Kan beter! Voor mij geen echte aanrader !

Hotel Moulin de Daverdisse ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Renée

Kan beter! Voor mij geen echte aanrader !

Renée
27-10-2010

Zopas terug van ons gastronomisch weekend met de familie. Het verblijf in het hotel geeft mij een dubbel gevoel. Heel mooi hotel, mooie opendemoderne kamers en heel netjes,maar... Het diner op vrijdagavond viel mee, alhoewel wij een all-in geboekt hadden, werd het aperitief vergeten (onze gewone drankjes werden dan wel niet aangerekend, nadat wij er het personeel er attent op gemaakt hadden).

Diner op zaterdag was onverzorgd en chaotisch (dessert trok op niets). Naar onze schatting waren er meer dan 100 gasten in het restaurant. Na onze wandeling 's morgens was het niet mogelijk om een lunch te krijgen. Werden doorverwezen naar Wellin (8 km verder). Raar dat hotelgasten in het hotel niets te eten kunnen krijgen. Vermoed dat het alle hens aan dek was om de avondservice klaar te krijgen en hongerige gasten moesten hun plan maar trekken. Waren wel niet

gierig met wijn (all-in). Het hotel gaf mij een gevoel van een fabriek, waar aan de lopende band gastronomische WE geproduceerd werden.