Chalet La Cabane

Chalet La Cabane

3.8Onvoldoende

België, Luxemburg, Dochamps

Op vakantie geweest naar La Cabane?

3.8Onvoldoende

• 3.8Inrichting
  • 4.6Hoeveelheid ruimte

Chalet info

Meer chalet info

10 reviews over Chalet La Cabane

• 2Chantal16-09-2020

Geen aanrader, vies en achterstallig onderhoud.

Locatie is goed en het huis ook, als het onderhouden wordt en schoon is. Dat is niet het geval. Wij hebben ervoor gekozen 85 euro schoonmaakkosten te betalen, maar er werd ook nog 200 euro van de borg ingehouden voor onterechte schoonmaakkosten.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 2019
    5SS24-10-2019

Ik raad dit niemand aan.

Wij kunnen beamen dat het huis inmiddels wel wat onderhoud nodig heeft. Veel deuren klemmen, de wasbak in de wc is weggehaald, de luxaflex die moet voorkomen dat je in de badkamer kijkt als je staat te douchen mist 30 cm van in het midden en ga zo maar door. Jammer want dit was een aantal jaar terug nog in orde. Er waren veel vliegen in huis en hadden een soort nest in een raamkozijn boven. Dit zat vol vliegenpoep, we hebben dit eerst schoon moeten maken. Best bizar als je dan een opmerking leest van de eigenaar dat het schoonmaken veel kost en de schoonmaakster maar 2 uur heeft en ze daar dan ook het vuilnis in weg moet brengen. Je zou toch zeggen dat schoon het voornaamste is hoe lang dit dan ook duurt. Ook wij hadden strijd om de hottub en het schoonmaken. Vreemde verklaringen van de eigenaar waarom het allemaal zo moet zijn wat uiteindelijk eindigt met een zucht van verlichting dat we het huis niet meer zullen huren.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 4H W22-10-2019

Nooit meer

Wij zaten in het grote vakantiehuis. Wij waren hier voor de tweede keer, de eerste keer was 6 jaar geleden. Duidelijk te zien dat er in die 6 jaar weinig onderhoud gepleegd is. In het huis was een stukje vloer kapot, hierdoor scherpe, kapotte tegels. De kinderen moesten echt iets aan hun voeten. Er hing een hele vieze, zure lucht in het huis. De vaatwasser lekte, moest steeds een bakje onder staan. Er waren erg veel vliegen. Op twee slaapkamers moesten we eerst de ramen lappen, omdat ze vol zaten met allemaal kleine vliegjes. De hottub was bij aankomst gevuld met heel smerig water. We hebben hem leeg laten lopen en helemaal schoon gemaakt. Er kwam groene drek van de zijkanten en de bankjes. Bij vertrek hebben we hem weer netjes leeg laten lopen. En wat denk je?! Moesten we alsnog de schoonmaakkosten betalen!! Terwijl hij schoner was dan toen wij aankwamen. Echt heel slecht geregeld, dit was de laatste keer dat we hier waren

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 2018
    9Luc16-08-2018

fantastisch

Het chaletje is eenvoudig maar verzorgd en het ligt heerlijk vrij. 's morgens wakker worden met het zonnetje, lekker vrij. Ook de hot-tub is een feestje, was wel even leren en stoken maar toen was het feest met een glaasje in bad.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

9Gerard Jeurissen26-10-2016

Heerlijk plekje in de Ardennen

Leuk en knus huisje. Heb geen foto's gezien met een houten trap. Ook niet logisch die wordt spekglad in de herfst en winter. Ook onze hond vindt het niet fijn om over de rooster treden te moeten maar doet dit wel. Denk hier dus we bij na. Verder prachtige omgeving en het huisje was schoon en lekker warm. Prima prijs kwaliteit verhouding. Heerlijk gegeten in het dorp waar ook een klein winkeltje is.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 1Fam. Beguin15-02-2016

