Vakantiehuis Desmond

28 reviews over Vakantiehuis Desmond

• 2018
    2lorke25-10-2018

Nooit meer

het huis is sterk verouderd en bij ons bezoek erg stoffig.. dat was al snel duidelijk bij aankomst ,dus zijn we dan zelf maar beginnen het stof af te doen ,de glazen plakten aan elkaar , muizestronten gevonden in de onderste lade in de living. een pellet kachel die niet werkte ... een lek in de barruimte (waar een koffer onderstond met kledij) met als gevolg dat die mensen natte kledij hadden. enkele tv's werkten niet ,1 kamer had zelfs niet eens warm water . de asbakken en vuilbakken waren proppend vol . en als je in de kamer die van buitenaf te betreden was ,het toilet doortrok dan kwam dit in de andere kamer terug uit de douche .....,na 3 weken hadden we nog steeds geen borg terug en de afspraak was dat we dan toch de helft van de schoonmaakkosten zouden terug krijgen... ook dit bleef dan nog enkele dagen uit , uiteindelijk kregen we dan toch een 80 euro terug (wat niet het afgesproken bedrag was) jammer dat men reviews gewist worden

Gereisd met vrienden in september 2018

• 1hannelore24-10-2018

Nooit meer

enorm tegengevallen ! jammer van onze centen !! ,bij aankomst was al snel duidelijk dat dit niet het netste huis was waar we met onze groep al zijn geweest. het ruukte vermuft en was helemaal niet proper. heel wat anders dan de foto's.overal was er enorm veel stof aanwezig ,zodat we al snel zelf wat begonnen het stof af te doen (wat niet de bedoeling is dacht ik als je schoonmaakkosten moet betalen 180 euro),heel onlogisch allemaal hoe de verlichting ineen zit ,de glazen plakten allemaal aan elkaar,muizestronten in de lades in de living (iieeeuuuwww) een pelletkachel die niet werkte, op meerdere kamers werkte de tv niet ,de donsdekens en kussens waren echt vuil! vele kamers waren niet geheel netjes.1 kamer had zelfs niet eens warm water.Er was een lek in het dak van de bar ruimte ,waardoor een hele kofferinhoud met kledij nat was ... daar zaten die mensen dan met hun natte kledij,terrasje aan de keuken smerig en niet onderhouden ,overal waren de asbakken proppend vuil en de vuilbakken stonken en puilden uit . de 2 kamers die je aan de buitenzijde kan bereiken is de riolering niet in orde ,als de ene de grote boodschap doet en trekt het toilet door ... dan komt het bij de andere langs de douche weer uit, normaal krijg je na 1 week de borg terug ,na heeeeel veel over en weer mailen en bijna smeken hebben we onze borg terug gekregen en na 1 maand ,u leest het goed 1 maand een tegemoedkoming van een 80 euro ..... ,het is schandalig dat deze eigenaar dus nog zo zen vakantiehuis lees horrorhuis mag verhuren . wees op jullie hoede mensen als je dit horrorhuis wil huren !!!!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 2017
    8W jansen01-05-2017

Leuk groepshuis

Een gezellig huis voor grote groepen, rustig gelegen in dorpje.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• Oude reviews

