Hotel Moulin de Daverdisse

Kleine hotelsWeer vandaag19°5°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Moulin de Daverdisse voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Moulin de Daverdisse in het Nederlands

Klassezaak maar spijtig van beperkt ontbijt

Monteyne J.C.
28-11-2016

Het ontbijt viel niet mee: geen gebakken spek of eieren, tweede morgen geen fruitsap en beperkte keuze van brood.

Mijn echtgenote lust geen wild en dat werd vakkundig opgelost.

De tweede avond was er terug wild en kregen wij beiden een hemels bereid stukje kalfsvlees, ronduit zalig. We hadden een gastronomisch arrangement. De gastvrouw deed haar werk perfect en daar mogen de jonge personeelsleden nog eens in de leer gaan. Weinig enthousiasme ...

Voor de rest: zeer rustig, het was dan ook een kalme periode maar we gaan zeker terug.

Super hotel om heerlijk te ontspannen.

Jose Olde Riekerink
7-5-2015

We zijn voor een kort verblijf in dit prachtige hotel geweest, en kunnen het iedereen aanraden die op zoek is naar rust, natuur, en ontspanning.

De eigenaresse van dit familiehotel spreekt Nederlands en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel ligt direct aan de rivier de Lesse, en je kunt hier geweldig wandelen of fietsen (wel heuvelachtig!)

Het eten was zalig, zeer smaakvol en prachtig opgediend.

Onze kamer was zeer ruim, en de badkamer nieuw en schoon.

In de kelder bevind zich de welness, met een heerlijke sauna en groot zwembad.

Dit hotel is nog weinig bekend bij Nederlanders, maar we kunnen het ten zeerste aanraden.

Zopas terug van ons gastronomisch weekend met de familie. Het verblijf in het hotel geeft mij een dubbel gevoel. Heel mooi hotel, mooie opendemoderne kamers en heel netjes,maar... Het diner op vrijdagavond viel mee, alhoewel wij een all-in geboekt hadden, werd het aperitief vergeten (onze gewone drankjes werden dan wel niet aangerekend, nadat wij er het personeel er attent op gemaakt hadden).

Diner op zaterdag was onverzorgd en chaotisch (dessert trok op niets). Naar onze schatting waren er meer dan 100 gasten in het restaurant. Na onze wandeling 's morgens was het niet mogelijk om een lunch te krijgen. Werden doorverwezen naar Wellin (8 km verder). Raar dat hotelgasten in het hotel niets te eten kunnen krijgen. Vermoed dat het alle hens aan dek was om de avondservice klaar te krijgen en hongerige gasten moesten hun plan maar trekken. Waren wel niet

gierig met wijn (all-in). Het hotel gaf mij een gevoel van een fabriek, waar aan de lopende band gastronomische WE geproduceerd werden.

gezellig - lekker - prachtig gelegen

rudi vossaert - christine van den hoven
18-9-2010

veel beter dan de middelmaat ; gezellig ; vriendelijk onthaal ; overdekt zwembad ; ideaal om te ontstressen ; zeer goede keuken

kwaliteitshotel !!

Lieve en Karel
24-8-2009

Genoten van een gastronomisch weekend.Hotel heeft een prachtige ligging, heel rustgevend.Personeel is heel attent, ontspannen, goede sfeer.

De keuken is fantastisch.

Zwembad en sauna zijn prima.

De kamers zijn ruim en proper. De badkamer met bad en douche zijn luxe uitvoering.

Enige minpunt: laatste ontbijt verliep onbegrijpelijk chaotisch:geen koffiekoeken, geen gekookte eitjes, geen fruitsap ??? (dit was vorig ontbijt wel oke).Alles werd na enig wachten rechtgezet.

2008

Prachtig hotel, met een formidabele keuken! Het personeel is uitstekend! Dit is een aanrader voor iedereen die op zoek is naar rust, gastronomie, (eigenlijk alles)!

Een prima klein hotelletje in de bossen van de Ardennen met een uitstekende keuken. Bijzonder prettig personeel, goede faciliteiten, rustig gelegen en van alle gemakken voorzien. Kortom een heerlijk adres om te wandelen en uit te rusten. Het eten was onbeschrijfelijk lekker ....

Een uitstekend klein hotel met een uitzonderlijk goede keuken, prima faciliteiten, voortreffelijk personeel, heerlijk rustig gelegen in de bossen maar toch goed bereikbaar vanaf de snelweg Brussel-Luxembourg. Voor kleine kinderen misschien niet zo interessant en dat heeft ook zo zijn voordelen. We hebben genoten van de rust en het eten, dat was echt geweldig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moulin de Daverdisse in Daverdisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moulin de Daverdisse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.