Vakantiehuis Bonvie

Met vrienden

Nooit meer

Walda
18-8-2018

Bedden zijn verschrikkelijk hard.

We zijn eerder weg gegaan omdat mijn vriend niet meer op of neer kon. Ikzelf heb geen oog dicht gedaan.

Slaapkamer veel te licht. Verduisterde gordijnen zou fijn zijn. Slaapkamer veel te warm...

Alle factoren aanwezig voor een slechte nachtrust dus.

Kelder met sauna muf/ schimmel. Heel ongezellig. Nodigt niet uit om daar tijd door te brengen. In de zomer zou de slaapkamer daar ideaal zijn omdat het er koel is. Maar met die schimmel loop je zeker gezondheidsrisico's.

Verder is het huis veroudert. Slecht onderhouden. Woonkamer, niet genoeg plek om met zijn allen voor de buis te gaan zitten.

Fijne ruime omheinde tuin. Jacuzzi was ok.

Maar zou er niet nog eens heen gaan.

Benaming "villa" totaal niet op zijn plaats...

Nooit meer

M. Opdam
2-4-2018

Gezellig weekend gehad, jammer van wat achterstallig onderhoud....

Keukenkastjes klemmen

Vaatwasserklep valt zo op je tenen

1 pit van kookplaat stuk...

Schimmel in badkamers

Wc staat los

Als 1 iemand onder de douche staat kun je geen warm water gebruiken....handig 3 badkamers dan...

Stapelbedden erg wankel

Sommige slaapkamers geen kasten

Slaapkamer en badkamer in kelder erg koud

Wifi erg slecht soms zelf geen verbinding en zeker niet geschikt voor 12 personen

Huisje op zich netjes schoon alleen als je op je sokken loopt zijn ze zijn zwart dus de vloer kan blijkbaar wel eens gepoetst worden.

Veel geld betaald voor paasweekend, vond het het geld zeker niet waard.

Met de gezinnen was het erg gezellig!

Super verblijf!

Familie Ruijter
28-2-2017

Gaaf huis in een geweldige omgeving! Dochamps is een leuk Ardens dorp waar je heerlijk kunt wandelen en dichtbij La Roche. Het huis is gezellig, warm en heeft een tuin met jacuzzi waar de kinderen zich heerlijk hebben vermaakt. Er lag zelfs sneeuw (hebben zelfs kunnen langlaufen) in de periode waarin wij het hebben gehuurd en waren blij met de winterbanden :-). Internet is aanwezig en snel. Beheerder erg vriendelijk en behulpzaam als je iets wilt weten over de omgeving en leuke restaurantjes. Wij komen zeker terug!

Slechte accomodatie

Ward van Eck
20-12-2016

We hebben een zeer onprettige ervaring gehad met de verhuurder. Er werd uiteindelijk onterecht 300 euro van onze borg achtergehouden. Ik zou adviseren om een duurder huis te huren met betere faciliteiten (sauna, oven en WIFI deden het niet) en meer luxe. Het huis is zeer gedateerd en er zijn nauwelijks schoonmaakartikelen voor handen. We hebben een naar gevoel overgehouden aan ons weekend weg.

Wat een prachig huis!

dijkman
21-2-2013

Samen met de familie een weekend weg. Schitterende lokatie met een fantastisch uitzicht over de omgeving. Huis is voorzien van alle denkbare comfort: Luxe keuken, grote woonkamer met openhaard, drie badkamers, sauna, jacuzzi, fitnessruimte met apparatuur, Wifi(!), grote besloten tuin met barbecue, ruime berging voor meegebrachte fietsen e.d. Wij gaan zeker nog eens terug!

dit nooit weer!

ria
12-10-2012

Huis is erg vochtig, slaapkamer in kelder echt niet fijn. Jscuzzi en sauna niet goed warm te krijgen. Aan veel dingen mankeert iets. : geen schalen voor in de oven, kraan keuken zit los, doucheslangen lekken, besloten onder een bed los, poot onder een bank los, Gordijnen te klein en vies. Kortom allemaal dingen die de indruk geven dat het huis niet echt goed verzorgd wordt.

top vakantiehuis

Fam van de Wetering
22-7-2012

Vrijdag terug gekomen van 2 weken vakantie in dit mooie huis. Het weer was niet veel maar we hebben heerlijk van de faciliteiten van dit huis mogen genieten. Vooral de buiten Jacuzzi was heerlijk. De hond heeft het ook goed naar zijn zin gehad in de omheinde tuin waar voolop privacy is.In de buurt was volop te doen en goed aan te rijden met de auto.Een vakantie die zeker voor herhaling vatbaar is. Kortom een TOP vakantiebestemming ook voor 2 gezinnen!

Wederom uitstekend

Koy Olislaeger
28-3-2012

Hebben deze villa nog eens bezocht na een zeer prettig verblijf begin vorig jaar. De villa zag er nu zelfs nog beter uit. Er is behoorlijk wat onderhoud gedaan waardoor de villa een zeer frisse uitstraling heeft. De nieuwe Sauna is heerlijk en de jacuzzi met panoramisch uitzicht voortreffelijk. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in de natuur rond dit rustig gelegen huis. Ook fijn is dat er nu draadloos internet is. Tot volgend jaar!!!

Luxe en gezellige vakantievilla

Jeanine
30-1-2012

In december hebben wij hier een week met de familie doorgebracht. Een fijne en ruime villa dat compleet is ingericht. De jacuzzi buiten was ook voor de kinderen een plezier. De sauna is ook volop gebruikt. De omgeving is rustig en in de omgeving is er voldoende te doen.

Mooie ligging, ruimte en rust!

Lydia de Vos
15-12-2011

We hebben in december gebruik gemaakt van deze prima accommodatie met 6 volwassenen, 2 kinderen en 2 peuters. Een zeer ruim en compleet huis: schoon, prima slaapvertrekken met goede bedden, goed ingerichte keuken, grote zitkamer, fijne sauna in het benedenvertrek en een grote tuin met heerlijke jacuzzi, enz. Lof over de ligging, de ruimte en de rust. Zeer rustige ligging; je hoorde geen verkeer, geen buren en een geweldige ligging in de natuur. Prima draadloze internetaansluiting.

Wij zijn hier met vrienden geweest en hebben hier een top weekend gehad. De beheerder is erg vriendelijk. Het is slechts een paar minuutjes lopen naar het centrum van het dorpje, de camping(winkel) of de bossen. Voor liefhebbers van wandelen, relaxen, golfen of mountainbiken een prima bestemming.

Ik raad deze villa eenieder aan.

Natuurhuisje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bonvie in Dochamps, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bonvie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.