Als je gaat mountainbiken en je bent niet erg getraind, wees verstandig en huur een elektrische mountainbike. Dat kan wel bij Adventure Valley /La petite Merveille. Neem niet een van hun routes maar koop de mountainbike routekaart bij de VVV in Durbuy voor 7,-. Daar staan echt mooie bosroutes in van verschillende afstanden die desgewenst in te korten zijn.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer volledig uitgerust

Geert
11-3-2017

Mooie woning , zeer verzorgd en zeer volledig uitgerust. Ook zeer vriendelijke contacten zowel met verhuurder als mensen ter plaatse.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig huis met alles op en aan, mooi uitzicht

Ingrid Coenen
9-1-2017

Lekker wandelen langs de Ourthe naar Dubuy.. Het huis is mooi, met alles erop en eraan.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Je hoeft weinig mee te nemen want deze woning is uitermate compleet ingericht met wasmachine, wasdroger, vaatwasser, Senseo apparaat en een fitnessruimte. Het is een 12 persoons woning en er is werkelijk van alles genoeg. Er werden uitermate vriendelijk ontvangen door de beheerder die stipt op tijd bij de woning was en ons een rondleiding met heldere uitleg gaf. Kortom, als je de beste prijs kwaliteits verhouding wilt is dit echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Werkelijk niets te wensen over!

fam. Koffeman
13-7-2016

Alles wat je nodig hebt en meer is aanwezig. Een zee van ruimte, zowel binnen als buiten. Zeer mooie omgeving die uitstekend vanuit het huis ontdekt kan worden.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een aanrader!

E. Grutters
30-4-2015

Perfecte accommodatie om met 2 gezinnen (11 personen) even het Paasweekend elders door te brengen en weer wat bij te kletsen. Wij werden allerhartelijks ontvangen door het beheerdersechtpaar. Het huis is perfect, goede bedden en sanitair. Je kunt het zo gek niet bedenken maar het is aanwezig, kruiden, spelletjes, cd's etc.. Wat wij heel fijn en gezellig vonden is dat keuken en woonkamer 1 ruimte is. In de omgeving is voor ieder wat wils, wandelen mountainbiken, de jaarlijkse paasmarkt bezoeken. Al met al een zeer geslaagd weekend.

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

Aanrader !

W. Slager
8-8-2014

Heel gastvrij ontvangen. Je voelt je gelijk thuis in dit fantastisch huis, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Erg mooi gebied om te wandelen en vanaf het balkon en de tuin een geweldig uitzicht. Wij waren hier in juli 2014 met 2 gezinnen (waaronder 5 kinderen) en komen zeker terug !

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Een prima vakantiehuis

J.Stroomenbergh
17-11-2013

Goede ontvangst bij aankomst. Heel netjes en schoon, met alles erop en er aan. Voldoende ruimte voor 10 personen. Onze kinderen waren ook vol lof over onze keuze. Wij hadden de pech van een aantal dagen slecht(regen) weer. Toch ons goed binnen vermaakt, buiten het voetbalspel en de tafeltennis tafel, veel spelletjes aanwezig. Een mooi uitzicht op het dorp bij helder weer. Voor te wandelen moet je wel goed ter been zijn.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Nov 04 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Antoine in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Antoine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.