Vakantiehuis Antoine

Bekijk alle reviews

Review geschreven door MvEijk

Wat een fantastisch huis!

MvEijk,
1-3-2017

Een geweldig, compleet en prachtig gelegen huis! Aan werkelijk alles is gedacht en alles is aanwezig, tot en met de springvorm voor een lekkere taart aan toe!

Voor de kinderen en voor volwassenen is er meer dan genoeg te doen, je hoeft je hier geen minuut te vervelen.

Er was voor alles gezorgd, ook ruim voldoende wc papier, schoonmaakspullen, vaatwastabletten, etc.

Het sanitair (en het hele huis) is keurig en superschoon. In het huis een infomap met allerlei hele leuke en zeer diverse tips over de omgeving. Heel lekker gegeten in Barvaux bij Le Karawa, betaalbaar, goede service en kindvriendelijk (bedankt voor de tip!). Wij komen heel graag terug, bedankt voor de fantastische gastvrijheid in jullie prachtige huis!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017
Vorige reviewVorige