Nooit meer verhuurder en la Cabana

Wij zijn maandag 08-02-2016 rond 17:00 aangekomen bij de Cabana en hebben de auto geparkeerd. Meteen viel ons oog op de trap waar we mee naar boven moesten. Deze was anders als op de foto (foto website is een houten trap en nu zit er een stalen trap met van die roosters/vierkantjes), hier kan onze Amerikaanse Bulldog van 45 kilo niet op. Dit doet te pijn aan de poten, wij hebben het geprobeerd , maar na 1 tree weigerde mevrouw. Er zat niet anders op als haar naar boven te tillen. Dit was is voor mij niet te doen en kwam het op mijn man aan. Die al jaren thuis zit na het hebben gehad van kanker, hij kreeg met moeite onze hond naar boven getild en we zijn het huisje ingegaan. Ik heb de spullen naar boven getild en we hebben een maaltijd gegeten, boekjes gelezen en toen moest mevrouw nog een avondplas/wandeling doen. Mijn man is met hond in de armen, ik ervoor als blokkade naar beneden gelopen en hij durfde het niet meer aan om met de hond naar boven te gaan, hij kon de hond fysiek niet meer tillen. Dit was te gevaarlijk. Daar sta je dan in België om 22:00 uur. Ik heb er voor gekozen om met de hond in de auto te blijven en we hebben dan ook een slechte nachtrust gehad. S ’morgens heb ik besloten om naar huis toe te gaan en daar contact met de verhuurder op te nemen, deze kwam met het idee om karton over de traptreden te leggen. Aangezien het regende (echt noodweer) en dit het vooruit zicht voor de hele week zou zijn leek ons dat niet een veilige oplossing. De verhuurder via mail gevraagd om een tegemoetkoming, echter de verhuurder ziet naar eigen zeggen '' geen steekhoudende argumenten '' om hierin te voldoen.

286 euro weg, geen ontspannen midweekje gehad en zeer verdrietig, teleurgesteld en boos blijven wij een hele nare herinnering zitten. Wij voelen ons misleid door de informatie die ons via de website is gegeven door een niet actuele foto.

Steve, Eigenaar, 10-05-2016

Jammer dat u niet vertelt dat u pas na thuiskomst contact met ons heeft opgenomen. Buiten het feit dat wij geen hondenpension aanbieden, was er zeker een oplossing voor uw probleem gevonden. U schrijft dus een heel lelijk commentaar maar heeft ons nooit in de gelegenheid gesteld het probleem op te lossen, u wilde alleen maar geld terug.

Gereisd met partner in februari 2016

• 6dorstijn05-07-2013

dit nooit meer

het huisje is eigenlijk een zoldertje van een schuur. Erg donker. Wat niet op de foto staat is dat er direkt achter de schuur een groot chalet staat, waarvan de gasten als ze op het balkon zitten direkt in de slaapkamer van het huisje kijken. De hottub duurt zo'n 12 uur voordat je het kunt gebruiken. Het uitzicht is een stukje bos in de tuin. Jammer.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Stephanie25-10-2012

Super Romantisch

Wij hebben een geweldig romantisch weekend gehad in La Cabane. Toen we aankwamen hebben we gelijk de hottub laten vollopen een aangestoken en hebben hier heerlijk van genoten onder de sterrenhemel tussen de bomen. Het huisje is super knus, geen luxe, maar alles wat je nodig hebt! Ook super service gehad ivm stuk nespresso apparaat en hulp bij aansteken van de hottub. Kortom echt een aanrader als je behoefte hebt aan rust! Hondje was ook mee en ook die vond het geweldig! Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Yvonne Richardson01-05-2008

Schattig huisje, schoon en alles wat je nodig hebt zit erin. Echt om tot rust te komen.Heerlijk wandelgebied zonder iets of iemend tegen te komen.Kachel was fantastisch veel gebruik van gemaakt!

Gereisd met partner in april 2008

• 8Vivian06-11-2007

Super knus huisje met een erg goed kacheltje! Heel fijn voor als je een midweek wilt relaxen met veel lezen en wandelen met de hond. Verwacht niet te veel luxe, maar alles is schoon en de douche is heerlijk.

Gereisd met partner in november 2007

Chalet La Cabane info