Parc Chlorophylle

7.6Goed

0.9km van centrum

• 8Martine02-02-2020

mooi, educatief en veel te spelen.

Leuk park. Prachtige groene bossen waarin je een mooie wandeling maakt en ondertussen veel educatiefs en veel te spelen tegenkomt. Het "boomkroonpad" valt erg tegen qua hoogte, maar er is genoeg te spelen en te ontdekken. Wij waren er met 2 kinderen van 6 en 8 en hebben ons ruim 3 uur uitstekend vermaakt. Alleen leuk als het droog is, bij nat weer heb je er niks te zoeken.

april 2019

• 7Els de Jong11-05-2019

Mooie speeltuin, saaie educatie

Een prachtige plek, geschikt voor een mooie wandeling met kinderen. Twee grote speeltuinen middenin het groen. De natuureducatie kan alleen veel uitdagender en boeiender. Mijn zoontje wilde heel graag over beestjes leren maar er waren alleen borden met wat tekst erop. Jammer, want op deze geweldige plek kun je zóveel meer aanbieden. Ik hoop dat ze dat stuk nog eens goed aanpakken (a la IVN-natuureducatie) want dan is het er helemaal top.

mei 2019

• 10Tessa14-09-2016

Aanrader

Erg leuk park voor jong en oud...leuke bezigheden voor kinderen. Bij elk nummer is wat te zien of aan te raken..en een heel leuk speeltuin. Ook kun je er eten op een terras met een uitzinnige uitzicht. De entree is ook niet duur

september 2016

• 10ine02-02-2016

toffe

het speelplein was leuk op mijn eentje

Alleen gereisd in augustus 2015

• 7Mw02-08-2015

Mooi, maar uitlegbordjes niet voor kinderen

Mooi om een goede ochtend door heen te lopen. Maar er is maar 1 grotere speeltuin. Met mooi weer is het echt een prachtige wandeling. Helaas zijn de uitlegbordjes saai en niet geschikt voor kinderen.

juli 2015

• 9B.25-05-2015

Super met kinderen!

Leerrijk, toffe speeltuin(en), ... !

mei 2015

• 7Els michiels19-05-2015

Genieten

Rust en ontspanning, allen daarheen

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9Meier19-05-2015

natuurreservaat

goede wandelingen met goede informatiepaneelen

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Chris19-04-2015

Boeiend, afwisselend en leerrijk

Heel mooi en leerrijk park voor zowel jong als oud.

oktober 2014

• 10cdc-vansteenvoort02-03-2015

Zeer speels en leerrijk echt een toffe wandeling.

Een super speeltuin voor groot en klein.

Gereisd met vrienden in maart 2015

10 van de 55 reviews gezien