Vakantiehuis
9,5

1 review over Vakantiehuis Antoine in het Nederlands

Daar zien ze mij zeker terug, formidastisch.

Raf De Loore,
19-6-2017

Hier is alles voorhanden en in goeie staat. Daar krijg je waarempel een goed humeur van. Verzorgd, mooi, goed gelegen, aan alles is gedacht. ik kan geen enkel negatief punt toevoegen.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Antoine in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Antoine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.