Géén boekingskosten

• 8Waardering

Meer camping info

18 Reviews over Le Canada

• 10Esther08-08-2022

Fijne camping, prachtige natuur!

Prachtige camping in de natuur, wij hadden het mooiste plekje bovenop de berg! Voorzieningen goed, rivier heerlijk om in af te koelen en te zwemmen, opblaasbare glijbaan super leuk voor de kids! Eigenaar vriendelijk en behulpzaam. Prachtige omgeving, veel activiteiten binnen 30km. Wij komen graag nog eens terug!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Sandra30-08-2021

Dank voor de service.

We hadden geboekt voor een stacaravan. Bij het boeken zagen we dat lakens niet in de prijs waren inbegrepen. Dat is meestal zo dus dat hield ons niet tegen om te boeken. Na boeking en betalen, ontvingen we bericht dat we zelf ons kussens en lakens mee moesten nemen omdat ze niet te huur zijn. Omdat we met een kleine auto 3 weken op pad gingen, was dat een probleem. We hebben dit aangekaart en gevraagd om een oplossing. Toen mochten we kosteloos annuleren. Hiermee waren we erg blij. Fijne service! Hartelijk dank hiervoor.

• 5Fam K.28-04-2021

Mooie ligging, sfeerloos en gedateerd

Ligging is fijn om te wandelen of fietsen. Kanoën zag er ook goed uit, maar dat ging ivm de lage temperatuur helaas niet. De camping zelf is erg gedateerd en het onderste deel sfeerloos. Het sanitair was schoon, maar daarmee is ook alles gezegd. Zeer basic en naar onze mening niet conform 2021. Geen verwarming, geen toiletpapier. Douchen werkt enkel op €1 munten. Als je hier geen problemen mee hebt, moet je zeker gaan, want nogmaals de omgeving is fantastisch en de ontvangst was vriendelijk. Mini markt in het dorp. Het dorp zelf is geen trekpleister. De veldjes op het bovenste deel zagen er gezellig uit, diverse niveaus tussen de bomen. Daar was een klein hokje met toiletten en bakken voor de vaat te wassen. Voor de douche moet je afdalen naar het beneden gedeelte van de camping.

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Fam Bruin12-08-2018

Rustige camping met strandje als ontmoetingsplek

Een hele leuke week gehad op deze kleine tot middelgrote camping in Chiny. Basic camping welke ook gericht is op kajak verhuur. Er zijn zowel kampeerplaatsen, mobile homes als Tipi tenten (verhuur). Sanitair wordt goed schoon gehouden. Veel kinderen die elkaar ontmoeten op het bijbehorende strandje waar je ook kan zwemmen en vissen in de rivier. Een klein beekje voor de jongste kinderen stroomt er langs. Er is een frietuurtent aanwezig waar je heerlijke Belgische biertjes kan drinken in het zonnetje, met uitzicht op het strandje en de rivier. Rustige, vriendelijke, behulpzame eigenaren. Wij hebben genoten!

• 7Eetgelegenheden
  • 3L van der S03-08-2018

Mooie locatie

Mooie locatie! Schoon sanitair. Achterstallig onderhoud in en rond het gehuurde. Eigenaar probeert op zeer intimiderende wijze onder het terugbetalen van de 100 euro borg uit te komen. Laat je niet overrompelen door zijn manier van aanpak!

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Vdl18-08-2017

Kijk uit bij eindschoonmaak

Eigenaar probeert je een loer te draaien bij de eindschoonmaak. Ga niet in op zijn intimidatie. Anders kan je fluiten naar je borg.

