14 tips over Vakantiehuis Antoine

• Ingrid Coenen, 10-01-2014 Rapporteren

wandeling naar Durbuy is super leuk , lekker langs de ourthe, berg op en af. Ook in Dubuy is het altijd gezellig met leuke winkeltjes restaurants en terrasjes .

• Fam. den Besten, 02-05-2014 Rapporteren

Grotten van Han (ca. 2 km lopen dus houdt daar rekening mee!) Waterval van Coo met pretpark daar bij (erg leuk voor kinderen maar ook voor oudere kinderen). Voor pretpark begrippen is het wel een soft pretpark, niemand misselijk geworden.

• Rick Balvers, 26-11-2013 Rapporteren

Neem bij aankomst de mappen door die door de eigenaren zijn samengesteld. De eigenaren hebben echt de moeite genomen om voor jou als gast zoveel mogelijk nuttige informatie te verzamelen. En heb je nog tips voor de eigenaren, schrijf dan in het gastenboek. Hetgeen wij hebben gelezen is al door de eigenaar uitgevoerd.

• Egidia, 16-11-2013 Rapporteren

Behalve outdoor sporten is er veel in de omgeving te zien of te doen: grotten van Han, Hotton en Remoucamps, het Safariparl Monde Sauvage, diverse kastelen zoals Modave, Hare Krishna, Jahay, De tuinen van Annevoi (in de zomer), de hunnebedden (dolmen) en obelisken in Weris, diverse bierbrouwerijen zoals Achouffe, Macklof enz. enz. In onze Tips krijgt u uitgebreide informatie.

Ook liggen er bij onze informatiemap leuke wandelroutes in de omgeving.

• Dirk A., 06-11-2013 Rapporteren

mountainbiken in de omgeving

• Erica Singerling, 10-06-2013 Rapporteren

Prima Italiaans restaurant beneden aan de weg (richting centrum). Outdoor activiteiten beter niet boeken bij Durbuy Adventure, is behoorlijk aan de prijs. In Coo is alles veel goedkoper.

• Egidia, 10-08-2013 Rapporteren

Bij outdoor Durbuy Adventure zijn er wel meer mogelijkheden zoals paintball en karten. Maar ga je voor kajak, mountainbike of adventure dan kan je ook bij LPM vlakbij Durbuy terecht. Ze hebben goed opgeleide monitoren en we hebben daarover altijd positieve reacties.

Als restaurant kunnen we Le Marcassin in Durbuy (in de hoofdstraat) aanraden. Goede kwaliteit en niet al te duur. In Barvaux Le Karawa en de Pizzeria (ook thuisbezorging) op loopafstand van het huis.

Bakkers zijn ook op zondag open

• W. Slager, 08-08-2014 Rapporteren

neem een frans woordenboek en goede wandelschoenen mee.

• J. Bouwhuijzen, 26-10-2014 Rapporteren

Kanoën op de Ourthe. Glaasje drinken in Durbuy. Glaasje drinken en eten in Barvaux. Naar musea in de omgeving.

• Evelien , 10-02-2015 Rapporteren

Pizza eten ( of halen) bij de pizzeria onderaan de helling in Barvaux, heerlijk!

• Annita Haasnoot, 16-08-2014 Rapporteren

Al is het héél erg warm, in huis blijft het lekker koel dmv. de rolluiken die rondom in het huis aanwezig zijn! (Spreek uit ervaring)

• Jan Paap, 06-12-2016 Rapporteren

De radiator in de Serre is geplaatst. Laat nu de winter maar komen ......

• paapuden_1, 07-01-2016 Rapporteren

de pizzeria onderaan de helling zit er sinds kort niet meer; wel de goede Italiaan in de Chainrue (= het straatje net voor de kerk rechts)

• paapuden_1, 16-07-2016 Rapporteren

Verwarming serre: De ruime serre met tafeltennis en voetbalspel kan worden verwarmd met een houtkachel. Met kleine kinderen is dat inderdaad niet zo ideaal. Daarom gaan we uiterlijk half oktober 1016 een plaatradiator aansluiten op de CV-installatie. De houtkachel verdwijnt dan. Hiermee halen we 's-winters de kou uit de serre. Jan Paap