Camping Parc la Clusure

Met jonge kinderen

geweldig

N. de Bruin
15-10-2018

Heel verzorgde camping, super schoon sanitair en heel vriendelijke medewerkers

Fantastisch gaan volgend jaar weer

Annelies VanTil
19-9-2018

Leuk animatieteam voor jong en uod

Zo´n warm ontvangst!

Lynn van Eck
19-9-2018

Er is geen camping die zo´n warm ontvangst geeft als Parc la Clusure! Al het personeel is ongelofelijk toegewijd en vriendelijk en hebben er voor gezorgd dat onze groep nog dagenlang heeft nagepraat over het gastvrije ontvangst en het aanstekelijk enthousiasme van al het personeel! Wij hebben genoten! Nogmaals dank!

Vrij Uit

Mooie camping, veel te doen, wel duur

Mat Coenders
16-9-2018

Heel leuke vakantie gehad. Grote camping waar veel wordt georganiseerd voor kinderen en volwassenen.

Behoorlijke plaatsen. De camping is wel vrij druk.

Het beekje is fantastisch, uren speelplezier en schaduw op de hete dagen.

Restaurant probeert vrij exclusief te zijn, maar daar is het in het hoogseizoen gewoon te druk voor. Dit werkt misschien in het voor- en naseizoen maar nu worden er teveel fouten gemaakt voor de prijs die je betaalt.

De camping is wel duur, voor vergelijkbare campings in de Eifel betaal je 25% minder.

Omgeving is mooi en er is voldoende te doen.

Unieke accommodatie om weer tot jezelf te komen. Iedereen laat je eens met rust. Je kunt zelf bepalen wanneer je contacten zoekt. Voor mijn welzijn een super vakantiepark

Fantastisch!

Anne
6-9-2018

Erg leuke, mooie kindvriendelijke camping. Er is vooral voor kinderen genoeg te doen. Mooie accommodatie's, klantvriendelijk personeel en in het restaurant op de camping kun je erg lekker eten. Ook in de omgeving is genoeg te doen als je eens een dagje weg wil.

Fantastische camping om zeker terug te gaan.

Fred van der Zaan
1-9-2018

De Camping is een kindvriendelijke accommodatie met zeer vriendelijk personeel en zeer goede animatie team. Veel animatie voor kinderen overdag en voor volwassenen is er ook veel aanwezig.

Het is een hond vriendelijke camping alleen jammer dat er geen opvang is voor honden als het baasje een dagje uit wil naar een attractie of bezienswaardigheid, in België mogen op veel locaties geen honden.

Misschien een idee voor de camping eigenaar voor opvang tegen een geringe vergoeding.

Parc la Clusure = een 'Je-wil-weer-terug-camping'

Erika Kievits
1-9-2018

Na 3 jaar, op verzoek van de kinderen, terug op camping Parc la Clusure.

Voor het eerst lieten we onze Rapido klapcaravan thuis. Druk jaar achter de rug, dus kozen we voor gemak. Een bungalenne werd geboekt.

Genoten van de luxe. Eigen douche en toilet uitgebreide keuken, tour de France live op de achtergrond.

Op een paar aandachtspuntjes na (wat meteen werd opgelost door het altijd zeer correcte personeel) alles dik voor elkaar.

Toch kiezen we volgend jaar weer voor onze trouwe Rapido. Want hoezeer we ook genoten hebben van de luxe in de bungalenne, we hebben het 'geklooi' rondom een tent ook wel gemist.

Dus volgend jaar wordt de klapcaravan weer van stal gehaald.

En waar gaat de reis naar toe?

Precies..... Parc la Clusure!

Want de camping is fantastisch, voor jong en oud.

De kinderen willen niet anders.

Zij gelukkig, wij gelukkig.

De reserveringspaperassen zijn al ingeleverd 😄

prima camping v

dimitri braat
30-8-2018

grote camping waar genoeg te doen is voor jong en oud.

sanitair was schoon en animatie was goed.

wel dicht op elkaar met plaatsen en zwembad vrij klein voor een camping met deze grote.

omgeving prima genoeg te zien en te doen

leuk riviertje om te vissen en in te dobberen, helaas dit jaar i.v.m. droogte weinig water.

prijs gezin met 3 pubers en een hond 70 euro per nacht vrij hoog

Uitzuigers, klein zwembad, onrustig, duur

I.M. te D.
28-8-2018

Deze camping behoort niet tot de goedkope campings, omdat ze een groot animatieprogramma aanbieden, alleen moet voor bijna elke activiteit betaald worden. Dit jaar hadden ze een kermisdag, kinderen moesten gewoon €3,- betalen voor een superkleine suikerspin, echt bespottelijk. Verder organiseerde ze een fakkeltocht, je kon een fakkel kopen voor €1 - de opbrengst zou gaan naar het goede doel 'make a wish'...... Het zijn echt een stelletje uitzuigers. Personeel onvriendelijk bij Dougies bar. Camping winkel onbeschoft duur, 1 croissant €1,10, sixpackje bier €7,50

Verder vergeet ik bijna te melden dat er zo'n 6x per uur een trein langs de camping dendert, dat begint al om 3.45.

De camping is verder wel netjes opgezet, maar het is echt een drukke camping met veel rumoer. Het zwembad is echt extreem klein voor de grootte van de camping, het beekje is grappig maar steen koud.

Sanitair niks op aan te merken.

Wij komen hier echt nooit meer.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parc la Clusure in Bure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parc la Clusure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.