Tijdelijk €25 aanbetaling

8.8FantastischScore uit 32 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Des Ardennes voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

32 Reviews over Des Ardennes

• 9landuyt martin & anneke14-09-2019

fantastisch, we komen zeker terug

top service, top tuin, top gastronomie, top kamers, top gastfamilie Maqua sinds 5 generaties. Zwembad buiten in de tuin zou alles compleet maken.... kan gecompenseerd worden door mooie wandelingen.

• 10Ann Snels29-07-2017

Fantastisch hotel !

Er vertrekken kortbij het hotel een aantal goed aangegeven wandelingen. Hotel is gelegen in een mooie bosrijke omgeving. Als je houdt van de natuur en wil een stevige wandeling maken, kan je je kennis verrijken met mooie vergezichten over een kronkelende Semois.

• 8Maria13-04-2017

Geweldig hotel!

Gezellig en leuk hotel met vriendelijk personeel. Ligt in een klein dorp,tegenover de kerk. Daar heb je weinig last van. Wij hadden kamer 19 met whirlpool. Echt een aanrader! Mooi schoon en met een grote whirlpool. Ontbijt was prima. Binnen een kwartier ben je in het leuke Vianden.

• 10Erik en Marie Josée11-10-2016

fantastich, om terug te keren

super hotel, uitgebreid en lekker ontbijt, elke dag een heerlijk diner. Goede wijnen aan een democratische prijs. mooie, ruime kamer, heel vriendelijke personeel. kortom een hotel om terug te keren en te genieten van een ontspannende vakantie.

• 9R Mathijs Medaerts uit Heers04-09-2016

fantastich

indien je er wil naartoe gaan, moet je niet twijfelen alles is voorhanden. kortom een top hotel. vriendelijk en attent personeel. avondeten en ontbijt is super(klasse) wie ooit daar is geweest en heeft iets aan te merken,blijft in het vervolg beter thuis. maar ja er zijn er altijd die iets zoeken om zich om zich te laten opmerken. tip voor de uitbaters. ga zo verder. super.

• 961Jarig koppel03-12-2015

Een aanrader

Zeer vriendelijk en gedienstig personeel, niet opdringerig Zeer lekker eten Fantastisch !

• 9Rw. Beets01-07-2015

Kom graag nog een keer terug

Binnen is het gezellig, sfeer vol en je voel je er op je gemak. Wij hadden een moderne,schone kamer met zachte bedden, televisie, bureau, gratis kluisje en een moderne badkamer met douche,toilet.Je moet wel een trap op en er is geen lift. Alle informatie is ook in het Nederlands. Het meeste personeel spreekt ook Nederlands. Vriendelijke eigenaar en personeel. Je kan er lekker eten en ze hebben lekkere cappucino. In de omgeving is niets te doen. Je heb weinig last van het verkeer. Wij gingen er dagelijks er op uit.

• 10Juliano26-08-2013

Super Hotel! Prijs kwaliteit, perfect evenwicht.

Leuk familiehotel, super keuken, betaalbare wijnen en heel leuke kamers. Je zal moeilijk beter vinden in deze omgeving, tophotel.

• 10Schoutteten Marijke23-10-2012

Super hotel

42 jaar geleden verbleef ik met mijn ouders in dit hotel, het was hen enorm bevallen, graag wilde ik daar nog eens naartoe en voor mijn verjaardag boekte ik een 3-daags verblijf. Bij het binnengaan kreeg ik een warm, aangenaam gevoel die het verblijf zo speciaal maakte, je komt er "thuis", de gereserveerde vriendelijkheid van iedereen geeft een meerwaarde aan het verblijf, bij de afrekening was er een aangename verrassing, een lekkere fles cava werd mij aangeboden voor mijn verjaardag, een super attentie, ik verlang om terug te gaan om te genieten in alle rust van dit aangenaam hotel

• 9Ellen25-08-2012

Wat een gastvrijheid!

Wij hebben 3 genachten gelogeerd in dit hotel. Via een actie dit hotel geboekt en kregen een kamer op de 3e verdieping aan de voorkant van het hotel. Aangezien het op dag van aankomst 30 graden was en de dagen ervoor ook warm was geweest, was het erg warm op de kamer. Na dit aangegeven te hebben bij de receptie kregen we kosteloos een beschikbare koelere kamer (in dit geval ook een luxere kamer). Prima service dus! De omgeving is rustig, het hotel kijkt uit over een vallei. De inrichting op de begane grond is netjes en vrij modern. De richting van de kamers (die wij gezien hebben) was minder modern, maar wel netjes en schoon. Het eten is heerlijk, zo wel het ontbijtbuffet als het dineren in het restaurant, aanrader! Gelukkig voor ons, was er altijd iemand in het hotel aanwezig die ook Nederlands spreekt.

Hotel Des Ardennes info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Rue de la Hate 1, 6838