Géén boekingskosten

BelgiëLuxemburgCorbion/Corbion-sur-Semois

7.8GoedScore uit 12 reviews

12 Reviews over Le Relais

• 9Nicole Van Roy19-11-2017

Heel goed ontvangen en heel lekker gegeten!

Heel goed intvangen en lekker gegeten.

• 10Gino19-05-2017

Suberbe

Voor de tweede keer gelogeerd in hotel Le Relais. De ontvangst is warm, het hotel is proper en smaakvol ingericht en voorzien van alle comfort. Bij het ontbijt onbreekt er niks en in het restaurant zijn de gerechten bijzonder lekker en worden deze stijlvol en met de nodige zorg gepresenteerd. Een echte aanrader. Je voelt je er direct thuis. Ik ga er zeker terug.

• 9p27-04-2017

prettig verblijf!

superaangenaam klein familiaal hotel, alles top, prijs/kwaliteit meer dan ok, iedereen mocht 'smorgens zijn avondmaal kiezen, heel lekker, eerlijke echte Ardeense kost, eigenaars zijn superlieve mensen

• 9Denis en Hilde26-05-2016

Niet te groot heel gezellig hotel met alle comfort

Heel vriendelijke uitbaters, heel goede verzorgde keuken. We hebben geen negatieve opmerkingen gevonden

• 9RAES MARC06-04-2016

Een aanrader

Echt authentiek hotel en dorp van de Ardennen. Zeer vriendelijke uitbaters. Kamers zeer net. Aangename eetzaal. Lekker eten. Iedere dag mag je kiezen van de kaart. Buitenkant misschien wat ouderwets, binnenin alles in orde. Machtige streek voor wandelingen. Huiselijke en kameraardschappelijke sfeer.

• 9Jan Oost-Vlaanderen.14-03-2016

Zalig verwen-weekend in hotel Le Relais super!

zeer vriendelijke, aangename en echte, welmenende uitbaters die zich uitsloven voor hun gasten. Propere, weliswaar wat minder grote kamer, maar zeer verzorgd en tot in de details, sfeervol gemaakt met heel goede matras voor rug-lijders...kamers zijn ook heel rustig. Huisdiervriendelijk hotel! In het hotel is er een wellness met stoombad, sauna met infrarood erbij en massagemogelijkheden; heel lekker na een ganse dag wandelen.... Het eten was lekker, het ontbijt was uitstekend met vers geperst sap en zelf gebakken koffiekoeken en brood met heerlijke streekproducten. Kortom wij gaan zeker terug!

• 8lenavanboven21-07-2015

klein maar fijn

De nieuwe uitbaters doen hun best om het goed te doen. Soms de indruk dat ze het te druk hebben omdat ze het meeste zelf doen. Geduld hebben is soms de boodschap. De bediening en het eten was voortreffelijk. De eetruimte gezellig en sfeervol. Er is de ganse dag muziek, voornamelijk populaire Franse chansons. Een grote parking aan de overkant en een terras aan de straatkant. Geen tuin. De kamer was heel netjes maar heel klein. De badkamer met douche voorzien van verzorgingsproducten en handdoeken maar bijzonder klein. Het bed is comfortabel en voorzien van een hoop kussens en sprei die je nergens kwijt kan in de kleine ruimte. De buurt leeft zonder druk te zijn. Er zijn nog een paar hotels aanwezig met gezellig terras alsook een (Delhaize)supermarkt. Wij hadden de pech daar te zijn tijdens een hittegolf met bijna de ganse dag zon in de kamer en slecht een dun gordijn om af te sluiten. Prima locatie om allerlei wandelingen te starten en op korte afstand van Bouillon.

• 5assepoester18-07-2011

vrouw des huizes uitermate grof

Wij verbleven in de gite naast het hotel en alles was prima, behalve de douche die bij elk gebruik vuil spuwde uit het putje en ook piepklein was. Maar onze grote ontgoocheling kwam bij het vertrek. We hadden zelf gepoetst ipv 25 euro extra te moeten betalen. We zijn geen poetsprinses, toegegeven, maar de vrouw des huizes was onredelijk. Gilde omdat ze een haartje van 2 cm vond achteraan het toilet, omdat de douche vuil braakte (was reeds zo bij aankomst), omdat ze een kwart blaadje peterselie vond op de keukenvloer en omdat de vloer van het toilet beneden niet gedweild was (toegegeven, dat was ik vergeten). Plots veranderde de dame in een regelrechte furie en begon, terwijl wij er nog zaten, de stoelen op de tafel te zetten en gooide er waarachtig heel brutaal mijn 88-jarige ouders uit, die reeds 20 jaar geleden haar gasten waren!!! Geen hand, geen goedendag, niets. Wel 52 euro extra voor elektriciteit en poetsen. Spijtig hoe zo'n grof mens zo'n leuke gite verknalt. Echt geen aanrader

• 7Lea Pittomvils13-07-2011

Lekker eten, kamers ietsje minder

wij verbleven hier met onze dochter en kleinkind en hond. De kamer van de dochter was piepklein met piepkleine badkamer zonder vaste deur. Zij had ook een heel smal dubbelbed ( meer een twijfelaar ) met dekens en lakens, geen dekbedden. De uitbaters zijn vriendelijk en het eten is van een goede kwaliteit.

• 7Pittomvils Lea12-07-2011

Goed, correct niet meer , niet minder

Ligging in dorp naast kerk ( men hoort de klok soms ) Onze kamer was goed , die van onze metgezellen was klein met een naar hedendaagse standaard een veel te klein dubbel bed met dekens en lakens , piepkleine badkamer met mini lavabo en zonder vaste deur enkel een harmonicadeur die niet eens tot op de grond kwam. Deze kamer was wel de enige kamer waar men met een hond kon logeren. De keuken was goed.

Hotel Le Relais info

Het complex