Camping Parc la Clusure

8,7

1064 reviews over Camping Parc la Clusure in het Nederlands

Geweldig!

Mariëlle, 18-5-2018

Normaal gesproken ben ik niet zo'n fan van vakantieparken, maar we hebben hier werkelijk een fantastische week gehad in de meivakantie. De twee 12-jarige jongens moesten van ons overdag hun telefoon inleveren, maar hebben deze ook werkelijk geen moment gemist: spetteren in de rivier, spelen in het zwembad, diverse extra activiteiten en shows, en iedere avond beachvolleyballen met jong en oud. Ons huisje/stacaravan was prima, erg prettig dat er een tweepersoonsbed in zat, dat we 4 kookpitten hadden en dat douche en toilet gescheiden waren. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en de omgeving is prachtig. En dat we de hele week supermooi weer hadden was natuurlijk ook fantastisch.

super!

fam de laat, 17-5-2018

wat een super hebben wij hier gehad, de kinderen wilden niet naar huis.

er word de hele dag door van alles georganiseerd voor hen.

de ligging is super, en mooie wandel en mtb routes in de omgeving, direct vanaf de camping kan je al starten.

overal op de camping word nederlands gesproken wat voor de kinderen met de animatie ook prettig is.

veel speel gelegenheden op de camping, en het zwembad is netjes.

staanplaatsen zijn prima van formaat!

sanitair is netjes en word goed bijgehouden,en in de winkel op de camping is voldoende verkrijgbaar.

restaurant is ook een aanrader!

kortom, wij zullen hier zeker vaker terug komen!

Genieten

Mike, 13-5-2018

Enorm leuke en gezellige camping met voor ieder wat wils. Leuke activiteiten op en buiten de camping voor alle leeftijden. Geweldig restaurant en een gezellig terras. Vriendelijk en goed personeel. Kortom helemaal top.

We hebben een aantal aanbieders voor Parc la Clusure voor je op een rij gezet:

Fantastisch! Volgend jaar weer!

Anne, 28-4-2018

Ontzettend aardig personeel. Nog nooit eerder zo meegemaakt! Animatieteam deed super zijn best. Leuke activiteiten voor alle leeftijden. Ook voor volwassenen. Met veel humor. De wandeling met lunch is een aanrader. Kids hebben heerlijk kunnen zwemmen en spelen. Prima stacaravan. Eenvoudig maar met fatsoenlijk matras en stoffen bank waar je echt lekker op kon zitten. Gezellig restaurant. Mooi aangelegd camping. De omgeving is prachtig. Een plek om tot rust te komen maar waar ook genoeg te beleven is! Het enige nadeel was dat het nog voorseizoen was en de receptie, winkel en restaurants wat minder vaak open waren. Maar wij komen zeker terug!

Een aanrader

Eva, 27-4-2018

Heerlijke plek mooie stacaravan ruim en goede bedden. Weinig privacy in de hoek waar wij zaten je kijkt er gemakkelijk bij elkaar naar binnen. Trein rijdt langs de camping meerdere malen per uur. S nachts hier geen last van gehad. Genoeg te doen op de camping zwembad was al open en je kan er heerlijk wandelen met routes vanaf de camping. Diverse restaurantjes op het terrein mooi sanitair.

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Kloet-Wijma, 27-4-2018

Wij hebben een Bungalenne stacaravan gehuurd voor een week, was goed voor elkaar! Een zeer gastvrije camping voor jong en oud.

Alle personeelsleden waren ontzettend vriendelijk. Het recreatieteam een erg enthousiaste groep mensen onder aanvoering van Martijn, waar we erg mee hebben gelachen.

Graag komen we hier weer terug!

Heerlijk lang weekend gehad!

Marleen, 12-4-2018

Mooie camping met hele fijne gastvrije medewerkers die hun best doen om het je naar de zin te maken. De stacaravan was schoon en modern en fijne bedden. Leuke speelplekken voor de kinderen. Het enige nadeel vond ik dat onze stacaravan direct naast de (prachtige) rivier lag waardoor ik mijn oudste dochter van 4 constant in de gaten wilde houden.

fantastisch en een onvergetelijk weekend

mister awesome, 6-4-2018

het was echt de beste camping waar ik tot nu toe ben geweest. ze zijn super gastvrij en klantvriendelijk. als er een probleem is proberen ze het meteen op te lossen. ik ben 13 en was daar met mijn ouders en we vonden het meer sterren waard echt het beste paasweekend ooit. wat we trouwens ook niet hadden verwacht was het uitgebreide paasontbijt. Sven ( de gekke ) kreeg altijd heel veel klanten en loste alle problemen op. bedankt beste camping ooit.

we komen zeker een keer terug

PS. kunnen jullie regelen (camping) dat er in het voor en najaar activiteiten zijn voor kinderen 13 jaar en ouder?

N Timmermans, 13-3-2018

Heerlijke week op dit mooie park erop zitten samen met mijn vriendin.

Vriendelijk ontvangen en verder ook een heerlijk verblijf gehad in luxe stacaravan.

Mooie omgeving waar je lekker kan wandelen en fietsen!

Komen in de zomer met vrienden zeker terug!!

geweldig zeker voor herhaling vatbaal

marianne rietveld, 13-3-2018

het parc ligt op een zeer mooie lokatie in de Ardenne,is groot en goed onderhouden.

In het restaurant is het eten erg goed en afwisselend en wat heel belangrijk is overal is het personeel vriendelijk en behulpzaam.

zeker als je met rolstoel of scootmobiel binnen komt zijn ze lief en behulpzaam

dit jaar maar weer 1/2 weken naar dit park

We hebben een aantal aanbieders voor Parc la Clusure voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parc la Clusure in Bure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parc la Clusure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Parc la Clusure scoort een 8.65 uit 10 op basis van 1093 reviews.