Géén boekingskosten

Chalet info

Meer chalet info

15 Reviews over La Cabane

• 8Tommy13-11-2021

Typisch verblijf in Ardennen.

Rustig gelegen chaletje, absolute rust hier. Chaletje was klein en heel gezellig en net, alles wat je nodig hebt voor een leuk verblijf. Hottub en houtkachel was fijn, we hadden wel zelf ons hout meegebracht. Typisch Ardennen gevoel hier. Wij komen zeker nog terug, niks op aan te merken.

• 8Natuur
  • 8Barbara19-08-2021

Prachtig uitzicht

We hebben genoten van een heerlijke vakantie in la Cabane. Een gezellig huisje met fijne veranda en geweldig uitzicht. Ook heb je heel veel privacy en is het een goede uitvalsbasis om prachtige wandelingen te maken.

• 3VDF09-08-2021

Niet aan te raden

Wij huurden samen met onze twee tieners het kleine huisje La Cabane in Dochamps.Buiten is het echt slecht onderhouden. Vuil en vies. De hottub en de bbq wil je eigenlijk met geen vinger aanraken. Afval en versleten vuile tuinmeubels onder het afdak. Afschilferende verf rondom. Binnen is het enorm klein en erg gedateerd. Ruikt er ook constant naar sigarettenrook dewelke vermoedelijk in het hout is ingedrongen. Het beddengoed was vuil en slecht gewassen. Ik heb hier weinig aandacht aan besteed omdat ik mijn eigen beddengoed mee had. Maar jammer genoeg werd de was ervan wel onterecht van mijn waarborg afgehouden. Bellen naar de eigenaar heeft weinig zin. Je moet de kleine lettertjes maar lezen hoor je dan. Binnen ligt de vloer schuin en beweegt als je er op loopt. Naast het huurgeld betaal je nog vaste lasten pp , extra voor de hond, €39 voor de schoonmaak en €100 waarborg (krijg je echter niet volledig terug) en extra voor Wifi.

• 3Robbe09-08-2021

Nooit meer

Mooie ligging, ideaal om te wandelen, chalet biedt het minimum aan comfort.Discussie over de waarborg nadien was er echter te veel aan.Wees dus gewaarschuwd: elke reden zal gebruikt worden om je waarborg niet terug te geven (zonder enige rechtvaardiging). Lees de huurvoorwaarden goed: maak de nodige foto’s van alle gebreken bij aankomst en stuur deze binnen de 2 uur naar de eigenaar (vergeet ook zeker de tuin niet (bbq, hot tub), als je betaalt voor de schoonmaak: dit is enkel een bijdrage: je moet zelf alles schoonmaken, dieren toegelaten en je betaalt er genoeg voor maar er mag geen haartje blijven liggen. Bij vertrek: vraag dat er iemand samen met jou de vaststelling doet want je krijgt nadien geen uitleg meer (of neem de nodige foto’s), betwisten helpt niet want je krijgt geen gehoor: de eigenaar is zeer onbeleefd en onprofessioneel.

• 4dekkers05-05-2021

Geen aanrader!

lange lijst gebods en verbods regels waardoor je je niet welkom voelt. vieze oude dekens voor op het bed, echt goor. inventarisatielijst met prijzen, 3850 euro voor de eettafel die wiebelt en met spanband aan elkaar zit etc. huisje dien je te stofzuigen, stofzuiger is wel kapot. hottub mag je gebruiken echter er is geen hout, water dien je te betalen en reinigen kost 39 euro of zelf doen. rare is, deze wordt wel smerig opgeleverd. dan krijg je naderhand te horen dat de schoonmaakster 1 uur komt schoonmaken (9 pers huis?!) en als het langer is dien je te betalen. verhuurder is ook nogeens onbeschoft in zijn communicatie. kortom ga hier niet naartoe. er zijn legio mooiere, luxere huisjes voor dit geld in deze regio.

• 2Chantal16-09-2020

Geen aanrader, vies en achterstallig onderhoud.

Locatie is goed en het huis ook, als het onderhouden wordt en schoon is. Dat is niet het geval. Wij hebben ervoor gekozen 85 euro schoonmaakkosten te betalen, maar er werd ook nog 200 euro van de borg ingehouden voor onterechte schoonmaakkosten.

• 5SS24-10-2019

Ik raad dit niemand aan.

Wij kunnen beamen dat het huis inmiddels wel wat onderhoud nodig heeft. Veel deuren klemmen, de wasbak in de wc is weggehaald, de luxaflex die moet voorkomen dat je in de badkamer kijkt als je staat te douchen mist 30 cm van in het midden en ga zo maar door. Jammer want dit was een aantal jaar terug nog in orde. Er waren veel vliegen in huis en hadden een soort nest in een raamkozijn boven. Dit zat vol vliegenpoep, we hebben dit eerst schoon moeten maken. Best bizar als je dan een opmerking leest van de eigenaar dat het schoonmaken veel kost en de schoonmaakster maar 2 uur heeft en ze daar dan ook het vuilnis in weg moet brengen. Je zou toch zeggen dat schoon het voornaamste is hoe lang dit dan ook duurt. Ook wij hadden strijd om de hottub en het schoonmaken. Vreemde verklaringen van de eigenaar waarom het allemaal zo moet zijn wat uiteindelijk eindigt met een zucht van verlichting dat we het huis niet meer zullen huren.

• 4H W22-10-2019

Nooit meer

Wij zaten in het grote vakantiehuis. Wij waren hier voor de tweede keer, de eerste keer was 6 jaar geleden. Duidelijk te zien dat er in die 6 jaar weinig onderhoud gepleegd is. In het huis was een stukje vloer kapot, hierdoor scherpe, kapotte tegels. De kinderen moesten echt iets aan hun voeten. Er hing een hele vieze, zure lucht in het huis. De vaatwasser lekte, moest steeds een bakje onder staan. Er waren erg veel vliegen. Op twee slaapkamers moesten we eerst de ramen lappen, omdat ze vol zaten met allemaal kleine vliegjes. De hottub was bij aankomst gevuld met heel smerig water. We hebben hem leeg laten lopen en helemaal schoon gemaakt. Er kwam groene drek van de zijkanten en de bankjes. Bij vertrek hebben we hem weer netjes leeg laten lopen. En wat denk je?! Moesten we alsnog de schoonmaakkosten betalen!! Terwijl hij schoner was dan toen wij aankwamen. Echt heel slecht geregeld, dit was de laatste keer dat we hier waren

• 9Luc16-08-2018

fantastisch

Het chaletje is eenvoudig maar verzorgd en het ligt heerlijk vrij. 's morgens wakker worden met het zonnetje, lekker vrij. Ook de hot-tub is een feestje, was wel even leren en stoken maar toen was het feest met een glaasje in bad.

• 9Gerard Jeurissen26-10-2016

Heerlijk plekje in de Ardennen

Leuk en knus huisje. Heb geen foto's gezien met een houten trap. Ook niet logisch die wordt spekglad in de herfst en winter. Ook onze hond vindt het niet fijn om over de rooster treden te moeten maar doet dit wel. Denk hier dus we bij na. Verder prachtige omgeving en het huisje was schoon en lekker warm. Prima prijs kwaliteit verhouding. Heerlijk gegeten in het dorp waar ook een klein winkeltje is.

Chalet La Cabane info

Soort hotel