Géén boekingskosten

+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 77 reviews

79 Reviews over Les Bruyères

• 8Jorinde en Levi19-08-2018

Een hotel met een warm welkom

Op het eerste gezicht lijkt het hotel een wat ongebruikelijke locatie te hebben, nabij een autoweg. Dit is echter een typisch geval van "niet op de eerste indruk afgaan"; een warm welkom wachtte ons in het hotel met een zeer amiabele en vriendelijke eigenaar. Alles met een glimlach en een uiterst goed gevoel voor gastvrijheid zonder de hotelgast te dicht op zijn of haar lip te zitten. In onze ervaring een betere dan die van een gemiddeld hotel van keten, dat siert.

De kamer is ruim, netjes en schoon. De uitstraling is wat men kan verwachten van een wat ouder hotel. Kom hier bijvoorbeeld niet om tv te kijken, maar geniet van een nabij gelegen stad. Om vervolgens goed te slapen -het bed sliep overigens heerlijk- en de volgende ochtend te genieten van het volgende punt; het ontbijt.

Dit laatste is ook goed verzorgd; men kan ontbijten in een mooie zaal met uitzicht op een grote tuin. Dit hotel is een bezoek zeker waard.

• 10Kees en monique belleter15-06-2016

Alles was super, vriendelijke eigenaren spreken nederlands, gastvrij, spontaan, behulpzaam, mooie kamer, prachtig restaurant, zeer goed uitgebreid ontbijt . Omdat er geen diner was adviseerde men een zeer goede brasserie in la roche en ardenne, Zeker voor herhaling vatbaar, kan het iedereen aanbevelen.

• 4van praet28-04-2016

nooit meer

Nieuwe uitbaters vanaf augustus 2015. Proberen met zo weinig mogelijk personeel hotel te runnen om zoveel mogelijk winst te maken. Resultaat: lang wachten op het eten want de bar krijgt voorrang, dit zijn nl extra inkomsten. Het eten is ondermaats voor de prijs, het ergste was op dag 5 van ons verblijf: worst bestaande uit de helft vetbrokken en een grote schep groene linzen. 1 gezin is gewoon opgestaan en naar een ander resto gaan eten, een ander koppel weigerde zijn dessert en had er ook genoeg van. Wij hebben hierover geklaagd maar uitbaatster vond dat er niks aan de hand was. Aan hun inkoopprijzen gerekend is er geen enkel avondmaal geweest dat hen meer dan 8 euro gekost heeft, terwijl we 59 euro pppn betaalden. Ook voorheen gelogeerd bij vorige uitbater en toen was het top, dus we konden objectief vergelijken. Ligging op 4 km van skipistes en weinig hotels in de buurt, dat is hun geluk of ze zijn na 1 seizoen failliet.

• 10Tjeerd Nijenhuis12-07-2015

Heerlijke ervaring in de Belgische Ardennen!

Deze nieuwe uitbaters zijn zeer vriendelijk, maken het lekkerste eten klaar en zorgen voor een relaxerende vakantie. Alleen al voor het ontbijt zouden we teruggaan. Heel chique renovatie in het hotel met zeer mooie kamer. De uitvalsbasis is perfect. Het hotel ligt aan een drukke baan, maar we hebben daar absoluut geen last van ondervonden 's nachts. Samengevat: TOP !

• 8Cornu alain 31-05-2014

Jammer van de drukke weg

De mensen waren heel vriendelijk we hebben er heel lekker gegeten het ontbijt was ook lekker meer dan genoeg jammer dat er op de kamer geen drank of frisdrank stond in de frigo.doe zo verder

• 3HamerPerre11-05-2014

Nooit meer!!!!!

Zeer slecht gelegen aan grote drukke 4-baans Belgische autoweg, de auto's razen er voorbij met 120km per uur, slechte parkeergelegenheid, gevaarlijk om er te komen als je aan de verkeerde kant rijdt. Zeer slechte hygiëne, niet schoongemaakt. In het restaurant liggen de haren op de tafels, etensresten in de vensterbank. Bediening in korte broek en de volgende dag dezelfde kleding aan. En eten is niet van goede kwaliteit! Bij binnenkomst in het hotel valt het meteen op dat het niet schoongemaakt wordt, ook rotzooi op de trappen enzovoorts.

Kortom geen aanrader.

• 8danny29-04-2014

zeer goed

zeer vriendelijke bediening propere kamer mooi restaurant zeer lekker eten

• 6Agnes cox08-04-2014

Vergane glorie

Ontbijt was zeer pover geen vers fruitsap of eitje alleen wat confituur en yoghurt en opgewarmde broodjes met wat beleg.Geen verwarming en warm water op de kamer de eerste dag. Bij aankomst was het koud in het restaurant dus niet aangenaam. Kamers waren wel proper en de Patron was sympathiek. Het avondeten was wel lekker maar niet om terug te gaan. Eenmalige accomodatie

• 9Jeanine29-12-2013

Het is zeker een aanrader

Hotel Les Bruyéres is zeker aan te bevelen . Zeer mooie kamers en prima service en niks is hen teveel.

Het eten en de presentatie is een culinaire verwennerij, een streling voor het oog en een feest om van te proeven. Hier zijn geen woorden voor.

Het ligt langs een drukke weg maar daar heb je absoluut geen last van.De ligging ligt werkelijk op een toplocatie , van hieruit kan je alle kanten uit in onze Belgische Ardennen.

We komen zeker terug en hebben enorm genoten van ons verblijf.

• 8Neut- Dekens03-11-2013

un WE en ardenne

les Bruyères est un hotel qui doit satisfaire les plus difficiles.la chambre est vraiment propre jolie et fonctionnelle. L'ensemble du batiment sans être luxueux est quand même très beau dans des styles différent reste malgré tout harmonieux. Au restaurant nous avons étés agréablement surpris par la qualités des mets mais aussi par la recherche dans la présentation et par le service.nous ne pouvons que recommander cet établissement.

Hotel Les Bruyères info

Het complex