Géén boekingskosten

6 Reviews over Willow Springs

• 10Galicia Manuel01-05-2016

Leuke Western sfeer

Cowboys in België ,

Mooi houten gebouw. Leuke gastheer en fantastische kamers. Als je in de buurt bent moet je zeker binnenspringen. Must voor paardenliefhebbers.

• 10Luc Van der Linden03-10-2013

Voor vele herhalingen vatbaar

KID Curry, zijn vrouw Annie en de crew zijn zeer vriendelijk en steeds bereikbaar voor de gasten. De bar is warm en gezellig. Een zeer eerlijke kwaliteit-prijsverhouding, lekkere kost in een rustige landelijke omgeving.

• 9Joostcl09-08-2013

Zeer goed, service TOP

Na een reis van 13 uur vanuit Italie, kwamen we daar om half 10 in de avond aan. Keuken was al dicht, we wouden nog wat eten. En het was mogelijk, we kregen heerlijk een gebakken ei met spek, en vers brood erbij. Het is een hele gezeligge tent, een soort, cowboy, indiaan achtige inrichting, een soort oud Saloon idee zegmaar, heel erg leuk ingericht, ze hebben het 5 jaar geleden nieuw gebouwd. Nou netjes hoor. Alles van hout, kamers ook schoon, het was zeer goed. We voelden ons erg thuis daar. Ze runnen het met ze 2, nou respect, alles was zo goed verzorgd. De omgeving is trouwens ook erg mooi daar. Me vriendin en ik, onthouden deze plek. En voor de prijs hoef je het al helemaal niet te laten.

• 7Geerke29-07-2013

Net bed en breakfast, niet ideaal voor ons

Alles is nog niet zo lang geleden gebouwd en ziet er nog netjes uit. Het is schoon en de eigenaren zijn vriendelijk. Ontbijt is niet spectaculair maar lekker. De kamers zijn doordat ze van hout zijn gemaakt erg gehorig. Vanwege ons kleine dochtertje lastig omdat die niet sliep voor s avonds 23:00. Ook was er geen campingbedje aanwezig en zo zaten we dus s avonds maar op de trapopgang te wachten tot ze eindelijk ging slapen. Prijs was erg gunstig. we waren er van maandag tot en met donderdag. Voor eten moet je ma- en dinsdag op pad. Want dan is de saloon dicht. In Cherain zelf valt niks te halen of te beleven. Wel genoeg leuke plaatsjes in de buurt.

• 9parelliene07-08-2012

volledige ontspanning

deze waystation/bed en breakfast is aan te raden aan wandelaars, mensen die tot rust willen komen, of mensen die van paarden houden. het hotel is in country stijl het is volledig van hout en de inrichting een beetje country. het hotel wordt gerund door een gezin wat aanwonend aan het hotel woont ze zijn dag en nacht bereikbaar en aanspreekbaar voor de gasten. de service was hier zo fijn en behulpzaam. het ontbijt geweldig en heerlijk en werd steeds nagevraagd of alles na wens was. je kan hier ook lekker middag of avond eten voor een goedkope prijs. kamer lekker ruim en schoon handdoeken kon je op de grond leggen en de volgende dag waren er weer nieuwe prullenbakken ook dagelijks netjes geleegd. een heel klein minpuntje kleine televisie en alleen franse zenders hadden alleen nederland 1. het hotel beschikt over paarden en organiseert paardentochten we hebben een dagtocht gereserveerd en dit was echt geweldig heerlijke maaltijd zat er bij echt een aanrader voor de ruiters.

• 4Steven en Caroline16-08-2011

Nooit meer - kindonvriendelijk!

We zijn er twee nachten verbleven met onze 2 kinderen. Mooie ruimte kamer, propere badkamer. Bijna geen opbergruimte. Een goede kast ontbreekt; in de plaats staat een mobiel rekje. Na eerste nacht werd de kamer niet opgeruimd, we kregen ook geen verse handdoeken. Bij het ontbijt vroegen we water voor de kinderen: dit werd extra aangerekend! En het ergste was het luide nachtlawaai. Wij gingen er voor de rust, maar die werd brutaal verstoord door het vreselijke luide gebabbel en gelach in de saloon beneden ons. Daarna ging het lawaai verder op de kamers: overgeven, douche nemen rond 1u 's nachts, nogmaals overgeven. Vreselijk. De tweede nacht hetzelfde scenario: vreselijk veel lawaai in de saloon tot middernacht, daarna eindelijk de stilte waar we zo naar verlangden... We gaan er nooit meer terug! Er was totaal geen begrip vanwege de eigenaars. We kregen als reactie: het is hier geen hotel!

Bed & Breakfast Willow Springs info

Het complex