Reviews over Chassepierre

Heerlijke vakantie

S. Brekelmans,
    19-8-2009

We hebben hier een week doorgebracht van 7 t/m 14 augustus met 2 personen en een hond. Het is een oud en vochtig huis, maar is verder niet hinderlijk. De eigenaresse was zeer aardig. Ze spreekt echter alleen Frans, maar met handen en voetenwerk kom je toch een heel eind. Het ophalen van de sleutel was echt een ramp. Op het aangegeven sleutel- en vakantieadres was niemand aanwezig. Gelukkig sprak de buurvrouw Vlaams en kon zij ons uitleggen waar we de sleutel in het dorpje konden halen. De tuin was echt een tegenvaller. Omdat het huis tegen een berg staat heb je alleen een voortuintje. Dit voortuintje is NIET omheind (staat wel zo vermeld), dus was verre van ideaal voor onze hond. Je had de beschikking over zeer eenvoudig tuinmeubilair; echt relaxen in de tuin was er dus helaas niet bij. De omgeving is echter prachtig en vooral de wandelingen langs de Semois waren geweldig. We hebben een heerlijke week achter de rug met geweldig weer en gaan zeker nog eens terug.

Chassepierre scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews