Dohan

Reviews over Dohan

Een echte aanrader

Marion,
    2-8-2018

Een heel erg mooi negen persoons vakantiehuis. Veel ruimte, mooi ingericht, zeer complete keuken, schoon.

Boven de plaatselijke bakkerij (de eigenaren). Erg gastvrije vriendelijke mensen.

Op struikelafstand van de rivier de Semois.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

omgeving

patriek en marie-claire, rita en andré,
    9-10-2012

Dohan is een oud klein dorpje, dus moet ge er niet veel van verwachten.

Maar in de omgeving zijn er mooie wandelroutes en charmante dorpjes met heel mooie uitzichtpunten. Het is ook centraal gelegen om verdere uitstappen te doen en dan terug te keren voor de rust.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Om tot rust te komen

nico,
    31-7-2009

Dohan zelf stelt niet zoveel voor, we gaan hier jaarlijks op verlof in onze chalet. Op 1 taverne en 1 hotel na heb je het heir al vlug gehad, maar hét grote voordeel van Dohan is dat het vlakbij Bouillon gelegen is. Bouillon zelf is vaak te druk om tot rust te komen overdag, maar je kan hier wel redelijk veel doen. Karten, met bootjes op het water, vissen, winkele, markten doen, taverne's doen, ... . Dohan is ook zeer populair bij de scouts al heb je hier niet veel last van. Dohan is ook niet ver gelegen van Florenville, Poupehan, Les Hayons, Noirefonteine, Cugnon, Corbion, Frahan, Rochehaut,... Bij slecht weer gaan we ook wel eens een dagje winkelen in de Cactus in Luxemburg of in een winkelcentrum in Frankrijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009
Dohan scoort een 6,1 uit 10, op basis van 17 reviews