Vakantiehuis Antoine

107 reviews over Vakantiehuis Antoine in het Nederlands

Geweldig!

Salina Stubbe
6-11-2018

We waren aangenaam verrast door het huis!

We werden vriendelijk verwelkomd en kregen een goede uitleg van het reilen en zeilen.

Alles was netjes en enorm goed voorzien: afwasblokjes, afwaszeep, keukenhanddoeken, spelletjes, boeken, CD's en zelfs keukenmateriaal om te bakken!

Ook peper en zout hoef je niet mee te brengen.

De kinderen hebben zich kunnen uitleven in de veranda met tafelvoetbal en pingpong.

Goede bedden en kussens, voldoende ruimte voor iedereen en natuurlijk bieden de sauna en fitnessruimte een leuke ontspanning van spelende kinderen :)

Wij hebben onze volgend verblijf alvast aangevraagd!

Geweldig!

JC
25-10-2018

Top locatie. Huisje lekker fris en schoon en prima geschikt voor kinderen.

Nadien nog iets vergeten (kinderboekje), werd vervolgens keurig nagestuurd door de familie Paap. Aantal jaar geleden hier ook een drietal jaar achter elkaar geweest met een vriendengroep, de service is nog steeds perfect.

Verslavend, ultiem genieten

Hans de Regt
30-9-2018

Met een groep vrolijke levensgenieters naar de Ardennen, inmiddels een traditie. Begonnen in huisjes, nu voor de tweede keer in 'Antoine' in Barvaux. We hadden er weer ontzettend naar uit gekeken en het viel niet tegen! Gemoedelijk ontvangen door het echtpaar Paap dat had gezorgd dat alles tot in de puntjes was geregeld. Het huis schoon, fris en kraakhelder en alle kamers konden zó worden betrokken. Alles is 'geregeld' en overal is aan gedacht. Van het haardhout tot aan de eventuele extra fles wijn mocht daar behoefte aan zijn. De omgeving is een Eldorado voor wandelaars en heeft veel gezellige en stemmige gelegenheden om onderweg of naderhand nog even af te zakken voor een drankje of een heerlijke maaltijd. Wij kozen er dit jaar voor om 'thuis' gezamenlijk een aantal heerlijke maaltijden te bereiden. Ook de keuken is uitstekend geoutilleerd dus alles kon perfect worden geregeld, ook voor elf gasten. We hebben wéér geweldig genoten!

Mega fantastisch !

Fonteyn melissa
19-9-2018

Een zeer aangenaam verblijf alles is de buurt, mooie streek en zeer proper huis.. oook voor de kindjes een leuk speelhuisje met schuifaf en zandbak .. wij zijn al 2 jaar op rij geweest en elkes keer tip top in orde! Een dikke duim

Fantastisch!

P.J. Brouwer
11-9-2018

Wij hebben ons 45 jarig huwelijk gevierd met ons hele gezin bestaande uit 6 volwassenen en 4 kinderen. Het verblijf in het mooie huis heeft het tot een echt feest gemaakt. Er was voor iedereen ruim voldoende ruimte met veel speelgelegenheid voor onze kleinkinderen. En ´s avonds gezellig met onze kinderen kletsen in de woonruimte. Het huis was van alles ruimschoots voorzien. Voor ons allemaal was het een groot succes wat al begon bij de prettige ontvangst. Alles was goed, schoon en ruim. Een echte aanrader.

Ook de ligging is fantastisch met een mooi uitzicht en een ruime tuin.

Schitterend

Antoine schokker
3-8-2018

Schitterende woning. Van alles voorzien, van badje tot BBQ. De beheerder is niets te gek. Genoeg activiteiten in de directe nabijheid. We waren met 10 volwassenen en 1 kind. We hebben ons uitstekend vermaakt. We komen zeker nog een keer terug.

We komen 200% terug!

Fam. Pattinama
3-8-2018

Fijne uitgebreide info gekregen over het huis (ivm mindervalide zoon) voor het boeken. Ontvangst was zeer hartelijk. We hebben tijdens de midweek echt genoten van elkaar. Echt aan alles gedacht...Voor zowel de jonge ...als de oudere kinderen en ook de volwassenen. De map over de bezienswaardigen was zeer handig maar ook de handleidingen van bijv. Tv. Een en al top.

We komen graag nogmaals terug.

Groeten.

geweldig genoten!

Erica
1-8-2018

wat een heerlijk huis alles erop en eraan!

we waren met familie, 11 personen waarvan 3 kinderen.

het speelhuis en zandbak waren favoriet en de volwassen mannen werden weer kind door de voetbal en pingpong tafel.

heerlijk gebruik gemaakt van de sauna en genoten van de omgeving.

kajakken in de ourthe en de grotten van hotton bezocht.

avonds lekker in de tuin en bbq en .

risk gespeeld. alles is aanwezig!

Fantastisch!

Barbara Thuss
18-7-2018

Een top vakantiehuis, ruim, alles erop en eraan plus extras zoals speelgoed voor kinderen. Hele fijne tuin en terras en geweldig speelhuis voor de kinderen. Mooie omgeving met veel leuke dingen om te doen. Wederom een heel erg fijn verblijf!

Schitterend

Dorien
26-6-2018

Een schitterend huis en aangepast voor kleine kinderen. Zowel jong als oud kan zich hier goed amuseren. Alles is aanwezig en heel proper! Een echte aanrader!

Wij komen zeker terug. De communicatie met verhuurder ging heel vlot en correct. Bedankt hiervoor.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Antoine in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Antoine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.