Vakantiehuis Antoine

Vakantiehuis Antoine
9,5

14 tips over Vakantiehuis Antoine

Jan Paap, 6-12-2016
De radiator in de Serre is geplaatst. Laat nu de winter maar komen ......
paapuden_1, 16-7-2016

Verwarming serre:

De ruime serre met tafeltennis en voetbalspel kan worden verwarmd met een houtkachel. Met kleine kinderen is dat inderdaad niet zo ideaal. Daarom gaan we uiterlijk half oktober 1016 een plaatradiator aansluiten op de CV-installatie. De houtkachel verdwijnt dan. Hiermee halen we 's-winters de kou uit de serre.

Jan Paap

paapuden_1, 7-1-2016
de pizzeria onderaan de helling zit er sinds kort niet meer; wel de goede Italiaan in de Chainrue (= het straatje net voor de kerk rechts)

Evelien , 10-2-2015
Pizza eten ( of halen) bij de pizzeria onderaan de helling in Barvaux, heerlijk!
J. Bouwhuijzen, 26-10-2014

Kanoën op de Ourthe. Glaasje drinken in Durbuy.

Glaasje drinken en eten in Barvaux.

Naar musea in de omgeving.

Annita Haasnoot, 16-8-2014
Al is het héél erg warm, in huis blijft het lekker koel dmv. de rolluiken die rondom in het huis aanwezig zijn! (Spreek uit ervaring)

W. Slager, 8-8-2014
neem een frans woordenboek en goede wandelschoenen mee.
Fam. den Besten, 2-5-2014

Grotten van Han (ca. 2 km lopen dus houdt daar rekening mee!)

Waterval van Coo met pretpark daar bij (erg leuk voor kinderen maar ook voor oudere kinderen). Voor pretpark begrippen is het wel een soft pretpark, niemand misselijk geworden.

Ingrid Coenen, 10-1-2014
wandeling naar Durbuy is super leuk , lekker langs de ourthe, berg op en af. Ook in Dubuy is het altijd gezellig met leuke winkeltjes restaurants en terrasjes .
Rick Balvers, 26-11-2013
Neem bij aankomst de mappen door die door de eigenaren zijn samengesteld. De eigenaren hebben echt de moeite genomen om voor jou als gast zoveel mogelijk nuttige informatie te verzamelen. En heb je nog tips voor de eigenaren, schrijf dan in het gastenboek. Hetgeen wij hebben gelezen is al door de eigenaar uitgevoerd.