Verslavend, ultiem genieten

Review geschreven door Hans de Regt

Verslavend, ultiem genieten

Hans de Regt
30-9-2018

Met een groep vrolijke levensgenieters naar de Ardennen, inmiddels een traditie. Begonnen in huisjes, nu voor de tweede keer in 'Antoine' in Barvaux. We hadden er weer ontzettend naar uit gekeken en het viel niet tegen! Gemoedelijk ontvangen door het echtpaar Paap dat had gezorgd dat alles tot in de puntjes was geregeld. Het huis schoon, fris en kraakhelder en alle kamers konden zó worden betrokken. Alles is 'geregeld' en overal is aan gedacht. Van het haardhout tot aan de eventuele extra fles wijn mocht daar behoefte aan zijn. De omgeving is een Eldorado voor wandelaars en heeft veel gezellige en stemmige gelegenheden om onderweg of naderhand nog even af te zakken voor een drankje of een heerlijke maaltijd. Wij kozen er dit jaar voor om 'thuis' gezamenlijk een aantal heerlijke maaltijden te bereiden. Ook de keuken is uitstekend geoutilleerd dus alles kon perfect worden geregeld, ook voor elf gasten. We hebben wéér geweldig genoten!