Een ontzettend fijn huis voor een grote groep!

Vakantiehuis Antoine

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Conny de Bresser

Een ontzettend fijn huis voor een grote groep!

Conny de Bresser,
30-12-2016

Het huis is echt compleet en erg praktisch ingericht. Goede slaapkamers met prima bedden. Aan alles is gedacht van handzeep tot toiletrollen en openhaard hout en buiten BBQ tot traphekjes voor de kleintjes. De speelkamer met pingpongtafel en voetbalspel is erg leuk voor wat grotere kinderen evenals de diverse gezelschapspellen en fitness ruimte met sauna. De tuin is groot en met een speelhuisje ook erg leuk voor kleinere kinderen. Wij zijn met een groep van 11 personen geweest (6 volw. + 5 tieners (12-15-15-15-17). Absolute aanrader. Durbuy is op loopafstand (wel een pittige klim, maar prima te doen)

Wat ons betreft geen enkele minpunt. Echt een topvakantiehuis!

Gereisd met vrienden in december 2016