Kasteel Thermen de Cugnon

Kasteel Thermen de Cugnon

2.4Onvoldoende

België, Luxemburg, Cugnon

Op vakantie geweest naar Thermen de Cugnon?

2.4Onvoldoende

Kasteel info

• Sauna
Meer kasteel info

20 reviews over Kasteel Thermen de Cugnon

• 1Frederik14-07-2020

Schandalig en zielig

In het hele verblijf hangen bordjes met de tekst dat je boetes betaalt als je in elk vertrek niet drie keer het af scheidt. Ondanks dat we dat zo goed en zo kwaad als het ging hebben gedaan hebben we zonder enige nadere motivering nog een naheffing gekregen van enkele honderden euro’s. Echt heel trieste verhuurders, sneu is wellicht het juiste woord. Ik zou dus bij de prijs nog minimaal 10 procent aan boetes op tellen als je wilt weten of dit peperdure huis binnen je budget valt. Echt een heel onaangenaam gevoel aan over gehouden. Huur iets bij sympathiekere mensen!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 2018
    6Maudy18-06-2018

Prachtige locatie maar niet voor een feest

Wij zijn hier getrouwd! En wat een práchtige locatie en geweldige omgeving. Alle faciliteiten zijn aanwezig en, tegen betaling, kan veel geregeld worden. Een feest echter moet je hier niet willen geven. Ondanks dat de feestzaal als fééstzaal verhuurd wordt mag je eigenlijk bijna niets. Dat de muziek om 00.30uur zachter zou gaan wisten we maar dat alles moest stoppen was toch echt wel de grootste domper van ons huwelijksfeest. En wij gingen nog wel naar Belgie omdat wij dachten daar geen limiet te hebben op tijd voor het beëindigen van een feest. Conclusie: voor familieweekend ideaal, voor een groot feest: niet doen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

10Kees Jurriaans15-04-2015

Al voor de vierde keer in Cugnon

Wij zijn in het paasweekeinde - als lastminute - alweer voor de vierde keer in kasteel Cugnon geweest en het was weer heerlijk. Er is weer veel gebeurd in het kasteel de tussentijd en alles lag er prachtig bij. Vrienden van ons gaan over een paar weken voor het eerst, dus ik ben benieuwd wat zij van "ons kasteeltje" vinden, want inmiddels is het wel bijna ons kasteeltje geworden, zo voelt het tenminste wel.

Gereisd met vrienden in april 2015

• 10Dineke de groot07-05-2014

Indrukwekkend kasteel met binnenzwembad

Direct toen wij binnenkwamen waren wij onder de indruk van het kasteel. Alles is aanwezig (zwembad, sauna, jacuzzi's, speelkelder) en het is heel gezellig ingericht met alles erop en eraan. Wij hebben genoten en omdat wij elk jaar een weekend met de familie op pad gaan hebben wij al besloten dat we voor volgend jaar weer dit mooie kasteel gaan boeken.

Gereisd met vrienden in april 2014

• 10Johanna Jurriaans01-06-2013

Het was weer fantastisch...

Wij hebben weer een heerlijke tijd gehad met ons gezelschap in het kasteel van Cugnon geweest en hebben weer genoten (ondanks het slechte weer). Er is veel vernieuwd sinds ons laatste verblijf, de salons zijn aangepakt (nieuwe banken en stoelen) en de tuin en de terrassen zijn grondig gerenoveerd. Het terras is verplaatst zodat we nu - tijdens de spaarzame momenten dat we even buiten konden zitten - een mooi uitzicht over het dal en de Semois hadden. Kortom, het was weer super.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 10Saskia Mijnen01-02-2012

Gezellig weekend op een prachtige locatie

In december zijn wij met een groep vrienden te gast geweest op dit mooie kasteel in de Ardennen. Wij hebben gezellig met z'n allen gekookt in de grote keuken van het kasteel, heerlijk gezwommen, in de sauna en jacuzzi's (heel speciale belevenis), de kinderen waren het zwembad bijna niet uit te slaan en als ze er uit kwamen dan vlogen ze de kelder in met alle spelletjes. Wij lekker met een biertje en wijntje chillen bij de houtkachel. Alles was pico bello in orde, goed verzorgd en alles heel schoon (kom je ook wel eens anders tegen in de Ardennen). In mei hebben we alweer een bruiloft in dit kasteel, dus we hebben er al weer zin in.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9Sigrid Koomen01-01-2011

Superlocatie

Wij zijn een lang weekend met onze vrienden in Chateau Cugnon geweest om ons 12,5 jarig huwelijk te vieren en hebben genoten van het kasteel, het zwembad, de sauna's en jacuzzi's. Alles is zeer verzorgd ingericht, luxe slaapkamers, heerlijke keuken en... het lag idyllisch in de sneeuw. Wat een belevenis: met -10 graden in de buitenjacuzzi met een glas champagne in je hand. Gezellig feestje gehad in de feestzaal en 's morgens een lekker ontbijtje met z'n allen. Jammer dat we weer naar huis moesten. Kortom: TOP!!!

Gereisd met vrienden in december 2010

• 10Judith Claesen06-11-2010

Toplocatie, wij voelden ons thuis

Topweekend gehad op één van de mooiste locaties die wij in de afgelopen jaren hebben gehuurd met onze familie. In de keuken was alle apparatuur aanwezig die een kok nodig heeft. Kamers zeer verzorgd met oog voor detail. Genoten van de omgeving en de rust. Wij hebben ons ondergedompeld in de sauna/s, het zwembad en de jacuzzi's. 's Avonds heerlijk met een wijntje buiten gebarbecued. Wij voelden ons direct bij aankomst al thuis en vonden het moeilijk om afscheid te nemen na het weekend en komen daarom zeker terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 2Alex van Kalken26-10-2010

Mooie plek maar niet voor een feestje

Als je buiten gezellig met je vrienden en familie aan het praten bent en je wordt naar binnen gestuurd omdat het te veel lawaai geeft en het is rond 22.00 uur zonder dat er muziek op staat, dan denk ik "verkeerde plek voor gezelligheid" en daar bedoel ik niet schreeuwen of zingen mee... Maar gewoon gezelligheid met rond de 40 personen een borrel drinken... En natuurlijk geeft dat geluid. Maar als dat al overlast geeft... dan moet je daar geen feestje geven en dus ook niet aanbieden!

Dhr. AS van Kalken

Gereisd met vrienden in september 2010

• 10John hendrikx27-07-2010

een fantastische plek voor een fantastisch feest

Wij zijn op 17 juli in het bijzijn van familie en vrienden (39 personen) op Chateau Cugnon getrouwd. Een geweldige locatie met een prachtige tuin waarin wij de plechtigheid hebben gehouden. We hadden schitterend weer( daar kan natuurlijk niemand iets aan doen maar toch) en dan op die plek. Al onze gasten waren onder de indruk van het kasteeltje. En dat niet zonder reden. De kamers zijn prachtig, super bedden, geweldige keuken met super apparatuur, (we hadden 2 koks mee en die konden 't helemaal vinden) we hebben tot 's morgens half 5 gefeest, zonder last van wie dan ook. Zondags heerlijk gezwommen, gejacuzzid en genoten op het grasveld en het terras. Kortom een super locatie voor een super feest Aicha en John

Gereisd met vrienden in januari 2010

Kasteel Thermen de Cugnon info