Camping Parc la Clusure

Camping Parc la Clusure
8,6

75 tips over Camping Parc la Clusure

Michel , 11-8-2017
Ga mee met de familie MTB - fiets tocht van de camping. Leuke ervaring en een mooie tocht met mensen die de omgeving kennen
Trudy Ceelen, 13-11-2015

-Chocolatier Cyril,erg leuk op een regenachtige of minder zonnige dag.

- Oorlogsmuseum in Diekirch

- Zeker de moeite waard zijn de Bastogne Barakken,elke dag geopend behalve op maandag. De entree is gratis, omdat het een nog in gebruik genomen kazerne is.Er loopt daarom ook een militair mee en geeft een rondleiding om 10,13 en 14 uur

-Grotten van Han

-Kanoën, dit kan via de camping geregeld worden, echter hebben wij zelf naar LPM Durbuy gebeld en konden we zelf bepalen wanneer we wilden kanoën

holtdijk1972, 16-8-2015

Om boodschappen te doen moet je in Rochefort zijn hier zitten de Aldi Liddl en meerdere supermarkten de Spar in Tellin is vrij duur.

Een leuke stad om te bezoeken is Bastogne en je zit dan ook op een paar minuten van de grens van Luxemburg dus altijd handig voor tanken/drank en tabak.

Marche heeft een H&M, Hema en diverse andere grote winkelketens.

We hebben een aantal aanbieders voor Parc la Clusure voor je op een rij gezet:

bvlas, 9-8-2015

Waterschoenen en bootje / luchtbed mee voor in de rivier.

Uitstapje Grotten van Han.

Boekje met leuke wandelroutes €1,50 bij de receptie.

Roelof en Jolanda, 9-8-2015
Er zijn veel grotten in de buurt, Rochefort en Han Sur Lesse (Grotten van Han) is wel een bezoekje waard.
Hans, 9-8-2015
Bouillon leuke stad, Rochefort voor supermarkten in directe omgeving.

R.H.van Montfoort, 18-7-2015
Een familie kreeg ongevraagd het resterende bedrag terug omdat ze vroeger moesten vertrekken i.v.m. ziekte van hun dochter. Dat zie of hoor je nooit!
dirkvan_vliet, 6-7-2015
Laat u verrassen door de ligging en wandelgebieden in de omgeving van deze camping of door het programma van het leuke animatie team en Bounce outdoor team
Dirk, 6-7-2015
Of je hier nu met kleine kinderen naar toe gaat of met de wat grotere jeugd er wordt volop georganiseerd zowel door het animatie team danwel door outdoor Bounce op het terrein
Katrien uit Gent, 29-6-2015
De camping lijkt op het eerste zicht fantastisch, personeel supervriendelijk en behulpzaam.Alles heel netjes en ordelijk. Maar wij zijn er met de schrik vanaf gekomen vanwege het buitensporige gedrag van het campingpersoneel.

We hebben een aantal aanbieders voor Parc la Clusure voor je op een rij gezet: