Camping Parc la Clusure ****

Camping Parc la Clusure
Camping Parc la Clusure
8,6

1051 reviews over Camping Parc la Clusure in het Nederlands

Wij waren hier vorige zomer 6 weken .Het is een mooi en verzorgd terrein ,en zelfs na hevige onweersbuien, geen last van plassen of modder. Het is volledig op Nederlanders gericht . Belgen voelen zich een vreemdeling in eigen land. De plaatsen zijn klein (geen 100 m²) en bieden geen enkele privacy. Er is ook weinig schaduw.

Het sanitair is het properste dat ik al ooit gezien heb op een camping, vooral dank zij de goede zorgen van 'onze vaste' poetsman (ik denk een Chileen ) als die man een dagje verlof had, was het veel minder , ook jammer dat je de temp. van de douche niet kan regelen . Het zwembad is zeker niet te klein, maar men zou moeten verbieden dat er met ballen wordt gespeeld, en het zijn niet alleen kinderen die dit doen, maar volwassen mannen !

De trein was voor ons niet storend, maar onze plaats was dan ook niet vlak naast de spoorweg . Het restaurant is prima, maar, vooral in juli, zéér lange wachttijden.

gezellige camping met vriendelijk personeel

vanbakergem, 17-2-2018

al het personeel spreekt nederlands en is zeer vriendelijk,het eten is heerlijk en er is genoeg te doen in de buurt

Geweldige horeca en entertainment voor iedereen

Jordi Kleinsma, 16-2-2018

Net geboekt voor 2018!

Afgelopen zomer samen met mijn vriendin gekampeerd op Parc la Clusure. We stonden met een klein tentje op een hele luxe ruime plaats. Na het opzetten van de tent wilde we de elektriciteit aansluiten: haspel vergeten! Even langs geweest bij de receptie en binnen 5 minuten was het geregeld.

Naast de live muziek en leuke shows ontzettend genoten van het prachtige en kwalitatief goede restaurant. Enthousiaste bediening en goede kaart. Silvein en zijn team zorgen voor een top beleving!

Enige kleine aanmerking: het zwembad. Te klein voor het aantal personen dat er op de camping staat...

We hebben een aantal aanbieders voor Parc la Clusure voor je op een rij gezet:

Prachtig gelegen camping voor alle seizoenen!

Froukje, 30-1-2018

Ontzettend vriendelijke eigenaren en medewerkers. Prima sanitair met heerlijke vloerverwarming in kouder seizoen.

Top restaurant! Camping winkel ruim gesorteerd. Zwembad is te klein voor het aantal gasten.

Goede kinderanimatie in hoogseizoen. Veel leuke uitstapjes te doen vanuit de camping.

Fijn dat er nog veel staanplaatsen zijn!

Perfecte service

Fam. Vierbergen, 10-1-2018

We waren hier met Kerst en Oud & Nieuw en hoewel er niet veel gasten waren werd er toch van alles georganiseerd. Zo was er op eerste kerstdag een kerstborrel (met heerlijke wafels) en konden we voor iedere morgen verse broodjes bestellen. Een heerlijke rustige jaarwisseling gehad (vrijwel geen vuurwerk op het park). Wel veel regen, maar ja daar doe je niets aan.

Gezellig en aanrader

Martin, 28-12-2017

Super animatie, heerlijk eten ( stoofvlees echt niet overslaan!), verzorgde kampeerplekken, behulpzaam personeel, geweldige ligging, alle voorzieningen dichtbij, schoon sanitair .... Wat wil je op een vakantie nog meer?

Top camping! Buitengewoon!

Familie Engelen, 28-12-2017

Gastvriendelijke en behulpzaam personeel staat altijd voor je klaar, recreatie van in de ochtend tot laat in de avond voor jong en oud, eten op next level niveau in Le Val Joli maar dan echt gewoon echt lekker, wandel- en mountainbike rijke omgeving, nieuwe speeltuinen en uitgebreid terrein aan sportfaciliteiten, b-Adventure buitensportbedrijf bevindt zich op de camping met ruim aanbod aan activiteiten zoals paintballen, kanoën en arrow battle, goed onderhouden camping waar hygiëne hoog in het vaandel staat, op de receptie krijg je goede informatie bij aankomst zoveel dat je elke vakantiedag wel iets te doen hebt kortom Geweldig!

Enige minpuntje is het zwembad, het is net iets te klein maar dat wordt gecompenseerd met de rivier langs de camping ook een absolute aanrader!

Per ongeluk, maar zeker weer terug!

Jerry, 9-12-2017

Na een onverwachte wijziging in ons schema, hier terecht gekomen met de camper. Absoluut geweldige locatie. Ondanks dat het een groot terrein is en het niet druk was, voelde het knus en gezellig. Netjes onderhouden terrein en sanitair.

Absolute topper: de bar en het restaurant. Vriendelijk, aandacht, geweldig eten, ruim assortiment (ondanks beperkte hoeveelheid gasten). We zijn vijf nachten geweest en hebben vijf avonden geweldig, en steeds iets anders, gegeten. Dikke pluim voor Silvein en zijn medewerkers!

Wij komen terug, en nu niet per ongeluk!

Prachtige plek

Van Bergen, 25-11-2017

Heerlijke camping met topfaciliteiten. Restaurant erg goed, leuk personeel. Kinderen zijn er geen obstakel en worden ook in de watten gelegd. Animatie is te gek. Ook onze kids (12 en 14) waren erg enthousiast ondanks dat ze nu die 'moeilijke' leeftijd hebben. Zwembad is wel wat te klein, maar het riviertje langs de camping is een prima alternatief. Het weer zat tegen, maar dat had geen enkel effect op het personeel, iedereen bleef even behulpzaam en vriendelijk. We hebben geen enkel onvriendelijk personeelslid gezien, een prestatie aangezien er heel veel personeel is op deze camping.

Wij komen terug.

Geweldige camping met uitstekende horeca!

Sjoerd de Ruijter, 21-11-2017

In augustus met mijn gezin om vakantie geweest naar Parc la Clusure. Aangename camping met uitstekende horeca, luxe en schone sanitairgebouwen en heel erg vriendelijke personeels.

Voor de kinderen meer dan genoeg activiteiten en een gloednieuwe speeltuin!

Volgend jaar weer!

We hebben een aantal aanbieders voor Parc la Clusure voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parc la Clusure in Bure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parc la Clusure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Parc la Clusure scoort een 8.64 uit 10 op basis van 1080 reviews.