Vakantiehuis Antoine

1 review over Vakantiehuis Antoine in het Nederlands

Geweldig vakantiehuis

djvos
17-4-2015

Wij zijn een weekend in het huis geweest met 11 personen en het was in 1 woord geweldig!

Genoeg ruimte en van alle gemakken voorzien en wat ook erg belangrijk is...erg schoon!

Het is een grote aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Antoine in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Antoine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.