Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

139 Reviews over Antoine

• 10Familie Mourits en Speksnijder15-08-2022

Fantastisch ruim en kindvriendelijk huis!

We hebben een heerlijke vakantie gehad! We werden zeer vriendelijk ontvangen door het beheerdersechtpaar. Huis is van alle gemakken voorzien en de kinderen hebben zich prima vermaakt in het speelhuisje. Ook de voetbaltafel en fitnesruimte vielen in de smaak. Huis was keurig schoon en van alle gemakken voorzien. Verder een prachtige omgeving en leuke dingen om te doen (Plopsa Coo / Adventure / Grotten van Hotton). De communicatie met de eigenaar (Jan Paap) is ook zeer prettig. Reageert snel en de informatie is duidelijk. Complimenten!

• 10Bisschop Erik20-07-2022

het was een super verblijf in een mooie woning

Het huis is piccobello in orde !!!!!!!!

• 9Natuur
  • 10Harry20-06-2022

Ook onze 3e keer Antoine was weer geweldig.

Mooi huis met alles erop en eraan. Zelfs bordspellen, dvd's, boeken enz. Schoon, goede bedden, mooie omgeving. We waren met 12 personen. Kinderen, kleinkinderen, niemand heeft zich een moment verveeld. Verwelkomd door bijzonder vriendelijke beheerders, die ons een korte rondleiding gaven. Super!! Ons verblijf is 2 keer omgeboekt vanwege de pandemie, dat ging kosteloos en probleemloos. Veel waardering voor de familie Paap. Kortom, we komen zeker weer een 4e keer.

• 10Jeannet25-05-2022

Genoten van het huis en de omgeving

Wat een heerlijk, compleet uitgerust huis. Zeer uitgebreide keukenapparatuur waardoor we makkelijk voor 10 mensen konden koken. Ook van de serre met pingpongtafel is veel gebruik gemaakt. ‘S- avonds een vuurtje stoken in de vuurschaal werd ook erg gewaardeerd. Het huis is prachtig gelegen, met mooie wandelroutes in de buurt. Handig dat deze routes alllemaal in het huis aanwezig zijn. Genoeg activiteiten in de buurt om te doen, kortom, een aanrader om naar dit huis te gaan.

• 10Marleen05-03-2022

Prachtig huis, omgeving met veel mogelijkheden

We zijn een lang weekend geweest met twee gezinnen waarvan 7 kinderen boven de 11 jaar. Het huis is ons heel goed bevallen. Genoeg ruimte, veel gerieflijke slaapkamers, goed onderhouden, val alle gemakken en extra's voorzien. De serre met voetbaltafel en tafeltennistafel was ideaal. De zon scheen uitbundig en daarom erg mooi om de hele dag over het dal uit te kunnen kijken. We hebben een heerlijk weekend gehad en kunnen dit huis en de omgeving iedereen aanraden.

• 9Jeroen13-08-2020

Een aanrader voor actieve, gezellige vakanties.

Prachtig compleet huis, alle voorzieningen aanwezig, zeker een aanrader. Het huis ligt bovenaan een steile weg net buiten het dorp, maar het centrum is aan te lopen. Daarnaast gelijk aan een wandel-of-fietsroute, dus voor activiteiten heel geschikt. In het huis is alles aanwezig, meer dan prima. Voor kleine kinderen is het perceel rondom afgeschermd, maar let er op dat het wel steil loopt met stenen muurtjes hier en daar. We hebben een ontzettend leuke week gehad, ondanks de rare tijd waar we ons in bevinden, maar ook in de tuin is het goed toeven.

• 9fam. Van Dijk29-03-2020

Perfect: van alle gemakken voorzien!

Het vakantiehuis is perfect: er is een huiselijke sfeer en er is aan alles gedacht. Let op voor ouderen: je moet wel trappen kunnen lopen, want het leef- en slaapgedeelte zijn op de 1e en 2e verdieping. Het ligt dicht bij het dorp om naar de bakker en de Spar te gaan en het is een mooi gebied om uitstapjes te maken. Kortom: ga je een weekend weg naar de Ardennen, kies dan voor deze vakantiewoning!

• 9Familie Stiens & co17-01-2020

ideale plek voor een topverblijf in de streek

We zijn hier met een groep van 6 volwassenen en 6 pubers oud en nieuw komen vieren. De woning is super uitgerust. Goede bedden, de veranda met oa een ping-pongtafel was fantastisch: de jeugd heeft amper gebruik gemaakt van de wifi ;-). Het uitzicht is fantastisch, zeker wanneer overal het vuurwerk werd afgestoken. Ideale uitvalsbasis voor mooie wandelingen en allerlei activiteiten in de buurt. Overal dichtbij en toch heel rustig gelegen. Zeer vriendelijk onthaal door de beheerder en prima communicatie met de eigenaars.

• 8Sylvie Van Nieuwerburgh13-01-2020

Voor herhaling vatbaar!

Het was heel aangenaam. Praktisch huis met goeie bedden, veel faciliteiten voor jong en oud, en een prachtige tuin.

• 9H.M. de Rooij,31-12-2019

Fantastisch ervaring

Een vakantiehuis met alle voorzieningen en gemakken. Wij hebben zelden een zo'n complete , goed onderhouden woning gehuurd.

Vakantiehuis Antoine info

• CafeNiet beschikbaar