Camping Panoramacamping Petite Suisse

Camping Panoramacamping Petite Suisse

We hebben een aantal aanbieders voor Panoramacamping Petite Suisse voor je op een rij gezet:

392 reviews over Camping Panoramacamping Petite Suisse in het Nederlands

Mooie camping.Helaas was de luxe stacaravan,zoals wij deze boekten,zijn naam niet waardig!Zeer verouderd.Niet proper,houten planken van het terras los,gevaarlijk.Bij openen van kasten vochtgeur. Stonden vochtveters.Verwarming deed het ook niet.De tv ook niet + Zwakke waterdruk.Na melding op dag 1 werd beloofd er iets aan te doen maar niemand gezien.Blijkbaar reageerde de eigenaar van de stacaravan niet.Dus pech!!Zij beloofden zelf eens te komen kijken maar niemand gezien.Ook positief nieuws:Voor de rest wel heel vriendelijk personeel.Ook wel jong en zeer onervaren personeel.Animatie team was super!!Cafetaria gezellig en de omgeving van de camping ook heel mooi en rustig.Met de wagen kan je even verderop gaan winkelen.Camping winkeltje aan de dure kant.Met de tent willen we wel nog eens terugkomen.Puur voor de kinderanimatie!De sanitair op de camping lijkt vernieuwd en was zeer netjes.Alsook de ruimte met de wasmachine,ferme toestellen.

Erg mooie en gezellige camping

Familie Delhez, 16-5-2018

Panoramacamping Petite Suisse is een erg kindvriendelijke camping met een leuk zwembad. Camping heeft een gezellige horecagelegenheid met een uitgebreide kaart. De omgeving is prachtig, goed om actief buiten te sporten, wandelen en Fietsen tevens zijn er mooie plaatsen in de buurt zoals La Roche. Pluspunt aan deze camping is dat die hele jaar open is dus ook in de winter daar terecht kan om van de sneeuw te genieten.

Een top camping

Lb, 14-5-2018

Petite swisse is een top camping top locatie voor prachtige natuur wandelingen super vriendelijk personeel in de recepie en vooral de horeca is super zeker een aanrader voor jong en oud

Een aanrader

Miranda petes, 14-5-2018

Aangename camping met een zeer mooie omgeving . Er is voldoende in de buurt om uitstappen te doen tijdens je verblijf . Op de camping zelf is er ook een enthousiast animatie team voor jong en oud .Er heerst een aangename sfeer . De uitbaters en personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam . Ik zou zeggen een dikke duim ...doe allemaal zo verder... tot snel

Fantastische plek

Familie trum, 13-5-2018

We hebben een geweldige tijd gehad met onze kinderen ,het zwembad was een heerlijk verkoeling met de prachtige zonnige dagen die we gehad hebben ,animatie was geweldig ,elke dag weer vol energie ,op de receptie spreken ze Frans en Nederlands ,wel zo handig , restaurant was top , en sanitair proper , conclusie zeker waard om snel weer te boeken voor de grote vakantie

Super week gehad!

Stephanie B, 13-5-2018

Wij waren hier een week op vakantie, super behulpzaam personeel, elke dag kan je heerlijke verse broodjes bestellen in het winkeltje. Leuk groepje enthousiaste entertainers

Goede kaart en de bar met een terras uitkijkend op het zwembad! Bedankt voor deze week!

Vriendelijk personeel, super mooi uitzicht

Marloes, 13-5-2018

Prachtige omgeving, super vriendelijk behulpzaam en hartelijk personeel. Wij hadden een onwijs mooie plek met prachtig uitzicht. Toen de electra even niet werkte werd dit direct opgelost.

Leuke camping, maar toch wat puntjes die aandacht verdienen. Sanitair niet super fris. Mag vaker worden schoon gemaakt. De beheerders kunnen er natuurlijk niks aan doen dat bezoekers viespeuken zijn, maar toch. Dames douches zijn vervelend. Je hebt 6 minuten en daarvan ben je 4 minuten bezig de goede temperatuur te vinden. Straal is ook niet je dat...Bij de mannen was dat beter. Tennisbaan mochten we zonder te betalen gebruiken. Is wel een hobbelig veld, zou geen probleem zijn om er voor te betalen als ie beter was. Er zijn geen supermarkten dichtbij de camping dus zorg dat je je boodschappen bij je hebt.

Camping met veel mogelijkheden.

Erik, 13-5-2018

Mooie camping met prachtige uitzichten, gezelligheid troef in de cafetaria met mogelijkheid tot een lekker etentje. Genieten van een drankje op het terras met zicht op het driedelige zwembad.

Voor wandelaar en fietser een echt uitdagende omgeving, die niet zal teleurstellen. We hebben er genoten, en komen zeker nog eens langs !!

Fantastische familiecamping!

Peter De Lannoit, 12-5-2018

Fantastische camping! Gezelligheid troef, mooie plaatsen, schitterende omgeving. Behulpzame uitbaters en vriendelijk personeel. Kortom een aanrader!

Leuke camping

Deschepper Sandra, 12-5-2018

Camping die ideaal ligt in de natuur voor leuke wandelingen. Met sympathieke uitbaters en personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Panoramacamping Petite Suisse in Dochamps, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Panoramacamping Petite Suisse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Panoramacamping Petite Suisse scoort een 6.96 uit 10 op basis van 397 reviews.