Vakantiehuis Clef des Forets

Met vrienden

Mooie vakantiewoning!!

L. Smeets
12-9-2018

Vakantiewoning voldoet aan de beschrijving en ook de foto's geven een juist beeld van de inrichting en de omgeving. Fijne rustige omgeving, een goed ingerichte woning waar het leuk verblijven was met onze kinderen en kleinkinderen. Parc chlorophyle, op wandelafstand, is echt een aanrader voor groot en klein.

Perfecte locatie!

Marleen Mareydt
1-9-2018

Dit is één van onze toplocaties in de Ardennen voor een groep van 12 personen. Huis perfect ingedeeld en behoorlijk geïsoleerd voor wat betreft het lawaai. Goede matrassen, aangename keuken en living om in te vertoeven, prachtige afgesloten tuin en terras. In het dorp op 1 km van het huis kan je in het plaatselijk winkeltje lekker brood, pistolets of boterkoeken bestellen. Er is daar ook een restaurantje. Prachtige omgeving!

fantastisch

kathleen gheysen
3-8-2018

Mooie locatie,proper goed ingericht huis ,mooie grote tuin met de nodige parasols.

De keuken is van alles voorzien,je hebt niets tekort.Mooie wandelingen vanaf de woning.Een aanrader.

Perfect uitgeruste, moderne vakantiewoning!

Karline van de weghe
14-4-2018

Het huis is voorzien van alle comfort, de tuin is omheind er is een BBQ, schommel en petanquebaan en met adembenemend zicht op de bossen. ‘Smorgens kan je vanuit je slaapkamer hertjes spotten. Voor de boodschappen is la Roche niet ver. Een aanrader !

Fantastisch mooi huis

familie Maertens
14-3-2018

Prachtig huis, zeer ruim en alles is voorzien.

Geweldige locatie

Vekemans
4-1-2018

Rustige ligging, alle comfort en veel ruimte!

Prachtig verblijf!

ilse
15-10-2017

Een mooi ingericht verblijf! Veel ruimte, alle comfort aanwezig, mooie omgeving, goede uitvalsbasis voor wandelingen, uitstappen!

Alle comfort, ideale ligging

Familie Verhaege
9-9-2017

Modern, mooi ingericht, grote ramen, zeer praktisch gebouw met de ideale ligging vlakbij de bossen. Laroche is niet ver. Een bijzondere vermelding voor de mooie afgesloten tuin met prima BBQ en petanquebaan.

OVERGEWELDIG

ikram ahmadoun
30-5-2017

een zeer mooi huis, hygiënisch, ruim, modern, super leuke tuin met een schommel en glijbaan.

in een doodlopend straatje dus perfect ook voor kinderen of buiten activiteiten.

echt een aanrader TOP!!!

10KM van het gezellige centrum!!!!

Een echte aanrader voor een tof verblijf

Familie De Meulenaere
17-5-2017

Heel belangrijk om weten, als je met kinderen gaat, is dat de tuin echt volledig afgesloten is.

Het huis is heel ruim. Dat is tof zeker als je met zovelen enkele dagen samen leeft.

De leefruimte is ontzettend licht. Om lekker eten te maken, kom je niks te kort. Er is echt van alles aan keukenmateriaal voorzien.

Belangrijk is ook dat wat in de beschrijving staat klopt met de werkelijkheid.

Enkele kleine mankementjes werden aan de eigenaar gemeld en deze heeft dat na ons verblijf in orde gebracht.

Ik heb gemerkt dat de eigenaars hun gasten echt op een eerlijke manier behandelen. Het zijn zeer vriendelijke mensen die ook aandacht hebben voor het milieu want het huis is energiezuinig gebouwd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Clef des Forets in Dochamps, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Clef des Forets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.