Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

35 Reviews over La Maison du Docteur

• 8Stan Vinckx24-07-2013

Heerlijke vakantie

Een mooie Ardeense karakterwoning met een goede accommodatie en voorzien van alle modern comfort,twee zeer ruime moderne badkamers en zeer proper en goed onderhouden door de erg vriendelijke huiseigenaar. Zeer rustig en mooi gelegen en toch niet te geïsoleerd en afgelegen. De kinderen konden naar hartelust spelen in de afgesloten ruime tuin met speeltuig.Deze iets duurdere woning bied een goede kwaliteit voor de kostprijs en heeft ons een aangename vakantie bezorgd.

• 8ghislain.le06-06-2013

Mooie omgeving

prachtig om een weekend met vrienden of famiie door te brengen. kleine aangename en rustige dorpskern

• 8Kouwenberg18-05-2013

Erg fraai woonhuis voor het gehele gezin

Voor iedereen (elke leeftijd) een fantastische locatie/woning. Doordat wij vanwege het wat koude weer meer binnen zijn geweest was de eetkamer met tafel voor 11 personen een uitkomst.

• 9Heps Victor30-03-2013

Uitmuntend !

Wij verbleven in dit vakantiehuis met 6 volwassenen, en 5 kinderen, waaronder 1 baby. En dit in een zeer koude periode met veel sneeuw, half maart 2013. Bij aankomst was alles piekfijn in orde en zeer netjes gekuist. Het vakantiehuis beantwoordde volledig aan de beschrijving op de website. Dus zeer goed uitgerust om 11 mensen comfortabel en warm te huisvesten. De verhuurder was zeer behulpzaam en zeer vriendelijk. Spreekt goed nederlands, en wees zelfs met een plannetje de plaats aan waar de kinderen het best met de slee konden spelen. Ook in de tuin konden zij naar hartelust ravotten in de sneeuw. Kortom, een aanrader in deze zeer mooie streek.

• 8Familie van Gerner01-11-2012

Heerlijke plek!

Prachtige herfstdagen in prettig huis doorgebracht! Rustig dorp, uitzicht op kerk. Boulangerie en cafe op loopafstand. Omgeving prachtig. Sympathieke eigenaars,behulpzaam. Volop vertier in omgeving.

• 10Gettemans 16-09-2012

Mooi huis op een rustige plek in het dorp gelegen

We hebben een super vakantie gehad! Mooie ligging van het huis, rustige omgeving, lekkere grote tuin voor kinderen maar ook als je bv wilt badmintonnen. Inrichting is netjes,mooie keuken en badkamers,ruime slaapkamers en 2 leuke zitkamers. Eigenaars waren erg aardig, ze sprekend redelijk goed nederlands. Je zit op een centrale plaats als je uitstapjes wilt maken naar bv: La Roche,Coo (Daar zit Plopsaland) Bastogne, Spa en nog meer. Ik zou het zeker een keer proberen!

• 9Vanhaelewyn11-09-2012

Mooi kader, zeer goede infrastructuur

Zeer rustig gelegen, zeer degelijk uitgerust en de eigenaar, die ernaast woont verleende ons alle faciliteiten (water voor een zwembadje, materiaal voor barbecue, voldoende parasols ....) Een klein dorp maar toch voldoende voorzieningen (café restaurant, winkeltje). Wij hadden wel uitzonderlijk prachtig weer! Wellicht zou het iets minder geweest zijn moesten we veel binnenblijven, immers met kinderen zijn de ruimtes nogal klein - met volwassenen zou het wel te doen zijn. Een aanrader, wij zouden dit zeker herhalen.

• 8k.vos12-08-2012

De moeite waard

Jammer dat er geen minizwembad was voor kinderen tot 5 jaar

• 8G. Hodzelmans03-06-2012

Compleet en schoon huis

In het huis en vooral in de keuken is alles aanwezig wat je nodig hebt. De beheerder is heel behulpzaam, al vonden we de vele instructies en waarschuwingsbordjes aan de muur wel een beetje erg betuttelend. Maar misschien is dat voor andere groepen (jongeren) wel nodig. De tuin is heel ruim, een paar extra speeltoestellen zouden de kindvriendelijkheid bevorderen. De TV mocht wel wat groter. We vonden de borgsom van € 500 wel erg hoog, Pluspunt is wel dat het restant bedrag binnen een week werd terug gestort. Al met al hebben we het prima naar onze zin gehad.

• 0Eva29-05-2012

Fijn huisje voor een goede prijs

Mooi huisje, waarin niks ontbreekt. Vrijwel alles was in de keuken aanwezig, een fijne eetkamer, ruime slaapkamers met kastruimte en gezellige zitkamer. Heerlijke douche en ruime badkamers. Overal is aan gedacht en het ziet er mooi uit. Aanrader! Vriendelijke eigenaar.

Vakantiehuis La Maison du Docteur info

• CafeNiet beschikbaar