Vakantiehuis Antoine

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

132 reviews over Vakantiehuis Antoine

• 9Familie Stiens & co17-01-2020

ideale plek voor een topverblijf in de streek

We zijn hier met een groep van 6 volwassenen en 6 pubers oud en nieuw komen vieren. De woning is super uitgerust. Goede bedden, de veranda met oa een ping-pongtafel was fantastisch: de jeugd heeft amper gebruik gemaakt van de wifi ;-). Het uitzicht is fantastisch, zeker wanneer overal het vuurwerk werd afgestoken. Ideale uitvalsbasis voor mooie wandelingen en allerlei activiteiten in de buurt. Overal dichtbij en toch heel rustig gelegen. Zeer vriendelijk onthaal door de beheerder en prima communicatie met de eigenaars.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8Sylvie Van Nieuwerburgh13-01-2020

Voor herhaling vatbaar!

Het was heel aangenaam. Praktisch huis met goeie bedden, veel faciliteiten voor jong en oud, en een prachtige tuin.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    9H.M. de Rooij,31-12-2019

Fantastisch ervaring

Een vakantiehuis met alle voorzieningen en gemakken. Wij hebben zelden een zo'n complete , goed onderhouden woning gehuurd.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 10Fam. Debo07-11-2019

Ideale woning voor een verblijf in de Ardennen

We hebben een leuk weekend gehad in een perfecte woning. Ondanks het mindere weer konden we toch mooie wandelingen maken. Goede ontvangst. Alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Fam. C06-11-2019

Fijn vakantiehuis

Heel fijn vakantiehuis waar het aan niets ontbreekt. Alles super hygiënisch. We hadden een leuke vakantie. Bedankt.

• 10Chris06-11-2019

topper

Groot, schoon en goed verzorgd huis. Kinderen in alle leeftijden en voor iedereen geschikt. Wasmachine en droger aanwezig! Traphekjes waren ook heel fijn. Zeer compleet. Prachtige omgeving. Heerlijk gewandeld. Echt aanrader

• 10Vriendengroep Weert19-10-2019

Prachtig vakantiehuis op een mooie locatie.

Woning is voorzien van alle gemakken. Alles op en top verzorgd met uitgebreide uitleg, instructies en tips. Een aanrader.

• 10Van Damme09-10-2019

Een locatie om naar terug te keren!

Een supergezellig vakantiehuis. Het ontbrak ons aan niets! Spelen voor groot en klein binnen en buiten, informatiemappen en wandelkaarten bij de hand, koken voor een grote groep , tv, dvd, boeken, alles is aanwezig. Een echte aanrader!!

• 10Dolly Moonen en familie21-08-2019

Prachtige ligging, ruime tuin, met alle mogelijkheden voor kinderen tot 11 jaar, maar ook voor de ouders, die graag tafeltennissen en elkaar uitdagen met tafelvoetbal. Echt aan alles is gedacht om het de gasten zo prettig mogelijk te maken! Dank jullie wel familie Paap

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Fam. Luteijn & de Bruijn11-08-2019

Als vakantiegevoel wil, dan moet je hier heen gaan

Het was een mooi en groot huis. Erg netjes en compleet ingericht. Voldoende vermaak voor jong en oud. We hebben ook heerlijk gebruik gemaakt van de BBQ! Er is gedacht aan kleine kinderen vanwege campingbedje, kinderstoel(en) en traphekje en de kinderen hebben in de tuin zelfs een eigen villa. In het huis ligt allerlei informatie over het huis en de omgeving. Er is duidelijk te zien dat er heel veel tijd aan is besteed om de gasten een uitstekend verblijf te bezorgen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

14 tips over Vakantiehuis Antoine

• Ingrid Coenen, 10-01-2014

wandeling naar Durbuy is super leuk , lekker langs de ourthe, berg op en af. Ook in Dubuy is het altijd gezellig met leuke winkeltjes restaurants en terrasjes .

• Fam. den Besten, 02-05-2014

Grotten van Han (ca. 2 km lopen dus houdt daar rekening mee!) Waterval van Coo met pretpark daar bij (erg leuk voor kinderen maar ook voor oudere kinderen). Voor pretpark begrippen is het wel een soft pretpark, niemand misselijk geworden.

• Rick Balvers, 26-11-2013

Neem bij aankomst de mappen door die door de eigenaren zijn samengesteld. De eigenaren hebben echt de moeite genomen om voor jou als gast zoveel mogelijk nuttige informatie te verzamelen. En heb je nog tips voor de eigenaren, schrijf dan in het gastenboek. Hetgeen wij hebben gelezen is al door de eigenaar uitgevoerd.

1 vraag over Vakantiehuis Antoine

• J van Zandbeek, 13-09-2016

Zijn er huisdieren toegestaan?

Zijn er in vakantiehuis Antoine Durbuy huisdieren toegestaan

Vakantiehuis info