Camping Panoramacamping Petite Suisse

Camping Panoramacamping Petite Suisse

We hebben een aantal aanbieders voor Panoramacamping Petite Suisse voor je op een rij gezet:

417 reviews over Camping Panoramacamping Petite Suisse in het Nederlands

Niet voor een 2e keer..

isi
18-8-2018

Caravan van een touroperator gehuurd. geen schaduw en geen privacy. Rondom kleine kinderen, dus s'avonds s'nachts en s'morgens vroeg; huilende kinderen. Zwembad was oud en vies maar zoon van 9 heeft zich er prima vermaakt. personeel erg vriendelijk en animatieteam deed zijn best. erg veel rokende mensen. Eten was prima..

Leuke camping voor jong en oud

Brigitte
17-8-2018

Familiecamping in het hartje van de Ardennen die de naam 'panoramacamping' meer dan waard is. Prachtig gelegen, met mooi weer waan je jezelf echt in Zwitserland! Het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. Klantvriendelijkheid: 💯! De kinderen verveelden zich geen seconde dankzij het enthousiaste animatieteam en voor de iets oudere kinderen stond het buitensportteam klaar. Ons zien ze volgend jaar ongetwijfeld terug!

Op een mooie rustige plek van de camping. Hele dag zon, en uitzicht over de heuvels. Dit is echter niet op de hele camping! Vroeg boeken en 12€ extra om een plek te kunnen kiezen was een goed idee. Kinderen van 11 hadden niet veel aan de animatie omdat 4-7 jarigen in de meerderheid waren. Het zwembad in en zelf een speurtocht gemaakt, was leuk om te doen. Bezoek aan klimbossen in de omgeving heel prettig. Alle medewerkers op de proef gesteld met weken lang een volle camping. Ze hebben het, wat ons betreft, prima gedaan. Dat belooft, volgens ons, veel goeds volgend jaar. Het sanitair had het ook druk. Storingen leveren soms gemopper op maar werden ook verholpen. Zwerfvuil en volle prullenbakken waren storend. 's nachts auto's over de camping was niet prettig. Restaurant en bar van de camping prima. Tip: 'Le Miroir' in Dochamps.

Vrij Uit

Het personeel is erg vriendelijk, het het eten was heerlijk in het restaurant op de camping. Het sanitair in het hoofdgebouw was ronduit smerig, de douches waren koud en de vloer was de hele dag nat en modderig. Wij stonden op een plek naast de afvalstort en deze maakte een erg hinderlijk geluid. Onze kampeerplaats was op een zandbak, waardoor we de hele week zand in de tent hadden, erg vervelend! Verder wel een goede vakantie gehad door de omgeving, en het vriendelijke personeel!

Geweldig super gehad ❤️

Kim
15-8-2018

Wat een super team staat er op deze camping van t animatie team tot aan de kok

Die trouwens heerlijk stoofvlees maakt echt een aanrader 😍

Receptie is ook top als er wat is word t meteen geregeld wij gaan hier zeker nog

Een keer heen ook een top eigenaar begaan met de mensen op de camping en zn

Personeel !! T zwembad was ook super verwarmd erg lekker m'n dochter heeft er elke dag heerlijk gezwommen

En als ze daar niet was was ze wel in de speeltuin of bij de animatie te vinden

Het kindersanitair is ook heel mooi en handig gewoon top 👍

Nooit meer!

W
13-8-2018

Ontzettend vies sanitair. Koude en vieze douches. Van de 4 afwasbakken was er 1 kapot en 1 gaf alleen koud water. Toiletten en vooral douches erg smerig. Op onze klachten werd niet gereageerd. Ook niet door touroperator. Deze camping is geen 4 sterren waardig.

Voldoende vermaakt

Cindy
11-8-2018

Bij aankomst bleek onze plek vergeven, we kregen een alternatief welke we hebben aanvaard, was mooi afgelegen en in de schaduw, we hebben wel om compensatie gevraagd en gekregen, zeer blij met deze afwikkeling ondanks de domper. Rondje door de douches, toiletten leert direct dat het niet schoon is, slecht ondehouden, de schoonmaaksters maken schoon met vieze doeken, vies water, geen handschoenen. Heel de dag staan er vuilniszakken en dozen voor het sanitair gebouw, super vies. Het zwembad was erg koud, maar we hebben er de hele week veel plezier van gehad. Eten was heerlijk, wel erg jammer dat we in het restaurant aan het eten waren en de tv keihard aan werd gezet voor het voetbal. We konden niet gezellig praten. Rokers die op het terras gingen staan naast de tafel waar jij aan het eten bent. Erg hinderlijk.

Animatie team was echt top! Wat een leuk en lief team, barpersoneel ook erg goed en gezellig.

Gebrekkig sanitair en zeer slechte hygiëne. Slechte prijs/prestatie verhouding, geen 4 sterren waardig.

Tja kan beter

Kimm
8-8-2018

De animatie van deze camping was super !!! Kids hebben genoten.

Maar de rest aan hygiëne laat sterk te wensen over , nou vind ik dat de Belgen daar nooit heel sterk in zijn maar dit is wel heel erg !!

De kok staat te roken en duikt zo de keuken weer in zonder handen wassen , dat kan je nml zien keuken staat de deur wagen wijd open .

Vliegen op de wc , wordt niet schoon gemaakt haren van de vorige dag liggen er de volgende dag weer !!

Vies zwembad , geen toezicht !!

Mooie panorama camping!!

Pulles
6-8-2018

Mooie nette camping. Genoeg te doen voor jong en oud. Elke ochtend verse broodjes ( wel even bestellen) sanitair redelijk tot schoon

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Panoramacamping Petite Suisse in Dochamps, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Panoramacamping Petite Suisse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Panoramacamping Petite Suisse scoort een 6.95 uit 10 op basis van 417 reviews.