Vakantiehuis Antoine

111 reviews over Vakantiehuis Antoine in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Rien Kluitmans,
10-1-2019

Het was de 2e keer in Antoine en weer was het goed bevallen. Het huis is mooi gelegen, groot genoeg voor 7 volwassenen, 1 puber en 2 zes-jarigen. Ondanks het grijze weer hebben we ons uitstekend vermaakt. Het huis is schoon en ook makkelijk schoon te maken. Wij hadden helaas 2 maal iemand, die over moest geven. Maar alles was snel gereinigd. Het is ook een mooie afstand van ons huis in Nederland, zodat de reistijd ook niet lang is.

Tien met 'n griffel

Jeroen Osterhaus,
5-1-2019

Prachtig huis in heerlijke omgeving!

We hebben genoten van jullie ruime, schone woning, voorzien van werkelijk alles; waarbij de sauna, fitnessruimte en de spelen in de serre ideaal waren voor het vermaak binnenshuis!

Top dat er alsnog 'n box geregeld werd!

Tip voor besparing water: kinderbadje ipv het gewone bad! Hartelijk dank familie Paap, voor de lieve ontvangst, de topwoningen het snelle terugbetalen van de borg!

Aanrader met hoofdletter!

Louise,
18-12-2018

Ik ken geen vakantiehuis dat zó fantastisch compleet is ingericht, zó netjes en schoon en perfect onderhouden is, van alle gemakken voorzien is en waar je je zo welkom mag voelen! Wij zijn er al meerdere keren geweest, en iedere keer is het geweldig! Daarnaast natuurlijk een heerlijke ligging, prachtige omgeving in alle seizoenen, veel dingen in de directe omgeving te doen. Leuk voor kinderen en volwassenen. Dit keer lekker gewandeld en met de bbq en de vuurschaal aan in de tuin genoten van onze vakantie! Jan en Egidia, we hebben méér dan Genoten! Dankjewel!

Saint Antoine is en blijft onovertroffen!

Johan Martin,
18-12-2018

Met de familie verbleven we in 2018 al voor de 8ste keer in het onovervakantiehuis Saint Antoine in Barvaux/Durbuy. Het is bijna een traditie geworden om met kinderen en kleinkinderen te genieten van een familiereünie. Het is er zelfs zo goed dat wij ons verblijf al hebben geboekt voor september 2019. Het vakantiehuis is mooi gelegen, het is ruim en gezellig. Alles is er aanwezig, niets ontbreekt. De eigenaar verbetert het constant... zo is er nu ook een infrarood sauna in de fitnessruimte. Er is een grote tuin ...de kinderen kunnen er naar hartelust spelen in de zandbak, op de glijbaan of in het kinderhuisje. Volwassenen beschikken over een ruim zonterras met bbq-faciliteiten. Als het al eens slecht weer wordt... dan is er de ruime veranda met tafelvoetbal, ping pong, spelletjes, dvd's, cd's,.... En zoals gezegd er is een ruim aanbod aan fitnesstoestellen. Het dorp is niet ver en warenhuizen liggen binnen handbereik.

Geweldig!

Salina Stubbe,
6-11-2018

We waren aangenaam verrast door het huis!

We werden vriendelijk verwelkomd en kregen een goede uitleg van het reilen en zeilen.

Alles was netjes en enorm goed voorzien: afwasblokjes, afwaszeep, keukenhanddoeken, spelletjes, boeken, CD's en zelfs keukenmateriaal om te bakken!

Ook peper en zout hoef je niet mee te brengen.

De kinderen hebben zich kunnen uitleven in de veranda met tafelvoetbal en pingpong.

Goede bedden en kussens, voldoende ruimte voor iedereen en natuurlijk bieden de sauna en fitnessruimte een leuke ontspanning van spelende kinderen :)

Wij hebben onze volgend verblijf alvast aangevraagd!

Geweldig!

JC,
25-10-2018

Top locatie. Huisje lekker fris en schoon en prima geschikt voor kinderen.

Nadien nog iets vergeten (kinderboekje), werd vervolgens keurig nagestuurd door de familie Paap. Aantal jaar geleden hier ook een drietal jaar achter elkaar geweest met een vriendengroep, de service is nog steeds perfect.

Verslavend, ultiem genieten

Hans de Regt,
30-9-2018

Met een groep vrolijke levensgenieters naar de Ardennen, inmiddels een traditie. Begonnen in huisjes, nu voor de tweede keer in 'Antoine' in Barvaux. We hadden er weer ontzettend naar uit gekeken en het viel niet tegen! Gemoedelijk ontvangen door het echtpaar Paap dat had gezorgd dat alles tot in de puntjes was geregeld. Het huis schoon, fris en kraakhelder en alle kamers konden zó worden betrokken. Alles is 'geregeld' en overal is aan gedacht. Van het haardhout tot aan de eventuele extra fles wijn mocht daar behoefte aan zijn. De omgeving is een Eldorado voor wandelaars en heeft veel gezellige en stemmige gelegenheden om onderweg of naderhand nog even af te zakken voor een drankje of een heerlijke maaltijd. Wij kozen er dit jaar voor om 'thuis' gezamenlijk een aantal heerlijke maaltijden te bereiden. Ook de keuken is uitstekend geoutilleerd dus alles kon perfect worden geregeld, ook voor elf gasten. We hebben wéér geweldig genoten!

Mega fantastisch !

Fonteyn melissa,
19-9-2018

Een zeer aangenaam verblijf alles is de buurt, mooie streek en zeer proper huis.. oook voor de kindjes een leuk speelhuisje met schuifaf en zandbak .. wij zijn al 2 jaar op rij geweest en elkes keer tip top in orde! Een dikke duim

Fantastisch!

P.J. Brouwer,
11-9-2018

Wij hebben ons 45 jarig huwelijk gevierd met ons hele gezin bestaande uit 6 volwassenen en 4 kinderen. Het verblijf in het mooie huis heeft het tot een echt feest gemaakt. Er was voor iedereen ruim voldoende ruimte met veel speelgelegenheid voor onze kleinkinderen. En ´s avonds gezellig met onze kinderen kletsen in de woonruimte. Het huis was van alles ruimschoots voorzien. Voor ons allemaal was het een groot succes wat al begon bij de prettige ontvangst. Alles was goed, schoon en ruim. Een echte aanrader.

Ook de ligging is fantastisch met een mooi uitzicht en een ruime tuin.

Schitterend

Antoine schokker,
3-8-2018

Schitterende woning. Van alles voorzien, van badje tot BBQ. De beheerder is niets te gek. Genoeg activiteiten in de directe nabijheid. We waren met 10 volwassenen en 1 kind. We hebben ons uitstekend vermaakt. We komen zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Antoine in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Antoine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.