Vakantiehuis Residence Ardochamps

Vakantiehuis Residence Ardochamps

4.8Matig

België, Luxemburg, Dochamps

Op vakantie geweest naar Residence Ardochamps?

4.8Matig

Tonen op kaart

4 reviews over Vakantiehuis Residence Ardochamps

• 2Koen De Broeck27-10-2012

Afrader

Zelfde verhaal als vorige beoordeling. Verhuurder houdt onterecht waarborg in Wij zijn een gezin met kinderen en hebben volgens de verhuurder: wijnvlekken op muren aangebracht, pan ingedeukt, deksels en messen meegenomen ! Veel meer vuilniszakken gebruikt dan in werkelijkheid. En oh ja, de sauna staat in de slaapkamer.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 4deschilder john25-11-2009

Belachelijk.Nooit meer.

Ben ontevreden over dit huis.Is kleiner dan opgegeven.Er is geen vaatwas aanwezig .Heel kleine slaapkamers waar je over elkaar moet kruipen om uit bed te geraken. De afhandeling van de borg:nog 35 euro voor electriciteit extra nadat je al 110 euro terplaatse betaalt. Dan nog een som voor het zogezegd sorteren van afval.Nochtans vuilniszakken gekocht terplaatse. Ik denk dat dit bij elke huurder gebeurt,ongeacht of alles in orde is of niet. Kwestie van nog een extraatje voor iedereen die zich daar bezighoudt met die huisjes. Nooit meer.

Gereisd met oudere kinderen in november 2009

• 9L. Daeleman19-04-2008

Heel leuk paasweekend gehad met de hele familie. Mooi huis met alle voorzieningen en mooie tuin. Geen problemen gehad met eigenaars of verantwoordelijke. Er was enorm veel sneeuw gevallen en de eigenaars zijn zelf komen kijken of alles in orde was en hebben een sneeuwruimer gebracht. Ook Frank (verantwoordelijke) en de man van de plaatselijke taverne heel behulpzaam en vriendelijk. Verder mooie locatie in een prachtig dorp met een mooie natuur.

Gereisd in april 2008

• 4V. Boccoli14-06-2007

Huisje op zich is niet verkeerd, de afhandeling achteraf echter wel. Er is een absurd hoge electravergoeding van de borg afgehouden (helaas de standen zelf niet genoteerd), er werd een vergoeding gevraagd voor het wegbrengen van lege flessen nadat ons telefonisch was meegedeeld dat die mochten blijven staan. Er kwam niemand voor de eindoplevering, maar er werd wel een paaltje in rekening gebracht die wij niet vernield hadden. Dit is na een aantal emails overigens wel "kwijtgescholden". Al met al een nare nasmaak na een overigens leuk weekend.

Gereisd in juni 2007

0 tips over Vakantiehuis Residence Ardochamps