Vakantiehuis Antoine

102 reviews over Vakantiehuis Antoine in het Nederlands

Schitterend

Antoine schokker
3-8-2018

Schitterende woning. Van alles voorzien, van badje tot BBQ. De beheerder is niets te gek. Genoeg activiteiten in de directe nabijheid. We waren met 10 volwassenen en 1 kind. We hebben ons uitstekend vermaakt. We komen zeker nog een keer terug.

We komen 200% terug!

Fam. Pattinama
3-8-2018

Fijne uitgebreide info gekregen over het huis (ivm mindervalide zoon) voor het boeken. Ontvangst was zeer hartelijk. We hebben tijdens de midweek echt genoten van elkaar. Echt aan alles gedacht...Voor zowel de jonge ...als de oudere kinderen en ook de volwassenen. De map over de bezienswaardigen was zeer handig maar ook de handleidingen van bijv. Tv. Een en al top.

We komen graag nogmaals terug.

Groeten.

Fantastisch!

Barbara Thuss
18-7-2018

Een top vakantiehuis, ruim, alles erop en eraan plus extras zoals speelgoed voor kinderen. Hele fijne tuin en terras en geweldig speelhuis voor de kinderen. Mooie omgeving met veel leuke dingen om te doen. Wederom een heel erg fijn verblijf!

Schitterend

Dorien
26-6-2018

Een schitterend huis en aangepast voor kleine kinderen. Zowel jong als oud kan zich hier goed amuseren. Alles is aanwezig en heel proper! Een echte aanrader!

Wij komen zeker terug. De communicatie met verhuurder ging heel vlot en correct. Bedankt hiervoor.

In alle opzichten geweldig

Mieke Merkelbach
21-6-2018

Overcompleet huis, in alle opzichten geweldig!

Heerlijke week gehad!

Fam. Thewissen
8-5-2018

Zoals iedereen al schrijft is het huis groot, netjes, schoon en is alles (maar dan ook echt alles) aanwezig. Het speelhuisje en het speelgoed was een groot succes bij de kleintjes en de tennis- en voetbaltafel bij de volwassenen!

De map met tips voor de omgeving was heel fijn en hieruit leuke activiteiten uit gekozen zoals een wandeling naar Durbuy en naar Domaine de Palogne. Prachtige omgeving met supermarkt om de hoek.

Fijn ontvangst, zelfs toen wij een uurtje eerder aankwamen!!

Je voelt je een koning als je op het terras zit!

Fred Wendel
24-4-2018

Een fantastisch huis met alle voorzieningen. Goede ondersteuning als men vragen heeft. Werkelijk alles is aanwezig. Alleen je eigen kleding en toiletartikelen meenemen!

Ik zou niet weten wat je nog meer zou kunnen zoeken in een huis. Alles is perfect voor elkaar en genoeg ruimte voor gezelligheid maar ook om je even terug te trekken. Fijn dat er meerdere badkamers zijn en de bedden slapen heerlijk. Je krijgt ook veel info over de omgeving en wat je allemaal kan doen dus je hoeft je geen seconde te vervelen. Aanrader dus!

De beloofde plaats

Gubbels Fam.
17-10-2017

Gewoon een hele gave vakantiewoning met alles d'r op en d'r aan. Daarbij een echte aanrader " Top vakantiewoning " en dat komt uit ons hart.

Quality time

Hans de Regt
6-10-2017

Totale ontspanning, compleet ontzorgd door de goede voorzieningen. Aan alles is gedacht in dit comfortabel ingerichte huis, waar alles ook werkt. We hebben een top-top-topweekend achter de rug. Heerlijke plek waar we absoluut zullen terugkomen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Antoine in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Antoine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Antoine scoort een 9.48 uit 10 op basis van 102 reviews.