9Bert02-05-2016

geweldig

alles het geheel past bij dit hotel

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Mieke29-07-2015

Fantastisch hotel

kamer heel goed ontbijt uitgebreid onthaal heel vriendelijk mooie omgeving

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 3ann26-05-2015

ontgoocheld

waren er met 4 koppels. Kamer was gezellig maar klein, badkamer véél te klein, je kan met moeite je draaien in de douche. Handdoeken werden niet ververst en bed niet opgemaakt. Personeel is precies een directeur die de les spelt aan welke regels we ons moeten houden of wat er anders van boete moet betaald worden. Overal bewakingscamera's, parking, terras, bar, eetzaal, vertrouwen blijkbaar de mensen niet. Bar is gesloten om 23u de zaterdag en zondag en maandag gesloten. Ontbijt is goedkoop opgelost met zoals in vorige reactie reeds vermeld, hesp en kaas van Aldi en pistolets uit zakken die worden gebakken ipv. een lekkere verse pistolets te gaan halen. Kamers héél gehorig, moesten dan stil zijn om 7u45 omdat de geranten nog wilden slapen..... voor ons nooit meer echt ontgoocheling. Zaten vorig jaar in Durbuy in Milieu de nulle part, daar weten ze hoe ze gasten moeten ontvangen en verwennen en gezellig meebabbelen en plezier maken ipv. het gevoel te geven dat we niet welkom waren.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9D. Broeren-Kef06-05-2015

prima plek voor een paar daagjes weg!

Les Ecoliers heeft alles in huis om van je (mini) vakantie iets leuks te maken, prima service en een goede kwaliteit/prijs verhouding. Met mooi weer een heerlijk ruim terras buiten en met lelijk weer diverse plekjes om binnen te lezen, een spel te spelen, of een biertje/wijntje te drinken. Dit alles gelegen in een wonderschoon stukje België. Diverse wandelroutes op korte afstand van het hotel / B&B.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10mieke24-07-2014

Super!

Dit hotel geboekt voor een overnachting op doorreis naar Frankrijk. Wat een leuke plek! Hier begint je vakantiegevoel al meteen bij binnenkomst, hele vriendelijke ontvangst en een prachtige (familie)kamer.

Het ontbijt was geweldig, niet overdadig maar gewoon precies goed.

De eigenaren hebben met liefde voor oude elementen dit hotelletje ingericht. Erg veel ontzettend leuke details die je in dit voormalige schooltje vindt.

Ook een aanrader voor een langer verblijf in de Ardennen, voor bijvoorbeeld wandelaars of mountainbikers.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10francine en pierre verbruggen28-06-2014

vriendelijk personeel

Op dit hotel is niks aan te merken, vriendelijk personeel, Nederlandstalig, heel nette kamers, uitgebreid ontbijt , mooie omgeving, elke wens word ingewilligd, een echte aanrader Nogmaals bedankt voor de goede servies

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Anja09-11-2013

heerlijke plek

Wij hebben in één van de 2 vakantiewoningen vertoefd. Onze woning was geschikt voor 2 personen en goed ingericht. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Gelegen in een klein dorpje, een mooie omgeving en Luxemburg om de hoek. Ze geven je ook handige tips. Prijs/kwaliteit is prima. Een aantal keren van het ontbijt in het hotel genoten. Zeer goed en uitgebreid verzorgd. Je kunt er niet dineren, maar voor een prima (uitgebreide) snack en heerlijk glas wijn of een lekker biertje zit je zeker goed. Met mooi weer is het goed toeven op de heerlijke loungebanken in de tuin. Ze zijn in het hotel zeer kindvriendelijk, maar er is voor kinderen niet veel te doen.We gaan zeker weer terug.

Gereisd met partner in augustus 2013

3 tips over Vakantiehuis Desmond

• broeren, 09-09-2012

de perfecte plek om te relaxen met in de omgeving meer dan voldoende dorpen, steden en bergen om er lekker op uit te trekken. Waarna je in de B&B weer kunt genieten van een kop thee of een wijntje met wat lekkers erbij :)

• Michel, 20-08-2012

Vraag de gastheren advies m.b.t. uitstappen en restaurants; ze hebben zeker een voorstel dat past bij wat jij belangrijk vindt.

• ann, 26-05-2015

opletten sleutel van kamer 3 en 4 passen op elkaar ! Kamer 1 aan straat, lawaai van auto's.

1 vraag over Vakantiehuis Desmond

• May Verlinden, 02-11-2014

wandelen

Kan je in het hotel zelf wandel-info krijgen? Spreken de eigenaars misschien Nederlands? Zijn er bewegwijzerde wandelroutes in de buurt van Cherain?

ann, 26-05-2015

ja spreken nederlands. Er zijn wandelwegen maar het is heuvelachtig en niets te zien zover je kan kijken.

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12