Vakantiehuis Clef des Forets

Vakantiehuis
Vakantiehuis Clef des Forets
9,7

50 reviews over Vakantiehuis Clef des Forets in het Nederlands

Perfect uitgeruste, moderne vakantiewoning!

Karline van de weghe
14-4-2018

Het huis is voorzien van alle comfort, de tuin is omheind er is een BBQ, schommel en petanquebaan en met adembenemend zicht op de bossen. ‘Smorgens kan je vanuit je slaapkamer hertjes spotten. Voor de boodschappen is la Roche niet ver. Een aanrader !

Fantastisch mooi huis

familie Maertens
14-3-2018

Prachtig huis, zeer ruim en alles is voorzien.

Geweldige locatie

Vekemans
4-1-2018

Rustige ligging, alle comfort en veel ruimte!

Prachtig verblijf!

ilse
15-10-2017

Een mooi ingericht verblijf! Veel ruimte, alle comfort aanwezig, mooie omgeving, goede uitvalsbasis voor wandelingen, uitstappen!

Alle comfort, ideale ligging

Familie Verhaege
9-9-2017

Modern, mooi ingericht, grote ramen, zeer praktisch gebouw met de ideale ligging vlakbij de bossen. Laroche is niet ver. Een bijzondere vermelding voor de mooie afgesloten tuin met prima BBQ en petanquebaan.

OVERGEWELDIG

ikram ahmadoun
30-5-2017

een zeer mooi huis, hygiënisch, ruim, modern, super leuke tuin met een schommel en glijbaan.

in een doodlopend straatje dus perfect ook voor kinderen of buiten activiteiten.

echt een aanrader TOP!!!

10KM van het gezellige centrum!!!!

Een echte aanrader voor een tof verblijf

Familie De Meulenaere
17-5-2017

Heel belangrijk om weten, als je met kinderen gaat, is dat de tuin echt volledig afgesloten is.

Het huis is heel ruim. Dat is tof zeker als je met zovelen enkele dagen samen leeft.

De leefruimte is ontzettend licht. Om lekker eten te maken, kom je niks te kort. Er is echt van alles aan keukenmateriaal voorzien.

Belangrijk is ook dat wat in de beschrijving staat klopt met de werkelijkheid.

Enkele kleine mankementjes werden aan de eigenaar gemeld en deze heeft dat na ons verblijf in orde gebracht.

Ik heb gemerkt dat de eigenaars hun gasten echt op een eerlijke manier behandelen. Het zijn zeer vriendelijke mensen die ook aandacht hebben voor het milieu want het huis is energiezuinig gebouwd.

Het was opnieuw een leuke 4 daagse vakantie

Famile Ravoet-Vanderwegen
17-4-2017

Wij zijn geweest met onze kinderen en kleinkinderen van 23/3 tot en met 26/3,we waren met 9.Een heel mooi huis en veel ruimte.Een heel mooie tuin die helemaal afgesloten is.Je kan er mooie wandelingen doen. De kleinkinderen hebben hun weer heel goed geamuseerd op de speeltuigen.Het weer was dit maal zonnig en aangenaam ,we hebben buiten op het mooie terras kunnen zitten.De oudere hebben hun goed geamuseerd met het kubbspel en met de petanque.Het was nu onze 5 keer en we gaan zeker nog terug gaan.

Ontspannend en comfortabel verblijf

Karline van de weghe
15-4-2017

Deze woning heeft heel veel troeven; mooi en goed ingericht en uitgerust, veel glas met veel lichtinval; grote omheinde tuin... een prima plek om ver weg van de drukte te relaxeren. Een ander pluspunt is de ligging: op het eind van een doodlopende straat loop je zomaar de bossen in ! We komen zeker terug !

zoals gewoonlijk tip top in alles

loriers
24-2-2017

wij kwamen hier met de kinderen en kleinkinderen voor de zoveelste keer, iedereen heeft zijn plaatsje, voelen er ons thuis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Clef des Forets in Dochamps, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Clef des Forets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Clef des Forets scoort een 9.66 uit 10 op basis van 50 reviews.