Géén boekingskosten
/België/Luxemburg/Dochamps/Campings Dochamps/Camping Panoramacamping Petite Suisse

Panoramacamping Petite Suisse

BelgiëLuxemburgDochamps

We hebben de beste aanbieders voor Camping Panoramacamping Petite Suisse voor je op een rij gezet:

5.2MatigScore uit 514 reviews
+70/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.2MatigScore uit 514 reviews
  • 4.9Staat v/h sanitair
  • 4.8Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Panorama Camping Petite Suisse is klein maar fijn. Geen riant zwembad en een kleine campingsupermarkt. Wanneer je vooraf broodjes besteld zijn deze de volgende morgen vers. Het sanitair mag wat beter onderhouden worden maar de animatie is dan wel weer top. De camping biedt een mooi uitzicht en ligt in de Belgische Ardennen in Dochamps.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

514 Reviews over Panoramacamping Petite Suisse

• 7Chantal19-09-2022

Fijne vakantie

Ik herken veel van de verhalen die hier beschreven staan niet. Wij waren in de eerste week van de zomervakantie en het was nog niet zo druk op de camping. De camping is netjes en verzorgd, het zwembad is heerlijk en het restaurant prima. Erg gastvrij en goed eten. Alle medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een Fins chalet geboekt voor 4 personen. Deze was wel wat kleiner dan verwacht en had een vrij stijle trap naar boven. Op de website van de camping staat dat ook netjes aangegeven maar ik had via Vrbo geboekt en daar stond dit niet vermeld. Ook was de vloer niet helemaal waterpas van het chalet, miste ik een kast op kleding kwijt te kunnen en was er geen WiFi in het chalet. WiFi is alleen rond het hoofdgebouw/zwembad/restaurant.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 4Esther29-08-2022

Niet doen.

Verblijf midden aug tot eind aug. Aankomst met man en peuter. Fuij stacaravans bleek later zijn allemaal afgeschreven (heeft de eigenaresse ons zelf gezegd). Gaan ooit ook weg maar de prijzen zijn er niet naar en informatie vooraf aan boeken niet bekend. Onze 1e Fuij bleek onveilig door los hangend en ondeugdelijk bevestigd elektra. Dus binnen het uur na aankomst stonden we weer bij de receptie. Er kwam een tijdelijk alternatief maar kostte ons wel een vakantiedag en onrust. 3 accommodaties in 3 dagen. Niet fijn. Schoonmakers zijn alles behalve goed. Heb gezien dat ze amper schoonmaken als gasten weggaan en gebruiken smerige doeken. We hebben ons 3e accommodatie ook maar zelf gepoetst.
    Veel en tot laat geluid. Veel autos op sommige plekken waardoor bewegingsvrijheid voor kinderen beperkt raakt. Eten in restaurant is ok maar niet wat je zou verwachten. Receptie personeel is vriendelijk. Omgeving is mooi. Was eenmalig op deze camping.

• 4Eetgelegenheden
  • 6Vivian28-08-2022

Mooie lokatie maar heel veel geluidsoverlast

De lokatie is fantastisch gelegen met prachtig uitzicht. Echter de indeling van de camping in terrassen met relatief weinig planten en de standplaatsen dicht op elkaar maakt dat er veel geluidsoverlast is. Sowieso is het er erg druk en rumoerig. Tijdens de zomervakantie veel feestende tieners die tot laat op de avond dronken over de camping lallen. In laatste weekend van augustus streken alle Max Verstappen fans op de camping neer, tot diep in de nacht was er zoveel lawaai dat het lek alsof we onze tent in de kroeg hadden opgezet. Dit alles past totaal niet bij het beeld van een familiecamping waarbij volgens decreteren van de camping na 23:00 iedereen stil dient te zijn.

De animatie voor kinderen was fantastisch goed geregeld. De kinderen hebben zich daarnaast in het zwembad goed vermaakt, hoewel het wel wat klein was en erg druk.

De drukte en geluidsoverlast maken dat we helaas niet nog een keer voor deze camping zullen kiezen

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 3J. van Bussel19-08-2022

Zeer drukke in slechte staat verkerende camping

Op de site ziet Petit Suisse er als een gemoedelijke, groene en ruime camping uit. In werkelijkheid is werkelijk alles behalve de weggetjes slecht tot zeer slecht onderhouden, worden kleine reparaties niet uitgevoerd (van de receptie tot de speeltuin tot het sanitair en de kampeerplaatsen). Het is van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat zeer rumoerig tot ronduit ernstige geluidsoverlast. Het campingpersoneel registreert dit wel, maar doet er verder niets mee. Het personeel in het restaurant is zeer onvriendelijk. Het campingwinkeltje is zeer klein met vooral een minimaal vers aanbod en erg duur. Het water was niet drinkbaar tijdens ons verblijf vanwege de aanhoudende droogte. Dit werd pas een paar dagen later gemeld dan dat de camping al onbetrouwbaar water elders inkocht en er meerdere gezinnen zeer ziek zijn geworden van het water. Enige pluspunten: zeer vriendelijk receptie personeel en het brood wat je vooraf kan bestellen is oké.

