Vakantiehuis La Ferme Dochamps

Vakantiehuis La Ferme Dochamps

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis La Ferme Dochamps in het Nederlands

2007

Prachtig groot huis, bijna alles is geheel gerenoveerd

Linda Kooijman
8-3-2007

Prachtig groot huis, bijna alles is geheel gerenoveerd. Wij zijn daar met onze hele familie (23 personen) geweest in de herfstvakantie. Vier appartementen in één huis en allemaal met elkaar in verbinding via tussendeuren, de deuren konden ook op slot! De omgeving is echt prachtig, in het dorpje zelf valt niets te beleven, voor winkels etc. moet je echt naar La Roche(10 km). Op de camping "la petite suisse" kun je 's morgens wel verse broodjes halen.

Gereisd Anders in maart 2007

Vakantiehuis info

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Ferme Dochamps in Dochamps, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Ferme Dochamps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.