Camping Parc la Clusure

Camping Parc la Clusure
8,6

1127 reviews over Camping Parc la Clusure in het Nederlands

Oplichterij, totaal niet kindvriendelijk!

Nassau
19-8-2018

Je wordt opgelicht waar je bij staat!! Voor zoveel geld krijg je een lucifersdoosje plek voor terug! Kinderen moeten elk activiteit die ze doen apart betalen. Totaal niet in verhouding! Kinderen van 8 moeten zelf in het donker het bos in om een begeleider te zoeken!! Kindonvriendelijk park! Ga er nooit meer heen en raad vooral gezinnen met kinderen dit park af!!

Vakantie verpest, vies en onvriendelijk!

Mary
18-8-2018

We kregen een camperplaats van 4 bij 3 meter en moesten het daar mee doen. Na een opmerking dat het nogal klein is kregen we te horen dat elk plek op de camping hetzelfde is. Dat is helemaal niet waar want onze buren zitten 10x 10m!! Geen prijsverschil maar puur omdat we een camper hebben! Hele vakantie dus binnen gezeten omdat we buiten niet konden zitten! Klantvriendelijk kennen ze niet en hygiëne van de sanitair is om misselijk van te worden!! Echt geen aanrader!!!

Weinig voor veel...

J. Post
18-8-2018

Afgelopen week hebben we in een 4-persoons Bungalenne gezeten. De prijs die je betaald staat o.i. niet in verhouding tot wat je ervoor krijgt. De Bungalenne was relatief oud, muffig en niet schoon. Dat de Bungalenne niet ruim zou zijn wisten we, maar de kamer met 2 eenpersoonsbedden is wel erg krap. Op de website wordt bij de Bungalenne aangeprezen dat je veel ruimte hebt om de bungalenne heen, maar feitelijk kijk je nog steeds bij anderen naar binnen. Iedereen heeft de gordijnen de hele dag dicht. Daarnaast liepen er steeds mensen door je "tuin" omdat ze dan sneller zijn. Het ligbed dat erbij zit, zat vol schimmel. Op de camping was het heel druk, gelukkig viel de drukte bij de (erg leuke) georganiseerde activiteiten voor 3-7 jarigen nog wel mee. Uitgebreid recreactieprogramma, maar schandalig dat je vaak moet bijbetalen. Zwembad en winkel zijn klein voor de grootte van de camping. Speelplekken vielen tegen.

Enorm genoten op Parc la Clusure

Janine de Witte
17-8-2018

Wij hebben met onze jongens (10 en 12) 2 weken op Parc La Clusure gekampeerd. Het sanitair is super, het wordt regelmatig schoongemaakt en we hebben nooit moeten wachten. Het was 's avonds erg rumoerig bij het restaurant en het multicourt veld (tot ruim na 23 uur), gelukkig stonden wij daar redelijk ver vandaan. Een aantal gasten had sowiso moeite met stil zijn na middernacht. Er wordt veel georganiseerd op de camping. De optredens 's avonds, de rangers en de roofvogelshows sprongen er voor ons uit. De sportactiviteiten voor onze zoon van 12 vielen helaas tegen, bij 12+ mochten kinderen die (veel) jonger waren ook meedoen en een aantal kinderen wilden voornamelijk klieren ipv leuk sporten. Bij de fanatiekere activiteiten (meestal vanaf 14 jaar) mocht hij niet meedoen omdat hij te jong was.

De rivier is echt fantastisch leuk en lekker koud. Het personeel is vriendelijk en we werden altijd goed en snel geholpen. Het zwembad is klein.

Wij komen terug

Truus
17-8-2018

Op de terugweg vanuit Italie hier terechtgekomen op aanraden van vrienden. Heerlijl genoten van alles wat deze campibg te bieden heeft. De sfeer was gemoedelijk hoewel het erg druk was. Restaurant le val jolie is een aanrader! Nog even lekker een verfrisswnde duik in het zwembad genomen voordat we weer verder zijn gereden. Nu waren we hier maar 1 nacht maar we komen zeker terug!