• 2Staat v/h sanitair
  • 5Fam v16-08-2022

Helaas niet nogmaals

Animatie verdiend zeer veel lof. Deden het fantastisch. Echter veel problemen met water gehad was vaak geel gekleurd. Maar ijzerwaarde was binnen de norm volgens receptie🫤 Restaurant niet geschikt voor aankomst dag patat alleen te halen tussen 17-19u daarna niet mogelijk. Niet kunnen eten in restaurant terwijl zaal geheel leeg was. Broodjes service slecht alleen broodjes als je een dag van te voren voor 17 u besteld . Dus ben je later aangekomen volgende dag geen brood. Eigen internet zeer slecht te bereiken. Eigen netwerk geen bereik Waardoor slechte bereikbaarheid met noodzakelijke mail verkeer

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 3Fam Jansen07-08-2022

Vertrouw ze niet, komen hun toezeggingen niet na

Superdrukke camping, veel lawaai, en een campingbaas die zijn beloftes niet nakomt. We zijn hier geweest om te bezien of we hier een seizoenplek voor de winter wilden huren. Van te voren was ons bevestigd dat er plek was. Bij aankomst op de camping eerste even rondgekeken, sanitair niet echt proper, niet alles functioneerde, de wegen waren redelijk, en toen naar de receptie om te informeren welke seizoensplekken nog beschikbaar waren. Groot was onze verbazing toen iemand die uit het kantoortje achter kwam zei dat er besloten was geen seizoensplekken meer te verhuren. Op onze opmerking dat het ons de dag ervoor nog toegezegd was dat er plekken waren glimlachte mevrouw, wees naar boven en zei dat ze er verder niks aan kon doen. Waarschijnlijk had een studente ons verkeerd geinformeerd. Daar hadden we dus 350 km heen en ook weer terug, is 700 km voor niks voor gereden. Jammer, zeer onder de maat prestatie die een slechte nasmaak geeft.

• 4Staat v/h sanitair
  • 4Hannah20-07-2022

Zeker geen 4 sterren waard

De chalet caravans zijn mooi maar vies (dik stof onder de bedden en op de kasten) en onpraktisch ingericht: geen stopcontact (voor bijvoorbeeld een babyfoon) in de kinderslaapkamer en weinig ruimte om een kinderbedje kwijt te kunnen. Geen plankje in de badkamer in je spullen op te zetten; geen toiletrolhouder. Vries'vak' in de koelkast is slechts een open vriesplank die niet vriest. - het peuterbad is vrijwel de gehele periode dat wij er waren niet beschikbaar geweest. Er is geen alternatief of compensatie geboden. - het zwembad is klein - de speeltuin is ookklein en erg beperkt; alleen leuk voor oudere kinderen. Voor de kleintjes (tot 4 jaar) is er echt heel weinig. de bediening bij het restaurant spreekt enkel Frans, nauwelijks Engels en is ronduit onvriendelijk. - het brood, dat je een dag van tevoren moet bestellen, is al oud en uitgedroogd bij het ophalen. Een dag later kun je iemands hoofd inslaan met het stokbrood.

• 8Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 1Pascal Linden25-06-2022

Ver beneden maat!

Dramatisch, ik zou deze camping absoluut afraden!! De reviews op hun eigen website zijn misleidend en geven verkeerd beeld over de camping.

Geluidsoverlast tot in de late uurtjes tot na 01:30 uur vind ik echt onacceptabel. Dit wordt voornamelijk veroorzaakt door de grote groepen die toegelaten zoals 400 fietsers of een rugbyteam van 100 man. 1,5 week verbleven waarvan 1 week in deze herrie. In hun folder staat dat het na 23.00 uur stil moet zijn op de camping dit wordt niet gehandhaafd en je wordt uitgelachen door het personeel wanneer je dit aankaart, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Het noodnummer van de camping bellen heeft geen resultaat, wordt niets gedaan.

Evenementen stonden niet vermeldt op de website bij boeken van deze vakantie. Restaurant 4 dagen achterelkaar gesloten alleen geopend voor de grote groepen, teleurgesteld.

Zwembad werd in de middag in beslag genomen door de grote groepen...

• 1Noor20-06-2022

HELS NOOIT MEER

Ga niet naar deze camping!! Er wordt gezegd dat er een bar/restaurant is, maar bij aankomst op de camping bleek dat zij ook evenementen houden op de camping waardoor alle camping gasten uitgesloten worden van bar/restaurant. Dit is niet van te voren gemeld!! Alles was gewoon dicht. Je kon niet eens een kop koffie drinken. Er waren 500 feestende mannen aanwezig die tot laat in de nacht aan het schreeuwen waren vanuit een feesttent met house muziek daarna ging het schreeuwen de hele nacht door mensen liepen langs je tent te schreeuwen waar kinderen in lagen te slapen. Als je het noodnummer belt wordt je uitgelachen..

In het zwembad werden vrouwen lastig gevallen en geïntimeerd. Het personeel was onvriendelijk en chagrijnig en konden je niet normaal te woord staan. We hebben gevraagd bij de receptie hoe dit kon? en we kregen een grote mond! Mensen sla deze camping alsjeblieft over… DRAMA!!

• 3Sigrid19-06-2022

Ontgoocheld

De camping was verhuurd aan bikers. Er was geen kinder animatie zoals aangekondigd op de website (na klacht werd dit van de website verwijderd. Iedere nacht was er nachtlawaai . Er werden privéfuiven georganiseerd: 60dB in onze accomodatie) Het restaurant kookte enkel voor het privé-event. Geen enkele tegemoetkoming ontvangen na meerdere meldingen.

• 3Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar