Hotel Le Relais

Kleine hotelsWeer vandaag21°16°
Hotel Le Relais
8,6

12 reviews over Hotel Le Relais in het Nederlands

Heel goed ontvangen en heel lekker gegeten!

Nicole Van Roy
19-11-2017

Heel goed intvangen en lekker gegeten.

Gereisd Met partner in november 2017

Suberbe

Gino
19-5-2017

Voor de tweede keer gelogeerd in hotel Le Relais. De ontvangst is warm, het hotel is proper en smaakvol ingericht en voorzien van alle comfort. Bij het ontbijt onbreekt er niks en in het restaurant zijn de gerechten bijzonder lekker en worden deze stijlvol en met de nodige zorg gepresenteerd. Een echte aanrader. Je voelt je er direct thuis. Ik ga er zeker terug.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prettig verblijf!

p
27-4-2017

superaangenaam klein familiaal hotel, alles top, prijs/kwaliteit meer dan ok, iedereen mocht 'smorgens zijn avondmaal kiezen, heel lekker, eerlijke echte Ardeense kost, eigenaars zijn superlieve mensen

Gereisd Met partner in april 2017

We hebben een aantal aanbieders voor Le Relais voor je op een rij gezet:

Niet te groot heel gezellig hotel met alle comfort

Denis en Hilde
26-5-2016

Heel vriendelijke uitbaters, heel goede verzorgde keuken. We hebben geen negatieve opmerkingen gevonden

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Een aanrader

RAES MARC
6-4-2016

Echt authentiek hotel en dorp van de Ardennen. Zeer vriendelijke uitbaters. Kamers zeer net. Aangename eetzaal. Lekker eten. Iedere dag mag je kiezen van de kaart. Buitenkant misschien wat ouderwets, binnenin alles in orde. Machtige streek voor wandelingen. Huiselijke en kameraardschappelijke sfeer.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zalig verwen-weekend in hotel Le Relais super!

Jan Oost-Vlaanderen.
14-3-2016

zeer vriendelijke, aangename en echte, welmenende uitbaters die zich uitsloven voor hun gasten. Propere, weliswaar wat minder grote kamer, maar zeer verzorgd en tot in de details, sfeervol gemaakt met heel goede matras voor rug-lijders...kamers zijn ook heel rustig. Huisdiervriendelijk hotel! In het hotel is er een wellness met stoombad, sauna met infrarood erbij en massagemogelijkheden; heel lekker na een ganse dag wandelen.... Het eten was lekker, het ontbijt was uitstekend met vers geperst sap en zelf gebakken koffiekoeken en brood met heerlijke streekproducten. Kortom wij gaan zeker terug!

Gereisd Met partner in maart 2016

klein maar fijn

lenavanboven
21-7-2015

De nieuwe uitbaters doen hun best om het goed te doen. Soms de indruk dat ze het te druk hebben omdat ze het meeste zelf doen. Geduld hebben is soms de boodschap. De bediening en het eten was voortreffelijk. De eetruimte gezellig en sfeervol. Er is de ganse dag muziek, voornamelijk populaire Franse chansons. Een grote parking aan de overkant en een terras aan de straatkant. Geen tuin. De kamer was heel netjes maar heel klein. De badkamer met douche voorzien van verzorgingsproducten en handdoeken maar bijzonder klein. Het bed is comfortabel en voorzien van een hoop kussens en sprei die je nergens kwijt kan in de kleine ruimte. De buurt leeft zonder druk te zijn. Er zijn nog een paar hotels aanwezig met gezellig terras alsook een (Delhaize)supermarkt. Wij hadden de pech daar te zijn tijdens een hittegolf met bijna de ganse dag zon in de kamer en slecht een dun gordijn om af te sluiten. Prima locatie om allerlei wandelingen te starten en op korte afstand van Bouillon.

Gereisd Met partner in Thu Jul 02 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vrouw des huizes uitermate grof

assepoester
18-7-2011

Wij verbleven in de gite naast het hotel en alles was prima, behalve de douche die bij elk gebruik vuil spuwde uit het putje en ook piepklein was. Maar onze grote ontgoocheling kwam bij het vertrek. We hadden zelf gepoetst ipv 25 euro extra te moeten betalen. We zijn geen poetsprinses, toegegeven, maar de vrouw des huizes was onredelijk. Gilde omdat ze een haartje van 2 cm vond achteraan het toilet, omdat de douche vuil braakte (was reeds zo bij aankomst), omdat ze een kwart blaadje peterselie vond op de keukenvloer en omdat de vloer van het toilet beneden niet gedweild was (toegegeven, dat was ik vergeten). Plots veranderde de dame in een regelrechte furie en begon, terwijl wij er nog zaten, de stoelen op de tafel te zetten en gooide er waarachtig heel brutaal mijn 88-jarige ouders uit, die reeds 20 jaar geleden haar gasten waren!!! Geen hand, geen goedendag, niets. Wel 52 euro extra voor elektriciteit en poetsen. Spijtig hoe zo'n grof mens zo'n leuke gite verknalt. Echt geen aanrader

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Lekker eten, kamers ietsje minder

Lea Pittomvils
13-7-2011

wij verbleven hier met onze dochter en kleinkind en hond. De kamer van de dochter was piepklein met piepkleine badkamer zonder vaste deur. Zij had ook een heel smal dubbelbed ( meer een twijfelaar ) met dekens en lakens, geen dekbedden. De uitbaters zijn vriendelijk en het eten is van een goede kwaliteit.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed, correct niet meer , niet minder

Pittomvils Lea
12-7-2011

Ligging in dorp naast kerk ( men hoort de klok soms ) Onze kamer was goed , die van onze metgezellen was klein met een naar hedendaagse standaard een veel te klein dubbel bed met dekens en lakens , piepkleine badkamer met mini lavabo en zonder vaste deur enkel een harmonicadeur die niet eens tot op de grond kwam. Deze kamer was wel de enige kamer waar men met een hond kon logeren. De keuken was goed.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Relais in Corbion/Corbion-sur-Semois , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Relais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.