Vakantiehuis Antoine

Met vrienden

Mega fantastisch !

Fonteyn melissa
19-9-2018

Een zeer aangenaam verblijf alles is de buurt, mooie streek en zeer proper huis.. oook voor de kindjes een leuk speelhuisje met schuifaf en zandbak .. wij zijn al 2 jaar op rij geweest en elkes keer tip top in orde! Een dikke duim

Fantastisch!

P.J. Brouwer
11-9-2018

Wij hebben ons 45 jarig huwelijk gevierd met ons hele gezin bestaande uit 6 volwassenen en 4 kinderen. Het verblijf in het mooie huis heeft het tot een echt feest gemaakt. Er was voor iedereen ruim voldoende ruimte met veel speelgelegenheid voor onze kleinkinderen. En ´s avonds gezellig met onze kinderen kletsen in de woonruimte. Het huis was van alles ruimschoots voorzien. Voor ons allemaal was het een groot succes wat al begon bij de prettige ontvangst. Alles was goed, schoon en ruim. Een echte aanrader.

Ook de ligging is fantastisch met een mooi uitzicht en een ruime tuin.

Schitterend

Antoine schokker
3-8-2018

Schitterende woning. Van alles voorzien, van badje tot BBQ. De beheerder is niets te gek. Genoeg activiteiten in de directe nabijheid. We waren met 10 volwassenen en 1 kind. We hebben ons uitstekend vermaakt. We komen zeker nog een keer terug.

We komen 200% terug!

Fam. Pattinama
3-8-2018

Fijne uitgebreide info gekregen over het huis (ivm mindervalide zoon) voor het boeken. Ontvangst was zeer hartelijk. We hebben tijdens de midweek echt genoten van elkaar. Echt aan alles gedacht...Voor zowel de jonge ...als de oudere kinderen en ook de volwassenen. De map over de bezienswaardigen was zeer handig maar ook de handleidingen van bijv. Tv. Een en al top.

We komen graag nogmaals terug.

Groeten.

geweldig genoten!

Erica
1-8-2018

wat een heerlijk huis alles erop en eraan!

we waren met familie, 11 personen waarvan 3 kinderen.

het speelhuis en zandbak waren favoriet en de volwassen mannen werden weer kind door de voetbal en pingpong tafel.

heerlijk gebruik gemaakt van de sauna en genoten van de omgeving.

kajakken in de ourthe en de grotten van hotton bezocht.

avonds lekker in de tuin en bbq en .

risk gespeeld. alles is aanwezig!

Fantastisch!

Barbara Thuss
18-7-2018

Een top vakantiehuis, ruim, alles erop en eraan plus extras zoals speelgoed voor kinderen. Hele fijne tuin en terras en geweldig speelhuis voor de kinderen. Mooie omgeving met veel leuke dingen om te doen. Wederom een heel erg fijn verblijf!

Schitterend

Dorien
26-6-2018

Een schitterend huis en aangepast voor kleine kinderen. Zowel jong als oud kan zich hier goed amuseren. Alles is aanwezig en heel proper! Een echte aanrader!

Wij komen zeker terug. De communicatie met verhuurder ging heel vlot en correct. Bedankt hiervoor.

In alle opzichten geweldig

Mieke Merkelbach
21-6-2018

Overcompleet huis, in alle opzichten geweldig!

Heerlijke week gehad!

Fam. Thewissen
8-5-2018

Zoals iedereen al schrijft is het huis groot, netjes, schoon en is alles (maar dan ook echt alles) aanwezig. Het speelhuisje en het speelgoed was een groot succes bij de kleintjes en de tennis- en voetbaltafel bij de volwassenen!

De map met tips voor de omgeving was heel fijn en hieruit leuke activiteiten uit gekozen zoals een wandeling naar Durbuy en naar Domaine de Palogne. Prachtige omgeving met supermarkt om de hoek.

Fijn ontvangst, zelfs toen wij een uurtje eerder aankwamen!!

Je voelt je een koning als je op het terras zit!

Fred Wendel
24-4-2018

Een fantastisch huis met alle voorzieningen. Goede ondersteuning als men vragen heeft. Werkelijk alles is aanwezig. Alleen je eigen kleding en toiletartikelen meenemen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Antoine in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Antoine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.