• 6Eetgelegenheden

David, Propriétaire, 07-09-2017

Beste Rudy, Onze gasten hebben altijd de keus om hun verblijft na hun vertrek te laten schoonmaken. Deze optie heeft u niet willen nemen. U wilde het schoonmaken zelf doen. In dit geval vragen wij onze gasten om hun verblijft in dezelfde staat achter te laten dan toen ze aangekomen zijn. Niet meer niet minder. Toen u aankwam was uw verblijft schoon. Geen tandpasta in de gootsteen, geen oordopjes of kauwgom onder het bed in de kamer, geen 6 vieze bruine kopjes koffie in de kast met oude koffie erin, geen oude brood achter het koffieapparaat, geen voeding in de pan, geen vettige glazen in kast die niet afgeveegde waren, geen onhygiënische koelkasten en toilet….. Toen wij kamen voor de check out hebben wij u de opmerkingen gedaan. Maar dat wilde u niets horen. Na een lang gesprek hebben wij begrijpen dat u het niet ging doen. Wij hebben u uw waarborg (100€) teruggegeven terwijl het helemaal niet proper was . Het schoonmaken hebben wij zelf gemaakt. Gelukkig zijn onze gasten niet atlijd van kwade trouw!!! David en Stéphanie

• 9Billiet - Van der Stelt24-04-2017

Een klein paradijs in het woud

Voor ons was dit een zalige camping en wij hebben hier genoten van de idyllische ligging ( vlak aan de semois), de prachtige natuur (middenin het woud), de super vriendelijke campinguitbater ( nl & fr )en het nieuw uitziend en proper ( verwarmd ) sanitair. De wandelingen starten allemaal van op de camping en zijn super duidelijk aangegeven met nummers. Vlakbij in het dorpje een lekker restaurant Le Foyer IX, een lokale slager en een leuke kruidenierszaak met alle regionale producten. Wat kan een mens nog meer verlangen. Voor ons een top locatie. Wij komen zeker nog langs. Groeten uit Chiny

• 10Staat v/h sanitair

David, Propriétaire, 07-09-2017

Dank u voor uw commentaren :-) Tot binnenkort misschien Mvg Stéphanie en David

• 5familie Braam11-09-2016

Tegenvaller

Wij waren hier in juli 1 week met de tent en onze dochter zat met haar gezinnetje in een huurcaravan. Wij vonden het erg tegenvallen en vonden de camping nogal armoedig, mistroostig en verouderd. De receptie was nooit bemand, de eigenaren waren meestal te vinden in het hokje bij de kanoverhuur. Zij waren, eerlijk is eerlijk, overigens best aardig en behulpzaam en wij konden zelf een plek voor de tent uitkiezen. Het speeltuintje was erg verouderd en niet leuk. Eén dag kwam er een luchtkasteel en dat was fijn voor de kleinkinderen. De aanmeerplek van de kano's is vlak bij het speeltuintje en het was er een modderige boel. Even verderop is een houten gebouwtje waar snacks en frites worden verkocht en je kan er op houten banken zitten, maar dit is ook geen gezellige plek. De eigenaren zouden zich misschien iets minder met de kanoverhuur kunnen bezig houden en iets meer aandacht investeren in de camping. Op de camping is verder niets te doen en er wordt naar ons weten ook niets georganiseerd.

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Laurens van de ven06-08-2016

Gezellige kleine camping

Goede ontvangst door vriendelijke uitbater. Bij aankomst werden ons meteen de vrije plaatsen getoond en konden we zelf een uitkiezen. Het deel waar wij verbleven, in het bos, heeft zijn eigen sanitair. Dit is steeds proper, ook bij regenweer. Enkel de douchen bevinden zich oo het lagere niveau van de camping en dus een 200m wandelen. Deze zijn ook telkens proper en zijn heel goed onderhouden. Op alle plaatsen is er (tegen betaling) een wifi verbinding met zeer goede verbinding. Voor ons was het hier zeker en vast inorde!

• 10gbollen18-02-2015

Een mooie camping voor mensen die van rust houden

Ik ben op Maandag 16 Februarie samen met mijn broer en zijn zoon naar deze camping geweest om te kamperen met de tent. Ik ben op Woensdag de 18 Februari weer naar huis gegaan. Dit is een zeer mooi gelegen camping aan de Semois. De eigenaar spreekt Nederlands en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Er zijn speeltoestellen voor de kinderen. Er is een mooi dorpje op 600 meter afstand met kleine winkels. Er is ook een mooie stad (Floranvile) op 6 km afstand. Daar is het goed uitgaan en winkelen. Ik heb besloten om komende zomer vaker naar deze camping te gaan.

Camping Le Canada info

Camping-informatie