Chalet La Cabane

• Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijk plekje in de Ardennen

Gerard Jeurissen
26-10-2016

Leuk en knus huisje. Heb geen foto's gezien met een houten trap. Ook niet logisch die wordt spekglad in de herfst en winter. Ook onze hond vindt het niet fijn om over de rooster treden te moeten maar doet dit wel. Denk hier dus we bij na. Verder prachtige omgeving en het huisje was schoon en lekker warm. Prima prijs kwaliteit verhouding. Heerlijk gegeten in het dorp waar ook een klein winkeltje is.

Nooit meer verhuurder en la Cabana

Fam. Beguin
15-2-2016

Wij zijn maandag 08-02-2016 rond 17:00 aangekomen bij de Cabana en hebben de auto geparkeerd.

Meteen viel ons oog op de trap waar we mee naar boven moesten.

Deze was anders als op de foto (foto website is een houten trap en nu zit er een stalen trap met van die roosters/vierkantjes), hier kan onze Amerikaanse Bulldog van 45 kilo niet op.

Dit doet te pijn aan de poten, wij hebben het geprobeerd , maar na 1 tree weigerde mevrouw.

Er zat niet anders op als haar naar boven te tillen.

Dit was is voor mij niet te doen en kwam het op mijn man aan.

Die al jaren thuis zit na het hebben gehad van kanker, hij kreeg met moeite onze hond naar boven getild en we zijn het huisje ingegaan.

Ik heb de spullen naar boven getild en we hebben een maaltijd gegeten, boekjes gelezen en toen moest mevrouw nog een avondplas/wandeling doen.

Mijn man is met hond in de armen, ik ervoor als blokkade naar beneden gelopen en hij durfde het niet meer aan om met de hond naar boven te gaan, hij kon de hond fysiek niet meer tillen. Dit was te gevaarlijk.

Daar sta je dan in België om 22:00 uur. Ik heb er voor gekozen om met de hond in de auto te blijven en we hebben dan ook een slechte nachtrust gehad.

S ’morgens heb ik besloten om naar huis toe te gaan en daar contact met de verhuurder op te nemen, deze kwam met het idee om karton over de traptreden te leggen.

Aangezien het regende (echt noodweer) en dit het vooruit zicht voor de hele week zou zijn leek ons dat niet een veilige oplossing.

De verhuurder via mail gevraagd om een tegemoetkoming, echter de verhuurder ziet naar eigen zeggen '' geen steekhoudende

argumenten '' om hierin te voldoen.

286 euro weg, geen ontspannen midweekje gehad en zeer verdrietig, teleurgesteld en boos blijven wij een hele nare herinnering zitten.

Wij voelen ons misleid door de informatie die ons via de website is gegeven door een niet actuele foto.

Steve, Eigenaar, 10-5-2016
Jammer dat u niet vertelt dat u pas na thuiskomst contact met ons heeft opgenomen. Buiten het feit dat wij geen hondenpension aanbieden, was er zeker een oplossing voor uw probleem gevonden. U schrijft dus een heel lelijk commentaar maar heeft ons nooit in de gelegenheid gesteld het probleem op te lossen, u wilde alleen maar geld terug.

dit nooit meer

dorstijn
5-7-2013

het huisje is eigenlijk een zoldertje van een schuur. Erg donker. Wat niet op de foto staat is dat er direkt achter de schuur een groot chalet staat, waarvan de gasten als ze op het balkon zitten direkt in de slaapkamer van het huisje kijken. De hottub duurt zo'n 12 uur voordat je het kunt gebruiken. Het uitzicht is een stukje bos in de tuin. Jammer.

Super Romantisch

Stephanie
25-10-2012

Wij hebben een geweldig romantisch weekend gehad in La Cabane. Toen we aankwamen hebben we gelijk de hottub laten vollopen een aangestoken en hebben hier heerlijk van genoten onder de sterrenhemel tussen de bomen. Het huisje is super knus, geen luxe, maar alles wat je nodig hebt! Ook super service gehad ivm stuk nespresso apparaat en hulp bij aansteken van de hottub. Kortom echt een aanrader als je behoefte hebt aan rust! Hondje was ook mee en ook die vond het geweldig!

Wij komen zeker terug!

Schattig huisje, schoon en alles wat je nodig hebt zit erin. Echt om tot rust te komen.Heerlijk wandelgebied zonder iets of iemend tegen te komen.Kachel was fantastisch veel gebruik van gemaakt!

Super knus huisje met een erg goed kacheltje! Heel fijn voor als je een midweek wilt relaxen met veel lezen en wandelen met de hond. Verwacht niet te veel luxe, maar alles is schoon en de douche is heerlijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet La Cabane in Dochamps, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet La Cabane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet La Cabane scoort een 5.8 uit 10 op basis van 6 reviews.