Camping Saint Remacle

Meer camping info

6 reviews over Camping Saint Remacle

• 6anoniem25-07-2020

nooit meer

Niet geschikt voor een lang verblijf, verouderd sanitair (wel proper!), luidrugtige camping met een erg marginaal vast bewoners gedeelte, waar grote hoeveelheden jupiler worden gedronken. Tot na 23h veel lawaai op de camping, relatief kleine en niet afgebakende plaatsen, wel fijn aan het water en mogelijkheid tot stoken van vuurtje. Maar groot contrast tussen trekkersdeel en vaste woonwagendeel dat marginaal is. Ok voor paar dagen, en groepen met vrienden, mar minder voor gezinnen en lange vakanties of als je van rust houdt. Weinig vriendelijke eigenaar. We zijn eerder vertrokken en kregen geen geld terug. Hij vrog zich zelfs niet af waarom we vroeger vertrokken, dit na een nacht vol dronken nachtlawaai op de camping.

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 7jet03-09-2017

Toplocatie!!

Wij hebben 18 dagen gekampeerd op deze camping. Wat een toplocatie! Prachtige omgeving met mooie wandelroutes. Door op tijd te reserveren kan je aan de Semois staan. Dat zijn echt de mooiste plekken. Anders bestaat je uitzicht uit de achterkant van een caravan of tent. Zeer vriendelijke, nederlands sprekende, eigenaren. Het enige minpuntje voor mij waren de douches. Je betaald €1.80 voor een douchemuntje. Geen probleem als je daar een nette doucheruimte voor krijgt . Maar ik vond de douches niet schoon, vuile muren, vies douchegordijn en de ruimte is echt klein. Een dame maakte echt vaak schoon maar helaas de douches niet grondig. Jammer. Vissen zijn erg moeilijk te vangen maar dat maakt de uitdaging des te groter. Hier bleef het bij 1 barbeel. Op de camping een kleine speelplaats voor de jongste kinderen , maar geef ze een hengeltje of schepnetje en ze hebben aan de rivier veel meer plezier.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Lies28-05-2017

Wij komen hier zeker terug!

Vooraf reserveren is aangeraden. Wij kwamen hier met vrienden tijdens het Hemelvaartweekend. De vriendelijke eigenaars deden er alles aan om ons nog een mooi plekje te zoeken en onze vrienden konden gemakkelijk naast ons staan. Vuurkorven gratis te gebruiken: heel gezellig 's avonds. Prachtig plekje, geen verkeer in de buurt, de camping ligt op het einde van een doodlopend straatje. 's Avonds en 's nachts enkel natuurgeluiden: zalig! Een frituur en snackbar, een cafeetje waar iedereen welkom is, ook kayakkers en kanovaarders die hier passeren (in tegenstelling tot de onvriendelijke eigenaars van een camping verder stroomafwaarts- die het je niet toegelaten om iets te drinken als je er met de kano/kayak aankomt!). Brood en koffiekoeken te verkrijgen vanaf 9 uur. Goedkope camping op een prachtige plaats!!! Bedankt en tot volgend jaar!

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 7S19-07-2015

Leuke goedkope camping.

Wij zijn hier beland omdat camping Maka vol stond. Vriendelijk ontvangst. Niet duur, zo rond de €20. Vers brood op bestelling. Mooie staanplaatsen langs het water. Douchen is bijzonder. Je staat op een houten vlonder en er hangt een douchegordijn. Je gooit een douchemuntje erin en er komt warm water. Tegelijkertijd schiet er een terrasverwarmer boven je aan. Die is afgeschermd dmv gaas. Er zijn veel grote stacaravans met vaste bewoners. Wil je gewoon lekker langs het water staan en zijn je eisen niet te hoog is dit een leuke camping. En vergeet vooral niet dat €20 een koopje is voor een overnachting in het hoogseizoen. Er is een bar waar je wat kunt drinken. Er is geen vertier of animatie maar met dit uitzicht mis je dat echt niet. Ohja, er staan vuurkorven waar gretig gebruik van gemaakt wordt 's avonds. Dit geeft een gezellige kampsfeer.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 8cake_107-11-2013

Goede relaxvakantie met de voetjes in het water!!!

We stonden hier in juli 2013 voor een weekje om tot rust te komen na een hectische periode, we zijn volledig zen teruggekeerd naar huis, de kids hebben zich super geamuseerd in het water en de hond heeft er ook deugd van gehad! We komen zeker nog een keertje terug voor een weekje relaxen!

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair