Camping Panoramacamping Petite Suisse

België, Luxemburg, Dochamps

6Voldoende

• 6Eetgelegenheden
  • 5.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Panoramacamping Petite Suisse voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info

Panorama Camping Petite Suisse is klein maar fijn. Geen riant zwembad en een kleine campingsupermarkt. Wanneer je vooraf broodjes besteld zijn deze de volgende morgen vers. Het sanitair mag wat beter onderhouden worden maar de animatie is dan wel weer top. De camping biedt een mooi uitzicht en ligt in de Belgische Ardennen in Dochamps.

469 reviews over Camping Panoramacamping Petite Suisse

• 8Dennis Krouwel02-01-2020

Geweldig.

De camping heeft een fantastische ligging. Je wandelt/fiets zo de natuur in en bevind je dan in een oase van rust. De omgeving is prachtig. De leiding Vd camping is bijzonder vriendelijk en staat je netjes te woord. De horeca is voortreffelijk, je kunt er heerlijk eten en drinken voor een zeer acceptabele prijs. Wij hebben ons uitstekend vermaakt. Ik zou deze camping dan ook aanraden voor jong en oud!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    8Linda Schwartzmans28-12-2019

Jaarlijkse traditie in de kerstvakantie

We hebben nu twee keer kerst op deze camping gevierd in ons busje en genoten. Aardig personeel, warm toiletgebouw, verse broodjes elke ochtend en mooie wandelingen vanaf de camping. Aan het einde van de middag gezellig met andere campinggasten een biertje drinken en spelletje doen. Met de nieuwe eigenaar nu ook met maaltijden.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 3Cees11-10-2019

Nooit meer!!

Camping is vergane glorie.Staat van onderhoud erbarmelijk slecht.Deze camping heeft zeker potentie om weer de topcamping van weleer te worden,maar dan zal er flink geinvesteerd moeten worden.En er zal een beheerder op de camping moeten komen die bereid is om het de gasten naar de zin te maken!!!

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 6Ben &Nel16-09-2019

Personeel was aardig. Wij komen niet meer ter ter

Dat er geen grote menukaart is. Op de site staat er wel een grote menukaart Je kan er alleen maar snack eten,of snitzel uit de frituur. In de acsi staat dat er wel een grote kaart is. Sanitair ziet er niet fris meer uit.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Iris W31-08-2019

Kleinschalige en groene camping met leuke animatie

Voor het eerst dat ik een review schrijf, want de camping is zoveel meer waard dan hier soms wordt beweerd. Groene camping met zeer schoon sanitair (met zeep en toiletpapier). Animatie onwijs leuk voor de kids,enthousiaste meiden en jongens die 3x per dag voor verschillende leeftijden shows/spelletjes/activiteiten organiseren. Muziek staat ook niet achterlijk hard, zoals je soms hebt bij sommige vakantieoorden. Zwembad leuk en veilig voor de kleintjes (afzetting en niet glad langs de rand). Restaurant niet mega culinair, maar prima. Vanuit camping kan je meerdere wandelingen maken en leuke beekjes en steden (Durbuy!) dichtbij. Vergeet ook niet de grotten van Han (incl wild life park)! Wij verkleden in een Fiji stacaravan. Verouderd, maar (redelijk/genoeg) schoon. 2x technische dienst nodig gehad (verstopping en geen elektriciteit),binnen 5 minuten ter plaatse en probleem gelijk verholpen. Enige maar grote nadeel waren de bedden,hard!

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Emmi lausas24-08-2019

Heerlijke redelijk rustige camping. Met veel activiteiten elke dag voor kinderen. Mooie omgeving. Goede facililtaire accommodaties. Voor ieder wat wils kids en ook voor ouderen een tent waar je allerlei activiteiten kan regelen. Super geweldig. 3e keer en blijft lievelings camping

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 7Wil19-08-2019

Prima Camping

Huurtent geboekt voor 13 dagen, waren een beetje ongerust over wat we zouden aantreffen gezien de recensies. Viel ons 100% mee. Iedereen vriendelijk en behulpzaam. Inderdaad het sanitair onder het hoofdgebouw is gedateerd en moet vervangen worden. De andere sanitairgebouwen zijn dat niet, snap de slechte recensies daarover ook niet. En inderdaad in de campingwinkel hebben ze niet alles, daarom is het ook een campingwinkel. Het noodzakelijke is er wel. Eten in het restaurant was prima (en kwam ook voor iedereen op hetzelfde moment...) Met het zwembad is ook niks mis, oke er ligt hier en daar wel een tegel scheef, maar het was schoon en de temperatuur was ook prima. Wat de wegen op het terrein betreft; er kunnen hier en daar wel wat gaten gevuld worden. Samenvattend denk ik dat veel recensies overdreven zijn, wij hebben er in ieder geval weinig van gemerkt. Er zijn wel verbeterpunten maar camping is verder prima

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Dries chelenesp10-08-2019

Roken

Bij onze aankomst werden we hartelijk verwelkomt in de receptie. Na onze incheck hebben we gezellig een drankje gedronken in de bar het bar personeel was SUPER!!!! onze kinderen gingen direct mee met de animatieteam die deden het geweldig maar tot onze grote spijt zagen we de "hoofdanimator" roken in het bij zijn van kinderen en toe we hem er op aan spraken had hij nog een grof antwoord klaar DIT KON ECHT NIET maar de rest was super en deed hun job echt zeer goed

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 7Will smit09-08-2019

Top avond aan de bar

We zaten deze avond met ons gezin gezellig een pilsje te nuttigen in de bar het bar personeel was super en deed hun best om de avond gezellig en sfeervol te maken er waren zelf 2 personen van het personeel die hun helemaal in het temea (country en western) had verkleed dit konden we zeker appreciëren

De camping zelf is top gelegen maar ze moeten roeien met de riemen die hebben .

Conclusie als 2 honden vecht om een been loopt het derde ermee geen

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 1Henk04-08-2019

Achterstallig onderhoud!

Het kan allemaal erg mooi worden, maar niemand die ook maar iets aanstuurt op deze camping. Alles heeft achterstallig onderhoud. Bij het zwembad is veel kapot, tegels afgebroken, meubels die bijna uit elkaar vallen en er te weinig van staan. Overal zand in het zwembad en op de trap naar het zwembad toe. Op een zonnige dag is het zwembad bomvol, hierbij is geen controle van een badmeester welke de regels nastreeft. Overal zwerfafval bij het zwembad en het restaurant. Eten van het restaurant is veel te vet, tafels en het bestek zijn niet schoon. Animatie die rookt in bijzijn van kinderen. Kan nog wel even doorgaan... wij gaan hier nooit meer naar toe!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair