Camping Panoramacamping Petite Suisse

Camping Panoramacamping Petite Suisse
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Panoramacamping Petite Suisse voor je op een rij gezet:

416 reviews over Camping Panoramacamping Petite Suisse in het Nederlands

Met jonge kinderen

Je moet er van houden.

Paul P
21-9-2018

Personeel vriendelijk , Restaurant oke , Sanitair boven is schoon onder het hoofdgebouw weet ik het niet. Vriendelijke mensen ontmoet , en veel snob zowel oud als jong. Niet mijn camping vanwege de onbeleefdheid van de gasten .

Maar ieder zijn ding ,niet of nooit terug komen is misschien overdreven ,niet voor de camping meer voor zijn gasten.

Nooit meer.

Sabrine
27-8-2018

De camping is voorzien van slecht sanitair, , niet schoon, de helft van de tijd kwam er geen warm of helemaal geen water uit de douche.

Camping was erg groot en veel animatie waardoor het tot 23 uur herrie was op de camping. Voor een 4 sterren camping, vond ik het erg slecht en erg duur.

Camping heeft zijn glans verloren!

Meindert
22-8-2018

Helaas van te voren niet op Zoover gekeken naar de referenties, vanuit de site met veel verwachtingen naar de camping afgereisd. Helaas is de titel “Beste Camping van België “ door het RTL programma een tijd geleden al ingeleverd. Deze camping heeft duidelijk zijn glans verloren. Sanitair in hoofdgebouw slecht, vies, koud water in douche en afwasplaats. Veel rondslingerend vuil op het terras, regelmatig volle prullenbakken. Plijster in een douche heeft daar minimaal een week geleden. Hoe kritisch is de schoonmaak. Heb nog nooit een camping meegemaakt waar de vuilstort op de camping is en zichtbaar vanaf de plaats. Er zou een nieuw team staan die met bovenstaande bezig is. Animatie was top, voor ons met name het entertainment ‘s avonds. Kortom, een camping die zijn vier sterren zeker niet waard is. Veel toeristische trekpleisters op ruime afstand van de camping, la Roche echter op korte afstand. Geen aanbeveling van ons uit.

Kindvriendelijke camping

Anna
21-8-2018

Leuke vakantie gehad in Dochamps. Prima tent van een touroperator, keukentje een beetje wankel en de ondergrond een beetje schuin maar dat hoort bij camperen. Prima douches, wel met timer, maar 6-6,5 minuut is genoeg. Meerdere waterpunten op de camping, alleen maar 3 sanitair gebouwen, dus dat was een eindje lopen. Zwembad niet heel groot maar prima voor de kinderen. Erg enthousiast animatieteam, vanaf 10 tot 13.00 meerdere activiteiten voor de kinderen. Restaurant heeft een beperkte kaart en de supermarkt echt een minimaal assortiment, dat is jammer want de dichtsbijzijnde supermarkten zijn toch een eindje rijden. Wel elke dag vers brood als je het besteld. Erg kindvriendelijke camping. Plaatsen niet zo heel groot en geen afscheidingen er tussen dus weinig privacy. Sanitair redelijk schoon maar dat ligt vooral aan mede campinggasten die niet opruimen en met modderschoenen gewoon over al lopen.

Niet voor een 2e keer..

isi
18-8-2018

Caravan van een touroperator gehuurd. geen schaduw en geen privacy. Rondom kleine kinderen, dus s'avonds s'nachts en s'morgens vroeg; huilende kinderen. Zwembad was oud en vies maar zoon van 9 heeft zich er prima vermaakt. personeel erg vriendelijk en animatieteam deed zijn best. erg veel rokende mensen. Eten was prima..

Leuke camping voor jong en oud

Brigitte
17-8-2018

Familiecamping in het hartje van de Ardennen die de naam 'panoramacamping' meer dan waard is. Prachtig gelegen, met mooi weer waan je jezelf echt in Zwitserland! Het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. Klantvriendelijkheid: 💯! De kinderen verveelden zich geen seconde dankzij het enthousiaste animatieteam en voor de iets oudere kinderen stond het buitensportteam klaar. Ons zien ze volgend jaar ongetwijfeld terug!

Op een mooie rustige plek van de camping. Hele dag zon, en uitzicht over de heuvels. Dit is echter niet op de hele camping! Vroeg boeken en 12€ extra om een plek te kunnen kiezen was een goed idee. Kinderen van 11 hadden niet veel aan de animatie omdat 4-7 jarigen in de meerderheid waren. Het zwembad in en zelf een speurtocht gemaakt, was leuk om te doen. Bezoek aan klimbossen in de omgeving heel prettig. Alle medewerkers op de proef gesteld met weken lang een volle camping. Ze hebben het, wat ons betreft, prima gedaan. Dat belooft, volgens ons, veel goeds volgend jaar. Het sanitair had het ook druk. Storingen leveren soms gemopper op maar werden ook verholpen. Zwerfvuil en volle prullenbakken waren storend. 's nachts auto's over de camping was niet prettig. Restaurant en bar van de camping prima. Tip: 'Le Miroir' in Dochamps.

Het personeel is erg vriendelijk, het het eten was heerlijk in het restaurant op de camping. Het sanitair in het hoofdgebouw was ronduit smerig, de douches waren koud en de vloer was de hele dag nat en modderig. Wij stonden op een plek naast de afvalstort en deze maakte een erg hinderlijk geluid. Onze kampeerplaats was op een zandbak, waardoor we de hele week zand in de tent hadden, erg vervelend! Verder wel een goede vakantie gehad door de omgeving, en het vriendelijke personeel!

Geweldig super gehad ❤️

Kim
15-8-2018

Wat een super team staat er op deze camping van t animatie team tot aan de kok

Die trouwens heerlijk stoofvlees maakt echt een aanrader 😍

Receptie is ook top als er wat is word t meteen geregeld wij gaan hier zeker nog

Een keer heen ook een top eigenaar begaan met de mensen op de camping en zn

Personeel !! T zwembad was ook super verwarmd erg lekker m'n dochter heeft er elke dag heerlijk gezwommen

En als ze daar niet was was ze wel in de speeltuin of bij de animatie te vinden

Het kindersanitair is ook heel mooi en handig gewoon top 👍

Nooit meer!

W
13-8-2018

Ontzettend vies sanitair. Koude en vieze douches. Van de 4 afwasbakken was er 1 kapot en 1 gaf alleen koud water. Toiletten en vooral douches erg smerig. Op onze klachten werd niet gereageerd. Ook niet door touroperator. Deze camping is geen 4 sterren waardig.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Panoramacamping Petite Suisse in Dochamps, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Panoramacamping Petite Suisse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.