Stinkende riool zuivering

Edwin
16-8-2018

Wij stonden op het trekkersveld en dit was wel erg gezellig. Voldoende ruimte voor caravan met voortent en bij tent voor de kids. Minpunt van de camping is de trein die om het 1/2 uur voorbij raast en dit ook s’nachts. Het ergste was toch wel de rioolzuivering. Deze verorzaakte een zeer penetrante stnk waardoor al meerdere mensen eerder weg zijn gegaan. Wij hebben dit iok gemeld bij de receptie en er werdt verteld dat dit door het warme weer kwam en er aan gewerkt wordt. Nulees ik net de recensies van 2017 en toen werdt er ook al melding van gemaakt. Campaign ng doet er dus niets aan. Tevens loosd de zuivering in de rivier!!!! Dit kan nooit goed zijn aangezien enkele meters verder op kind nderen in de rivier spellen. Bij onze plek zijn enekel

Mensen misselink geweest. Dit hebben wij ook gemeld en er werdt ook nog verteld dat zwemmen in de rivier voor eigen risico is!!!

Voor ons nooit meer

Super week

Hanneke
14-8-2018

Last-minute toch nog een weekje weg geboekt en op aanraden van vrienden voor Parc la Clusure gekozen. Wat een feestjr - de kinderen hebben zich geen moment verveeld, er is ieder moment van de dag wel wat te doen. Het personeel is super vriendelijk en niets is te gek lijkt het. Ja, zwembad is wat klein maar dat mag de pret echt niet drukken. Wij komen zeker terug!

Prachtige camping, superschone sanitairgebouwen en een mooie ligging. De camping ligt aan de rivier 'l Homme (waterschoentjes geen overbodige luxe), heerlijk voor de kinderen en voor de hond..... Het recreatieteam was goed, leuke shows voor groot en klein. Vriendelijk personeel, lekker restaurant en mooie egale kampeerplaatsen (vooral met tent erg handig). Kortom: aanrader.....

La clusure, we gingen er met grote verwachtingen heen. Veel filmpjes op YouTube voorbij zijn komen hoe geweldig deze bijna 5 sterren camping is. Je kan dus zeggen dat Jan z’n marketingprogramma prima op orde heeft.

In de nabije omgeving is niet veel te beleven, het zwembad stelt niets voor, erg summier op zo’n camping met 2000 gasten.

Neem een goed gevulde portomenee mee want het is erg duur, met zulke prijzen in het kampwinkeltje kan ik ook €7.000 per dag omzetten. Wat een prijzen. (Vind België toch erg duur.) Zo moesten wij bij aankomst nog effe €212 aftikken, dat was een tegenvaller na de betaalde €1088,64 voor een week in een chaletje, maar dan heb je wel gratie WiFi als je geluk hebt. Man wat een aanfluiting!

Enfin het personeel is superaardig daarin zijn goed afgericht ,dat is denk ik waarom deze camping zo hoog aangeschreven staat. Maar goed mij zijn ze me hier nooit weer. Denk dat ik voor die €1.200 wel wat beters vind

Topcamping!

Lizet
11-8-2018

Een fantastische camping! Zeer schoon sanitair, een geweldig en druk animatieprogramma voor jong en oud! Zonder reservering kun je praktisch altijd terecht op het trekkersveld. Het is zeeeer handig om een fiets bij je te hebben want is een smalle langgerekte camping! Als je achteraan staat is het een behoorlijk eind lopen naar voren waar vrijwel alle activiteiten zijn en waar ook receptie, restaurant, café, winkel, tennisveld, speeltuin, multicourt veld (voetbal en basketbal), beachvolleybal en tennisvelden zijn. Het riviertje L'Homme loopt langs de camping en door de lage waterstand kon je heerlijk met je voeten in het water en met je zwemband door de rivier met de stroom mee! Minpuntjes: de waterzuiveringsinstallatie achter op de camping geeft soms een nare geur. Het zwembad is heel eenvoudig, best koud en er is geen glijbaan. Dat mag voor zo'n camping echt wel uitgebreider zijn!

Camping Parc la Clusure 8.59 10 1127 .