Sorteren

Reviews over Champlon

Een hotel met een warm welkom

Jorinde en Levi
    19-8-2018

Op het eerste gezicht lijkt het hotel een wat ongebruikelijke locatie te hebben, nabij een autoweg. Dit is echter een typisch geval van "niet op de eerste indruk afgaan"; een warm welkom wachtte ons in het hotel met een zeer amiabele en vriendelijke eigenaar. Alles met een glimlach en een uiterst goed gevoel voor gastvrijheid zonder de hotelgast te dicht op zijn of haar lip te zitten. In onze ervaring een betere dan die van een gemiddeld hotel van keten, dat siert.

De kamer is ruim, netjes en schoon. De uitstraling is wat men kan verwachten van een wat ouder hotel. Kom hier bijvoorbeeld niet om tv te kijken, maar geniet van een nabij gelegen stad. Om vervolgens goed te slapen -het bed sliep overigens heerlijk- en de volgende ochtend te genieten van het volgende punt; het ontbijt.

Dit laatste is ook goed verzorgd; men kan ontbijten in een mooie zaal met uitzicht op een grote tuin.

Dit hotel is een bezoek zeker waard.

Kees en monique belleter
    15-6-2016

Alles was super, vriendelijke eigenaren spreken nederlands, gastvrij, spontaan, behulpzaam, mooie kamer, prachtig restaurant, zeer goed uitgebreid ontbijt .

Omdat er geen diner was adviseerde men een zeer goede brasserie in la roche en ardenne,

Zeker voor herhaling vatbaar, kan het iedereen aanbevelen.

Heerlijke ervaring in de Belgische Ardennen!

Tjeerd Nijenhuis
    12-7-2015

Deze nieuwe uitbaters zijn zeer vriendelijk, maken het lekkerste eten klaar en zorgen voor een relaxerende vakantie. Alleen al voor het ontbijt zouden we teruggaan. Heel chique renovatie in het hotel met zeer mooie kamer.

De uitvalsbasis is perfect. Het hotel ligt aan een drukke baan, maar we hebben daar absoluut geen last van ondervonden 's nachts.

Samengevat: TOP !

Jammer van de drukke weg

Cornu alain
    31-5-2014

De mensen waren heel vriendelijk we hebben er heel lekker gegeten het ontbijt was ook lekker meer dan genoeg jammer dat er op de kamer geen drank of frisdrank stond in de frigo.doe zo verder

zeer goed

danny
    29-4-2014

zeer vriendelijke bediening propere kamer mooi restaurant zeer lekker

eten

Champlon scoort een 8 uit 10, op basis van 10 reviews