Prima uitvalsbasis voor allerhande activiteiten

Review geschreven door Hannelore

Prima uitvalsbasis voor allerhande activiteiten

Hannelore,
28-4-2017

Voor outdoor activiteiten hebben wij het toch buiten Durbuy gezocht. La Petite Merveille is een soort pretpark aan het worden met een erg aangeharkt buitensport park. Wij vonden het duur en veel te gekunsteld. Wij gingen klimmen en abseilen 15 minuten verderop bij Fun Adventure, echt een aanrader. Super leuke gids en prachtige omgeving. Als je gaat mountainbiken en je bent niet erg getraind, wees verstandig en huur een elektrische mountainbike. Dat kan wel bij Adventure Valley /La petite Merveille. Neem niet een van hun routes maar koop de mountainbike routekaart bij de VVV in Durbuy voor 7,-. Daar staan echt mooie bosroutes in van verschillende afstanden die desgewenst in te korten zijn.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017